E34 mootor

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

E34 mootor

Postitus Postitas Hannes »

Täna sai siis kiiret sõitu tehes ja kui hakkasin kõrgetel pööretel 3-ndalt 4-ndat panema läks kogemata 2 käik sisse ja lõi plokki korra,peale sedea suri auto välja ja nüüd kui tööle panna on pooled pütid tagand läind,enne seda just läksid uued küünlad peale.Milles võib viga olla,kas liiga odavad küünlad või on asi palju hullem? :evil:
(OO==[][]==OO)
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

oi oi , päris paha jama :shock:
Küll targemad aitavad :D
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
coiff
Huviline
Postitusi: 739
Liitunud: 16.06.2007 17:58 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coiff »

tõenäoliselt kotis jah :roll:
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

no aga ise enesest mootor ju töötab.kui kottis oleks siis peaks mootor kinni olema.
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

no nii,arvatavasti lõi hammasrihma üle ja klapid kinni :|
et kes nüüd on omal sellist tööd teind oskab äkki öelda palju see remont maksma võib minna?(uus rihm,tihendid,klapid+tööraha)

mootoriks siis 525i 141kw VANOS
(OO==[][]==OO)
seppa
Huviline
Postitusi: 3082
Liitunud: 03.11.2005 08:53 58
Asukoht: Rakvere ja ''Põhjaeesti''

Postitus Postitas seppa »

Kõik oleneb sellest mis seal juhtus ?
Volvol rihm läks ja klapid pähe - ~15kilo (v40)
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

M50B25TU mootor on ikka ketiga mitte rihmaga. On see tõenäoline, et kett üle viskab? Rihm veel aga kett?
Kasutaja avatar
coiff
Huviline
Postitusi: 739
Liitunud: 16.06.2007 17:58 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coiff »

siis kui mul enam üks pytt ei töötanud, siis parandus läks 10k ringi. Aga mootoris vahetati väga palju ära kah.
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

jah tõesti on topeltketiga see mootor,ja kui kett läheb nõksu paigast ära ei tohiks mootor enam töötada.Ja ei usu et klapid kinni,äkki siiski klapipesad või plokikaane tihend.
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
Tarmo_H
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 03.03.2006 11:28 51
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Tarmo_H »

Mul oli selline juhtum, et peale kiiremat sõitu mootor ei töötanud enam, tuli välja et klapp on ära põlenud. Remont läks 10000 maksma, muidugi vahetati seal muud ka ära.
E34 525i 141 kW
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

Tarmo_H kirjutas:Mul oli selline juhtum, et peale kiiremat sõitu mootor ei töötanud enam, tuli välja et klapp on ära põlenud. Remont läks 10000 maksma, muidugi vahetati seal muud ka ära.
no aga kui aint klapike toimima panna ei tohiks see summa ju 10 kilo tulla?
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Kompressioon tuleks ära mõõta!
F11
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

equilibrium kirjutas:Kompressioon tuleks ära mõõta!
esimese asjana ongi see plaanis.Peale seda vaatab et kuda benapump bensu peale annab ja kui siis targemaks ei saa siis süütepoolid ülekontrollida.Kui see ka viga üles ei näita siis moto laiali.
(OO==[][]==OO)
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Klapid käisid pähe ilmselt.
Been there done that.

M50 mootorite probleem peaks olema suht nõrgad klapivedrud, mis nõks üle piiraja ei jõua enam klappe piisavalt kiiresti tagasi tõmmata.
On endal samasugune asi üle elatud ja mul olid kõik 12 väljalaskeklappi väidetavalt kõverad.
Aga mina sain veel õigel ajal jaole ilmselt ja auto isegi sõitis mitu kuud peale seda õnnetust.
Lihtsalt lõpuks enam ei käivitunud normaalselt.

Keti hammba nihkumist ei usu eriti.

Remont läheb jah suurusjärk 10k kui enamvähem korralikult teha ja ise töid ei teosta. (uued klapid, uued klapipesad lõigata, uus tihendikomplekt jne.)
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

minul läks kunagi nukkvõll sedasi pooleks!!(530-89),kui süütepoolid või küünlad siis hakkaks järsul gaasivajutusel jubedalt paukuma.arvan et mingi meh. viga! :cry:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
Hannes
Huviline
Postitusi: 3573
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Peamine sõiduk: E91 325d
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Hannes »

no nii asi siis seal maal et ei ole mootorit täiesti laiali kiskunud vaid kuuland igasugu tarkade ütlust.Kõik räägivad ,et klapid peas ja et remont nii tohutult kallis et pole mõtet seda mootorit taastada,aga ise ei tahaks veel asja nurka visata,lasen siis mootori täiesti tükkideks võtta,et teada saada mis nimelt ühesõnaga piixus on.Ja siis saab teada mis saama hakkab,kas tuleb teine mootor sebida või on mõttekas seda vanat taastada.
(OO==[][]==OO)
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

mul oli sama probleem M50B20-nel

Postitus Postitas Andres86 »

sul väljalaskeklapid arvatavasti... mul oli ka mingi aeg siin sama jama :) remondiga siis niipalju, et kiskusin mootori laiali ja oli kohe selgelt näha, et väljalaskeklapid kõverad(valgus paistis läbi:) ), siis ostsin uued klapid (alla200.-/tk), soovelduspasta(vist oli 160.-WURTH-is, lasnamäel)ning silikooni(140.-) ja läksin räpinasse mingi külasepa juurde, kes 200.- eest klapid ilusti sisse sooveldas ja poldki muud, kui plokikaas peale ja valma.. kuna ma selline piix sosssepp olen, siis ei jõudnud ära oodata, kuna see paganama kaanetihend ükskord kohale jõuab(remontisin võru kandis), siis otsustasin riski võtta ja vana tihendi panna :roll: nüüdseks see auto juba mingi 4-5000km maha sõitnud ja viga midagi... kokku läks siis remont maksma umbes 1,5Kilo:)pluss mõned õemehe tööriistakomplektis olevad padrunid, mis ma puruks keerasin :roll:
mootoriks oli mul M50B20 ja kõverad olid salongipoolsete silindrite esimesed 5klappi
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Kasutaja avatar
lentz
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 09.08.2007 16:48 07
Peamine sõiduk: BMW 325i coupe
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas lentz »

Said mootori korda? :?
tasa4
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 22.09.2005 21:14 46
Asukoht: välismaa

Postitus Postitas tasa4 »

mul juhtus sama jama käiguvahetamisel 3-4 panin teise ja tõmbas väljalaskeklapid pähe.pärast vaatasin kõik märgid olid paigas aga klapid said ikka laksu ära.ei viitsinud mootorit remontida viskasin 10k eest taise peale ja mure murtud kuigi oleks ka vana korda saanud.
E36 325
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Kui ise remondid,siis tasub pigem vana korda teha,kui teine lammarist osta,mida võid samamoodi natukese aja pärast remontima hakata(muidugi võib ka hea mootori saada).Aga kaane tihendit kindlasti vana ära pane,täielik lollus.Kui kaan ära teha ja vana tihendiga kokku paned on võimalus üsna väike,et natukese aja pärast uuesti sama tööd ei tee.Ja see lisa 500 - 700.-tihendi eest,ei ole ka vast mingi kulutus enam.
BMW 530 d
Vasta