E34 92a 525i touring, tagumised nivooamordid ei tööta korralikult, aukudes hüppab kõvasti , taha vajutades on jäik ja õõtsub mitu korda järele. Õliks CHF11s, tase normis, lekkeid pole, tagumik normaalsel kõrgusel. Ilmselt peaks viga olema hüdroakudes või on veel muid variante? Kas süsteemi on kuidagi võimalik testida, või peab hakkama lihtsalt juppe vahetama? Kui hüdroakud ära vahetada, kas on odavamaid variante kui UM ( 2x2400EEK ilma tööta). Kas kasutatud akud tulevad üldse kõne alla , väidetav eluiga 100000 km. Kuskilt saksa lehel väideti et kui hüdroakule sisse vaadates pidi valget plastikut paistma siis pidavat membraan terve olema ja aku põhimõtteliselt töökorras, kas see võib tõele vastata või on kasutatud aku ostmine ikka "põrsa kotis ostmine"?
Kui tõesti süsteem tavaamortidele ringi ehitada ka siis tuleb tagavedrud ka välja vahetada? Väidetavalt pidi nivooamortidel pehmemad vedrud olema?
Kas kellelgi ei ole pakkuda normaalse hinnaga näiteks teadaolevalt vähekasutatud ja korralikke hüdroakusid?
E34, küsimused nivooamortide kohta
E34, küsimused nivooamortide kohta
BMW E34 525i touring
näide: autol vedrud väsinud. "parandamiseks" reguleeriti nivoo andurit nii, et tõstis kere õigele kõrgusele. oli sama efekt, et kole jäik ja üldse selline "kummipukside" tunne.
proovi nii, et anna süsteemile mõista, et kere on juba kõrgel....vaata, mis teeb. ning siis on ka akudes väiksem rõhk, peab pehmemaks minema.
proovi nii, et anna süsteemile mõista, et kere on juba kõrgel....vaata, mis teeb. ning siis on ka akudes väiksem rõhk, peab pehmemaks minema.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring