E34 520i mootori ketitalla vahetus.Auto korras!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

E34 520i mootori ketitalla vahetus.Auto korras!

Postitus Postitas erx168 »

Mure on siis selline,et koguaeg sain korralikult sõita ja jätsin auto seisma nii umbes 10-ks minutiks, kui käima panin siis lõi sellise õudsa kihina sisse.
Kui pöörded sõidu ajal umbes 2500rpm peale lähevad,siis tuleb kihin sisse jällegi.
Mootor muidu käib kõik ilusti,aga ka koha peal,kui mootor tiksub ja lased seal kuskil 2500 pööret,siis kuuleb ka natuke kihinat,kuigi sõidu ajal ikka jubedam.
Kas võib viga olla näiteks veepumbas, veepumbalaagris.
Autoks siis BMW 520i E34 110kw M50 mootor.?

Ette tänades.
Viimati muutis erx168, 15.07.2007 23:34 22, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Aga noh,keema ei lähe auto,kas on võimalik,et veepumba viga,sest kihin kostub sealt mootori eest otsast,kuigi kohapeal tuuri andes,siis ei saa nii väga hästi aru,kas ees seal tiiviku juures või mootori keskel,minu enda arvamus,et võib olla veepumba viga,et laager läbi.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Veepumba vahetuseks ikka korralikult tosool välja.
Aga kas saab kõik tosooli välja korraga.Kas peab kõik välja laskma?
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Geneka laager, roolivõimu laager ja rihma rullikud kontrolli üle.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

omega kirjutas:Geneka laager, roolivõimu laager ja rihma rullikud kontrolli üle.
Pean maha kiskuma ?
Kasutaja avatar
omega
Huviline
Postitusi: 1830
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

erx168 kirjutas:
omega kirjutas:Geneka laager, roolivõimu laager ja rihma rullikud kontrolli üle.
Pean maha kiskuma ?
Rihm võta pealt maha jah, ja siis aja käega neid rullikuid ja genekat ringi, kontrolli et poleks lokse jne.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Kiskusin kupatuse maha.
Veepumba(laager kll kinni ei ole ja käib ilusti ringi)
Genekas ka maas,ringi pöörates suuremalhool teeb nagu mingit jõrinat ning alumine rullik ka ilmselgelt läbi,sest loks on sees ja ringi kerides ka kõriseb natu.
Vb ,et asjatu vaev oli selle pumba maha kiskumine,aga peaasi ikka,et auto korda saaks.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Homme kõrvaldan kindlasti igaksjuhuks need kõik vead ära,et vahetan rihma juhtrulliku ära ninh generaatori laagri ning panen ka teise veepumba.
Mootoris ikkagi ei tohiks viga olla,kuna tiksub ilusti,kõik väga hea,kuid sõites just,kuskil 2000rpm-st alates lööb ragina sisse ja kui hoo alla lased,siis kohe kadund.
Üle 40-ne kannata sõita,kuna see hakkaks lausa häirima ja ei taha autot piinata kh sellega.
Hea ikkagi,et enda kodulinnas asi ära läks,oleks kaugemal olnud,oleks veel jamam.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Sai siis ära vahetatud rullik ja ka genekas kontrollitud,kõik peale pandud ja ei midagi,lõpuks kutsusin ikka suurema auto septsi kohale ja tema arvas kohe,et kett lõtv .
Kiskusin siis klapikambrikaane lahti ja tuli välja selline tõsiasi,et keti leevendustald puruks.
Küsimus selline,et kas on seda lihtne kätte saada ja ära vahetada.
Ja see esiosa plokk ka vaja maha saada,aga on mingi asja peale kinni.
Lisan konkreetse pildi kh,kus näitan,mida vaja lahti saada,et korralikult eest ära ning tegelda talla vahetusega.
Pilt
Pilt
Viimati muutis erx168, 02.07.2007 23:59 37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Kohe homme võtan ka endaomal kaane maha ja vaatan mis mul seal kõriseb.... :evil:
F11
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Eks jah,mul vaja nüüd see tald kätte saada.Ei tea,kas peab alla välja kõik otsaploki maha võtma,või saab lihtsamalt ning ainult see ülemine.

Tuju on täitsa läinud :cry:
Aga loodan,et asi ikka laheneb hästi.
Ootan veel nõuandeid nendelt,kes on midagi lahti kiskund ja tegelenud sellega.
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

otsingu peale sai leitud mingine teema.

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... m50+mootor
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Kuidas sa tead et leevendustald katki on, sealt ei ole ju seda talda näha?
F11
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

equilibrium kirjutas:Kuidas sa tead et leevendustald katki on, sealt ei ole ju seda talda näha?
Musta värvi plastiktükke on ülespoole mõned visanud tal.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

equilibrium kirjutas:Kuidas sa tead et leevendustald katki on, sealt ei ole ju seda talda näha?
Vot lihtsalt tean,kuna oli ka pika tööstaaziga mehaanik juures kui maha võtsin kaane ja ka häält kuulasime ka ikka omajagu aega.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

homme siis kisun vaikselt esiosa lahti,siis saab pingutustalla kätte ka sealt.
Õnneks sain kontakti ühe spetsialistiga,kes ainult BMW-dega tegeleb ja siis saab ka see asi lahendatud.
Eks aega võtab ,aga peaasi,et oma liikuri tööle saab jlle.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Ostsin siis UM-st uue leevendustalla ja ennem sai ära tellitud ka pingutustald,et siis korraga mõlemad ära vahetada, üks tegemine.
Vaja oleks veel lahti teha kolm sellise tähikotsaga polti sealt vanose juures,et saaks korralikult selle alumiinimuist esiosa ploki kätte.
Kett on ju kohe paista ja ega talla vahetus ei tohiks eriti raske olla?
Paar poldiga kinni?
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10


Seal joonisel näitan nr.1 mingit detaili,aga seal all ka poldi auk,et kas seda keskmist polti on kerge lahti saada,et egas ei pea ju Vanose ketti maha võtma,et sinna ligi pääseda?
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Tald käes,ikka päris ribadeks oli vana tald.
Nüüd vaja uus otsa panna ja kokku panna auto uuesti.
Saab lõpuks jälle liikuma kh.
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Kas pingutus talla vahetuseks mootoriploki seest saab ühe spilka kätte kuidagi.
Sellise asja vahetuseks nüüd plokikaant kll maha ei hakka kiskuma?
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1273/

Detail nr.5
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Lisan nüüd kohe ka pildid tehtud töödest.
Plaanis siis korraga vahetada:
*Klapikambrikaane tihend
*Mootoriploki otsatihend
*Õli ka vahetada korraga ära, enam ei kalla vana sisse.(Uus õli siis Valvoline Dura Blend SAE 10W-40 poolsünt).
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Minul kõrin kaotatud. See plastik kate, mis sisselaske nuka peal on oli niipalju järgi andnud, et loksus. Lasin kuumapüssiga üle ja painutasin kinnitusi ja korras. Kui uuesti kõrisema hakkab peab UM -ist uue võtma.(BMW ;) )

EDIT: Sulle ka jõudu Erx!
F11
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

equilibrium kirjutas:Minul kõrin kaotatud. See plastik kate, mis sisselaske nuka peal on oli niipalju järgi andnud, et loksus. Lasin kuumapüssiga üle ja painutasin kinnitusi ja korras. Kui uuesti kõrisema hakkab peab UM -ist uue võtma.(BMW ;) )

EDIT: Sulle ka jõudu Erx!
Tänud.
Endal oli see leevendustald suht kildudeks,sai karter ka lahti lastud ja puhastatud tükkidest.
Omsest hakkan siis uuesti autot kokku panema, uus leevendustald ning ka karteritihend.
Laupäeva õhtuks loodetavasti auto sõiduvalmis jälle ;)
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Tald ja tihendid vahetatud, vaja ainult veel Vanose kett ja nukid korralikult paika panna ,ning siis saab auto uuesti liikuma kh.
Kaks nädalat yhe tühise asja pärast jala käind,või autojuhti kauplend endale :lol:
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Jubinad kokku pandud ja auto läks laksust tööle.
Aga ma ei tea,kas väntvõlli andur vms jamab ,sain nats korralikult sõita ja siis hakkas tõrkuma,pöörded maas,kohapeal turtsudes käis,jätsin seisma,panin uuesti käima ning kõik jälle ilus.
Andke nõud,milles viga võib olla.
Vasta