Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mul selline küsimus kas e34 m5 peabki altpoolt umiaselt kiirendama?
kiirendus umbes nagu 2,5 mootoril pöördesse läheb siis liigub, 3,5 läheb altpoolt paremini, tegemist selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3d61
M5 peab altpoolt vähemalt samahästi kiirendama kui tavaline 3,5, sest väändemomendi kõverik on suhteliselt sarnane, lihtsalt M5 kiirendus kestab kauem (7500 rpm)
Kui liigub sitemini, siis midagi mootoril viga.
Muuseas Vanosega 525 võib altpoolt siiski isegi törtsu paremini kiirendada.
See kiirenduse tunne oleneb natuke ka sellest, missugune on veermik ja kogu ülejäänud auto sinu ümber.
Suurema mootoritega autodel on tavaliselt ka veermik sportlikum(vedrustus jäigem näiteks), seda istmesse tõmbamise tunnet on vb isegi vähem.
Tunde järgi on väga raske kiirendust hinnata.
Mõttekam oleks vaadata juba valmis rehkendatud suuruseid (kellad) ja vahemaid, täpsemalt, mis ajaga need läbitakse.
autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
Tegemis on suhteliselt normaalse n2htusega selle mootori puhul. Tingitud on see sisselaske kollektoris asuvast resonantsi klapist, mille asendit muudetakse 4250 p66rde pealt, sellest tulenevalt tekib kerge ON/OFF lylitamise tunne. Mootor v6ib tunduda madalas p66rdes veidi uimane, aga alates sellest kui klapi asend muutud, peaks kuni p66rete piirajani korralik t6mme olema ikka. Seda kas klapp t66tab, saad n2ha siis kui mootorit k2ivitada ja samal ajal mootori poolt sisselaske kollektori alla piilud, peaks n2ha olema yhe hoova liikumist.(see klapp teeb igal k2ivitamisel enesekontrolli)
Sul v6ibki viga selle klapi mittet66tamises olla.....sest selle klapi p6hiliseks ylsandeks peakski olema p66rdemomendi silumine 3000..4000 p66rde vahel.
Kontrolli see j2rgi. Ja kui klapp t66tab, siis lepi sellega, et see on selle mootori v2ike rip2ra.
Viimati muutis Ardo S, 25.03.2007 21:47 12, muudetud 1 kord kokku.
kas see klapp töötab vaakumiga vä? autot ostma läksime siis oli see vaakum voolik katki , tegin vähe lühemaks ja panin tagasi kuid kumm juba surnud, ilmselt peab kõik kummi asjad ära vahetama. aga siis selge Lukku!
Minu teada küll....see klapp peaks aint S38 mootoril olema( alates sellest kui seda e34 peale hakati panema). Uuematel mootoritel tegeleb j6uk6vera silumisega VANOS.
Madalatel pööretel on hea pöördemomendi jaoks vaja pikemat sisselasketrakti, kõrgetel pööretel jällegi lühikest. See klapp muudabki trakti pikkust "lühistades" ühe looga sisselaskes.
M42-l seda klappi ei ole, see läks täiustusena M44-le.
valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
valuvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?