E28 õhulugeja?
E28 õhulugeja?
Uuel ostetud mootoril oli õhulugeja veits halvas seisukorras ja siis panime teise mootori lugeja sinna ja siis sai seda suvalt veits timmitud kuna ta hakkas hullult kolkima seal kui bena otsa hakkas saama No ja siis peale nn "timmimist" hakkas jõhkralt bena ka võtma kuna küttesegu ilmselt väga mööda. Kas äkki keegi teab mis asendis oleks see kõige parema koha peal, et oleks ökonoomne ja minekut ka ikka oleks. Teenindusse minema ka ei hakka kuna pole eriti rahamees hetkel. Keegi võiks mingi pildi teha kui õhulugeja on nullseisus ehk kui mootor ei tööta. Ja kas see on kah normaalne, et kui bensiin otsa saab, siis pannes uue bensiinilaadungi paaki, siis on voolikutes jne õhk vahel, s.t ma pean alati tagasivoolu vooliku lahti võtma ja nn ära õhutama bensuvooliku. Ja siis tuleb ta kah sealt päris kaua üles ikka Ja siis pika jamamise peale tuleb bena üles, panen vooliku tagasi, panen mootori käima, siis natuke turtsub ja jebib ja siis järsku on kõik timm.
Väga segane jutt, aga võibolla saate ikka aru ja ei kritiseeri Väga
Mootor muidu 528i ja 84a
Väga segane jutt, aga võibolla saate ikka aru ja ei kritiseeri Väga
Mootor muidu 528i ja 84a
õhulugeja kaant maha võttes ja lapi peale pannes ta tõenäoliselt tööle ei hakkagi, sest õhk on piisavalt niiske ja niiskus jääb sinna kaane alla. Ise ostsin teise õhulugeja kuna mingi tark oli tolle lahti võtnud
ja bensiinist tühjaks ei tasu kunagi sõita, pigem osta ükskord paak täis ja siis ostad iga kord natuke peale. Kuivale sõitmine ei mõju hästi bensiinipumbale ka.
mis kasu on tagasivoolu lahti võtmisest
seal ju bensiini surve regulaator ja tagasi hakkab voolama alles siis kui surve läheb liiga suureks
Eks keegi parandagu mind kui midagi väga võssa läks
ja bensiinist tühjaks ei tasu kunagi sõita, pigem osta ükskord paak täis ja siis ostad iga kord natuke peale. Kuivale sõitmine ei mõju hästi bensiinipumbale ka.
mis kasu on tagasivoolu lahti võtmisest
seal ju bensiini surve regulaator ja tagasi hakkab voolama alles siis kui surve läheb liiga suureks
Eks keegi parandagu mind kui midagi väga võssa läks
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
jutt on nagu ikka väga mööda. esiteks segu sa kõrvaga paika ei aja, tuleb vastav aparatuur külge panna. teiseks see, et bena üles ei tule pärast paagi jäägitumaks sõitmist on normaalne, sest pump lööb ainult mõneks hetkeks kui süüde sisse keerata ja hakkab jälle tööle alles peale mootori käivitumist või siis starteriga käiamise ajal. üleliigne õhk süsteemist surutakse läbi phustite välja või siis läbi klapi benapaaki tagasi.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
mulle on kusagilt kõrva sisse jäänud et õhulugeja kaane alla ei tohi õhk sisse pääseda (vb valesti kuulnud ) igatahes mina seda segu paika ei saanud ja ostsin teise õhulugejahanzvonkazak kirjutas:jutt on nagu ikka väga mööda. esiteks segu sa kõrvaga paika ei aja, tuleb vastav aparatuur külge panna. teiseks see, et bena üles ei tule pärast paagi jäägitumaks sõitmist on normaalne, sest pump lööb ainult mõneks hetkeks kui süüde sisse keerata ja hakkab jälle tööle alles peale mootori käivitumist või siis starteriga käiamise ajal. üleliigne õhk süsteemist surutakse läbi phustite välja või siis läbi klapi benapaaki tagasi.
strarteriga käiates saab vist enne aku õhtale
sõbra bmw-ga sai nii tehtud, et nööriga teisele autole järgi ja siis vedasime. Umbes 100-200m vedada läks käima
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Vabandust et nii loll küsimus, aga mida tähendab see Kuuskanti väljapoole?hanzvonkazak kirjutas:Aga kui tahad segu lahjemaks keerata, siis õhulugeja kuuskanti väljapoole.
Seal sees on 7mm võtmega keeratav polt mis vabastab seal mingi klambri ja siis saab klappi siis vastavalt kinnipoole ja lahtipoole teha. Seal on selline kantidega "hammasratas" ja mingid numbrid kah peal. Siis klamber kinni ja timmitud ainult, et kas keegi seal neid kraade või numbreid ei oska öelda mis oleks kõige õigemad? Või äkki igal autol see individuaalne?