K: Bmw 525 TDS 92a.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Snow
Huviline
Postitusi: 775
Liitunud: 20.12.2005 23:05 02
Asukoht: Tartu

K: Bmw 525 TDS 92a.

Postitus Postitas Snow »

kui mootor soe siis ei taha eriti hästi käivituda, külma mootoriga läheb kohe käima...räägitakse et võib pumbas viga olla....aga kas on midagi veel mida võiks kontrollida ???
Kasutaja avatar
piachotti
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22.09.2006 01:25 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas piachotti »

mul sama mark ka aasta, oli kunagi sama jama, räägiti koguaeg et kõrgsurve pump, mul õnnestus see ära kaotada starteri remondiga, sellega tahan seda öelda et arvesta ka kõige hullemaga nimelt kõrgsurve pump. nood on tüüpilised vead nagu minu arust
Viimati muutis piachotti, 25.12.2006 14:59 22, muudetud 2 korda kokku.
BMW 320 i -91a.
Kasutaja avatar
Kalm
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 22.11.2006 18:58 32
Asukoht: Läänemaa

Re: K: Bmw 525 TDS 92a.

Postitus Postitas Kalm »

Snow kirjutas:kui mootor soe siis ei taha eriti hästi käivituda, külma mootoriga läheb kohe käima...räägitakse et võib pumbas viga olla....aga kas on midagi veel mida võiks kontrollida ???
kasuta seda pumbale külma vee peale kallamise tehnikat-saad kohe teada kas pumba viga või mitte.kasuta otsingut,sellest siisn ikka vägaväga palju räägitud.
525tds jõud
Kasutaja avatar
piachotti
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22.09.2006 01:25 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas piachotti »

jep, tehnikat loe otsingust kuskilt
BMW 320 i -91a.
Snow
Huviline
Postitusi: 775
Liitunud: 20.12.2005 23:05 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Snow »

ok külma vee tehnikat katsetan homme aga mida see lause tähendab...leidsin otsingut kasutades

(Tee pumbale uus staatiline seadistus (plunseri tõus üss-us 0,95mm+-0,02mm) ja probleem käivitumisega peaks kaduma.)
Kasutaja avatar
piachotti
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 22.09.2006 01:25 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas piachotti »

ai dõunt nõu maikel :roll:
BMW 320 i -91a.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

See tähendab kellaga plunseri tõusu paika panemist. Ehk siis ajad mootori ülemisse surnud seisu, siis fikseerid hooratta tihvtiga seejärel keerad pumba otsas oleva punni ära, sinna läheb kell külge, nullid selle ära ja siis keerad mootorit ühe töötsükli edasi, fikseerid uuesti ja seejärel keerad pumpa niipalju, et kellale tuleb näit peale.
525 TDS´a EXECUTIVE
Snow
Huviline
Postitusi: 775
Liitunud: 20.12.2005 23:05 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Snow »

nii külma vett kasutasin (jahutasin päris korralikult)....ei mingit muudatust ei toimunud !

Aga sellele plunseri värgile ma küll pihta ei saa...... :oops:
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Muideks selline sümptom on siis ka kui starter hakkab otsi andma!
Snow
Huviline
Postitusi: 775
Liitunud: 20.12.2005 23:05 02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Snow »

Aga kas keegi oskab Tartus kedagi soovitada kes selle plunseri tõusu paika paneb???
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Arvatavasti iga normaalne remonditöökoda kes oskab süütenurka reguleerida.
525 TDS´a EXECUTIVE
Vasta