Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sõites maanteel lükkab viienda sisse 100 km/h juures kui koormus normaalne ja lauge tee (pöördeid 1600-1800 ja küttekulks näitab 6-8), kui on aga kergemgi tõus siis lükkab kohe neljanda(pöörteid tuleb 2300-2500ja küttekuluks näitab 13-15) - - kas 104 kw ei peaks olema jõulisem ja ka viiendaga kergeid tõuse võtma - ons kellelgi kogemust
oleneb millised on sinu m6istes kerged t6usud. Muidu peaks olema suht normaalne see et laseb madalamaks ikka minu meelest j6udu rohkem. Aga ma ka ei tea vahest hakkab ennastki häirima see käigu vahetamine käigukasti poolt pole vist harjunud eriti sellega
Eks see oleneb palju tõusunurgast ja tuulesuunast ning teeoludest ja **** teab veel millest. Minu koduteele jääb üks viadukt, mida ületades alati sama kiirusega ükskord läheb viiendaga ülese, teinekord viskab käigu ülese. Võta siis kinni... Sõidan alati püsikiirushoidjaga
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Mul lükkab neljanda küll alles päris korraliku koormuse tekkimisel. Viienda paneb soojana kuskil 90 juures ja sealt rahulikult kaasi andes kiirendab edasi ka veel viiendaga. Maha hakkab lappama alles kõvemal pressimisel.
M.P kirjutas:Mul lükkab neljanda küll alles päris korraliku koormuse tekkimisel. Viienda paneb soojana kuskil 90 juures ja sealt rahulikult kaasi andes kiirendab edasi ka veel viiendaga. Maha hakkab lappama alles kõvemal pressimisel.
Kui kütusekulu viiendaga sõites läheb 10L peale, siis hakkab maha lappama, aga see on ka nii millimeetri mäng, millal hakkab ja millal mitte.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Samas võib see jube käikude lappamine tähendada ka seda, et moootoril pole lihtsalt mingitel põhjustel jõudu. Näiteks kui enda autol oli turbo läbi, siis pm.koguaeg ainult 3-4 käiguga auto ainult sõitiski, 5 käigu lükkas sisse ainult allamäge sõites.