E28 525e - 84 - säde leittud - LUKKU
E28 525e - 84 - säde leittud - LUKKU
masin siis E28 525e 2,7 l
yhesõnaga masin seisis mingi 3 - 4 päeva.Vahetasin välja aku ja aku klemmid. ( aku klemmide kylge tulevad juhtmed 50 korda ülevaadatud ja annavad yhendust) alguses mõtlesin et on kyte otsas või midagi sellist tõin kytet ja sama pull ikka ei midagi.
kontrollisin siis sädet mida polnud.
sai siis testriga mõõõdetud syytepooli ja peale vool tuleb 12.5 V läbi ka naq laseb.
põhimõtteliselt siis järgmine mõte ,mis läbi käib on >Kommutaator´
(mis iseenesest minu E30 325e 2,7l puudus)
kas sellel masinal on see peal ja kui on kus asub
mis võimalikud variandid võivad veel küsimuse alla tulla
oleks infi eest kohe ikka väga väga tämulik
põhimõtteliselt rootor on välistatud kuna säde ei jõua syytepoolist edasi ..
yhesõnaga andurid vist. mitu oomi peab olema takistus anduril ja kumb on, sest mul seal 2 andurit. kas siis ylemine või alumine.
samas sai käiguga tõmmatud ja tahhokas ka kadunud tagant
yhesõnaga need 2 impulsi andurit ei peaks kuhugi kokku jooksma mingisse plokki või kuhugi??
yhesõnaga masin seisis mingi 3 - 4 päeva.Vahetasin välja aku ja aku klemmid. ( aku klemmide kylge tulevad juhtmed 50 korda ülevaadatud ja annavad yhendust) alguses mõtlesin et on kyte otsas või midagi sellist tõin kytet ja sama pull ikka ei midagi.
kontrollisin siis sädet mida polnud.
sai siis testriga mõõõdetud syytepooli ja peale vool tuleb 12.5 V läbi ka naq laseb.
põhimõtteliselt siis järgmine mõte ,mis läbi käib on >Kommutaator´
(mis iseenesest minu E30 325e 2,7l puudus)
kas sellel masinal on see peal ja kui on kus asub
mis võimalikud variandid võivad veel küsimuse alla tulla
oleks infi eest kohe ikka väga väga tämulik
põhimõtteliselt rootor on välistatud kuna säde ei jõua syytepoolist edasi ..
yhesõnaga andurid vist. mitu oomi peab olema takistus anduril ja kumb on, sest mul seal 2 andurit. kas siis ylemine või alumine.
samas sai käiguga tõmmatud ja tahhokas ka kadunud tagant
yhesõnaga need 2 impulsi andurit ei peaks kuhugi kokku jooksma mingisse plokki või kuhugi??
Viimati muutis Martin_S, 18.05.2006 00:01 50, muudetud 1 kord kokku.
Kas need massid pole mitte need lindi moodi asjad? Mu e28 535i'l oli üks õhufiltrikarbi juures ja teine all mootorikäpa juures (ka kõrvalistuja pool). Muidugi 525e'l on vist filtrikarp üldse teisel pool aga äkki loogika on sama?martin1 kirjutas:palju neid kere ja moto vahelisi massi juhtmeid olema peaks??
mulle rääägiti et neid pidi olema mitu siiani pole suutnud yhtegi leida.
truumu kirjutas:400-1200martin1 kirjutas: igaksjuhuks kysin veel et mitu oomi peaks olema impulsi anduri takistus
Autodata andis : täna siiis sellised tulemused :
inductive 3-wire type
terminals 1 & 2 Resistance 575 - 750 Ω
nüüd veel ylemõõtma.
on jah teisel pool filtrikarp ma arvan et loogika peaks sama olema.Tom kirjutas:Kas need massid pole mitte need lindi moodi asjad? Mu e28 535i'l oli üks õhufiltrikarbi juures ja teine all mootorikäpa juures (ka kõrvalistuja pool). Muidugi 525e'l on vist filtrikarp üldse teisel pool aga äkki loogika on sama?
aga selles osas ma naq kahtlen massi puuduses et startter ju ometigi saab massi käimari korpusest ja startter käib normaalselt
yhesõnaga ostsin uued massi juhtmed lähen keeran kylge vaatame mis saab.
kus tal muidu aju asub??
niii õhtul võtan nüüd suuremas plaanis asja käsile ja läheb lammutamisex
üks vend pakkus veel selllise variandi: et hooratta kyljest on mingi liist jehhat tõmmand millega siis impulsi anduri magnetvälja häiritakse.?
samas see seletaks ka tahhoka kadumise
on selline võimalus et see tuld sealt tõmbab :S ?
üks vend pakkus veel selllise variandi: et hooratta kyljest on mingi liist jehhat tõmmand millega siis impulsi anduri magnetvälja häiritakse.?
samas see seletaks ka tahhoka kadumise
on selline võimalus et see tuld sealt tõmbab :S ?
Seal ei tohiks liistu olla vaid üks "punn-junn", mis andurist mööda sõidab. Alustuseks tee andur puhtaks, selle peale koguneb vahest mõnus tökat ja siis ta enam ei tea mis toimub.
Neid andureid on vist isegi kaks, üks on ees (seal peaks olema mingi hooratta moodi asjandus, selle ratta peal ongi see junn) ja teine on taga (hooratta juures kusagil, pole ise seal koukimas käinud seega täpselt ei tea mis süsteem on).
Kui kohta, aega ja tahtmist on siis sa võiks üldse kõik andurid, kontaktid ja muud elekti ühendused üle kontrollida ja puhastada. Need on igavesed kurjamid ja tekitavad igasugu "müstilisi" probleeme.
Neid andureid on vist isegi kaks, üks on ees (seal peaks olema mingi hooratta moodi asjandus, selle ratta peal ongi see junn) ja teine on taga (hooratta juures kusagil, pole ise seal koukimas käinud seega täpselt ei tea mis süsteem on).
Kui kohta, aega ja tahtmist on siis sa võiks üldse kõik andurid, kontaktid ja muud elekti ühendused üle kontrollida ja puhastada. Need on igavesed kurjamid ja tekitavad igasugu "müstilisi" probleeme.
ühesõnaga viga siis tegelikult väga lihtne kaitsme karbi kyljes on mingid releed yhe releee juhtmes oli katkestus lihtsalt leidsin tänu sellele et impulsianduritele ei tulnud yltse voolu peale ning hakkasin juhtmeid ülekäima siis läksin vastu (kogemata ) ja auto käivitus. katsusin veel sis juhtmeid ja enam ei läinud vahetasin juhtme välja ja kõik on nüüd ok
veel kord tänud !!
ps Autodata poolt anttud takistused olid valed teglikud olid mul 1004 ja teine 998 oomi (impulsi anduritel)
ja peale tulev vool ( impulsi anduritele ei olnud 4 - 8 V vaid 2 kuni 3 V
nii et alati ei ole Autodatal ka õigus
veel kord tänud !!
ps Autodata poolt anttud takistused olid valed teglikud olid mul 1004 ja teine 998 oomi (impulsi anduritel)
ja peale tulev vool ( impulsi anduritele ei olnud 4 - 8 V vaid 2 kuni 3 V
nii et alati ei ole Autodatal ka õigus