Ikka küttekulu
Kui jälgida omaniku arvamust, siis tavaliselt on auto tehaseandmetest omajagu ökonoomsem, kuid samas kiirem, võimsam ja parema kiirendusega.
Seda tasuks alati silmas pidada tuttavate autojuttude hindamisel
525-ga 12 liitrit sajale, eriti praeguste ilmadega on väga hea tulemus, lausa kahtlaselt hea.....
Naelkummid, lühikesed linnaotsad, auto hommikune soojendamine jää kraapimise ajal ning kondi kasutamine akende udust puhastamisel paneb kütusekulule (sellele, mis on raamatus antud "linnatsükli" nime all vähemalt 2-3 liitrit sajale juurde.
Naelkummidesse tuleks pumbata 2,5 bar sisse, on lumepudrus parem haakimine ning bensiini läheb ka vähem.
Kunagi sõitsin igapäevasõite E28 520i-ga. Talvine kütusekulu maanteel oli ca 10 ning linnas 13-14. Minuarust normaalsed numbrid.
Minul võtab praegu 1,6 78 kW jaapani väikeauto linnas ca 10,0 ja trassil 8,0. (raamat lubab linnas mingi 8,5 ja trassil 6). MOTT
Seda tasuks alati silmas pidada tuttavate autojuttude hindamisel
525-ga 12 liitrit sajale, eriti praeguste ilmadega on väga hea tulemus, lausa kahtlaselt hea.....
Naelkummid, lühikesed linnaotsad, auto hommikune soojendamine jää kraapimise ajal ning kondi kasutamine akende udust puhastamisel paneb kütusekulule (sellele, mis on raamatus antud "linnatsükli" nime all vähemalt 2-3 liitrit sajale juurde.
Naelkummidesse tuleks pumbata 2,5 bar sisse, on lumepudrus parem haakimine ning bensiini läheb ka vähem.
Kunagi sõitsin igapäevasõite E28 520i-ga. Talvine kütusekulu maanteel oli ca 10 ning linnas 13-14. Minuarust normaalsed numbrid.
Minul võtab praegu 1,6 78 kW jaapani väikeauto linnas ca 10,0 ja trassil 8,0. (raamat lubab linnas mingi 8,5 ja trassil 6). MOTT
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
oh kui hea on ikka mingi 6/100-le võtva autoga , kuidas see kütuserüüpajate lause seal tagaklaasipeal neil ongi, olgu edasi
See auto mis rüüpab on ikka mujale mõeldud ja paar korda aastas sõitmiseks, siis on rõõemus meel, muidu ikka suunurgad ju allapoole kui iga päev peab seierit jälgima..... minupoolne kaastunne.
See auto mis rüüpab on ikka mujale mõeldud ja paar korda aastas sõitmiseks, siis on rõõemus meel, muidu ikka suunurgad ju allapoole kui iga päev peab seierit jälgima..... minupoolne kaastunne.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re:
mul on sama auto,võtab linnas kuskil 13 ja mnt.9-10 vahel
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
minu diisel 524td 91 aastast ei ole näidanud mulle mingeid märks kütusekulu tõusust.
Ükskõik mis asendist on see alla 8l/100km kohta.
Suvel oli 7.4 keskmine ja nüüd oli vist 7.8
Mina ei nurise.
Mul manuaal kast ka.
Ükskõik mis asendist on see alla 8l/100km kohta.
Suvel oli 7.4 keskmine ja nüüd oli vist 7.8
Mina ei nurise.
Mul manuaal kast ka.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Endal 525 tds ja ei ole veel märganud, et üle 9 oleks võtnud.
80% sõidan linnas ja kulu 7-5-9 vahel, kui maanteele saan, siis ikkagi 6.5-7.5 sajale ja ei ütleks, et ma väga vana rahulikult ringi tödistaks (sumpa on ikka tahmast puhas )
Saksa käisime, siis tuli eesti-läti-leedu-poola kulu 6-6.5 sajale ja saksas 7-7.5 sajale (kiirus keskmiselt 140 km/h)
80% sõidan linnas ja kulu 7-5-9 vahel, kui maanteele saan, siis ikkagi 6.5-7.5 sajale ja ei ütleks, et ma väga vana rahulikult ringi tödistaks (sumpa on ikka tahmast puhas )
Saksa käisime, siis tuli eesti-läti-leedu-poola kulu 6-6.5 sajale ja saksas 7-7.5 sajale (kiirus keskmiselt 140 km/h)
Mercedes EQS 450+ 2022
525TDS
Aldoril 13
Minul ca. 11 (80% linn).
Q`l 9.5
Viljaril alla 9
Autod samad.
Mina enne rahu ei saa, kui küttekulu alla 10 ei ole.
Andestust, aga ma ei ütleks, et mu auto mootor kohvi on.
Vahetatud on suht palju detailie ja vidinaid. Ei mõista mina seda värki.
Probleem ainult pika käivutusega, vist klapp on läbi. Muidu väga laita ei oska.
K.
Aldoril 13
Minul ca. 11 (80% linn).
Q`l 9.5
Viljaril alla 9
Autod samad.
Mina enne rahu ei saa, kui küttekulu alla 10 ei ole.
Andestust, aga ma ei ütleks, et mu auto mootor kohvi on.
Vahetatud on suht palju detailie ja vidinaid. Ei mõista mina seda värki.
Probleem ainult pika käivutusega, vist klapp on läbi. Muidu väga laita ei oska.
K.
4.8iS
Mul sama lugu et endal e 34 535.
Samuti mootot korras kui isegi maanteel näitab kompuuter 13,5 min
Ja seda rahulikul sõidul.
Loomulikult linna svõtab rohkem. Ma ei loodagi et et ta alla 10 sajale võtaks kuid 14 maanteel selgelt palju ju, normaalne oleks 11 kanti umbes.
Äkki on ka tarku nõuandeid..??
Samuti mootot korras kui isegi maanteel näitab kompuuter 13,5 min
Ja seda rahulikul sõidul.
Loomulikult linna svõtab rohkem. Ma ei loodagi et et ta alla 10 sajale võtaks kuid 14 maanteel selgelt palju ju, normaalne oleks 11 kanti umbes.
Äkki on ka tarku nõuandeid..??
Mis täpsemalt selle käivitusega on? Kas probleem soojalt või külmalt?KristjanT kirjutas:525TDS
Aldoril 13
Minul ca. 11 (80% linn).
Q`l 9.5
Viljaril alla 9
Autod samad.
Mina enne rahu ei saa, kui küttekulu alla 10 ei ole.
Andestust, aga ma ei ütleks, et mu auto mootor kohvi on.
Vahetatud on suht palju detailie ja vidinaid. Ei mõista mina seda värki.
Probleem ainult pika käivutusega, vist klapp on läbi. Muidu väga laita ei oska.
K.
Minu oma on käis ka aasta tagasi suhteliselt pulkadeks lahti (ülemine osa), eks siis sai ka palju asju vahetatud, esimene asi kohe termostaat, veel vahetusid paljud andurid, sai ka kaan lihvitud, klapid freesitud, pump käis remondis ja sai uue jaoturpea (probleem oli soojalt käivitamine), tagasilda-käimakasti rändas uus õli sisse. Kindlasti määrab natuke kulu ka õhufilter, mida peaks ikka vahest vahetama (mitte ainult vastu põlve puhtaks lööma ) Isiklikult arvan, et mingil määral võib kütusekulu vähendada ka õlivalik (see võib olla minu luulu).
Aga üldiselt jah, olen täitsa rahul. Kui ikka Läti-Leedu-Poola (eriti poola) läbimisel tuleb kuluks 6.3-6.5 (neljakesi autos+davaar) siis on ikka pro küll
Viimati muutis Viljar, 14.01.2006 11:04 21, muudetud 1 kord kokku.
Mercedes EQS 450+ 2022
Proovi nii, lase paak kurguni täis, sõida tavapärasel moel 100 km maha, lase uuesti paak täis, vaata palju juurde läheb.MuiduMees kirjutas:Mul sama lugu et endal e 34 535.
Samuti mootot korras kui isegi maanteel näitab kompuuter 13,5 min
Ja seda rahulikul sõidul.
Loomulikult linna svõtab rohkem. Ma ei loodagi et et ta alla 10 sajale võtaks kuid 14 maanteel selgelt palju ju, normaalne oleks 11 kanti umbes.
Äkki on ka tarku nõuandeid..??
Äkki sul kompuuter valetab?
Auto nädalavahetustel paar päeva seisab. Esmaspäeviti siis käivitan ja väntvõll teeb vähemalt 15 täispööret enne kui küte üles jõuab. Siis veidike turtsub ning lõpuks on kõik õige ja probleeme pole.Mis täpsemalt selle käivitusega on? Kas probleem soojalt või külmalt?
Soojast peast ehk siis kui peale sõitu kohe uuesti käivitada, on mingi 5 pööret ja olemas (ehk siis ikkagist ****).
Noh diislitega on kokkupuude suur.
1995 Nissan Patrol 4.2D käivitub -10 kraadiga ka poolest pöördest.
1997 Renault Master 3.0D täpselt sama asi
1998 Audi A3 1.9TD läheb laksti maksimum paari pöördega.
Ma ei oska ise midagi välja pakkuda peale selle, et mingi kütuse tagasivoolu või siis allavoolu klapp laseb läbi.
Aga samas kui kohapeal 650 rpm rooli liigutada siis mootor jõnksatab, või siis kohapeal kui tuled sisse lülitada samamoodi jõnksatab, ja kui aknatõstukid lõpuni lasta siis ka jõnksatab. Tõsab pöördeid korraks ja siis jälle olemas.
Kas annab valesti kütet peale?
Vahel on ka nii, et kui lappad gaasi põhja ja siis jääd kohe seisma, jäävad pöörded sinna tühikäigu ümber ujuma. Ujuvad mingi 5 sekundit ja siis jäävad paigale.
Olen palju asju näppinud aga kõrgsurvepumpa veel mitte.
K.
4.8iS
Proovi nii, lase paak kurguni täis, sõida tavapärasel moel 100 km maha, lase uuesti paak täis, vaata palju juurde läheb.
Äkki sul kompuuter valetab?
_________________
no ei ole nii veel proovinud aga praktika on küll nii näidanud et ikka niipalju kulub kah.
Aga kui kompuuter tõesti ei valeta...milles sis võib äkki asi olla..??
Äkki sul kompuuter valetab?
_________________
no ei ole nii veel proovinud aga praktika on küll nii näidanud et ikka niipalju kulub kah.
Aga kui kompuuter tõesti ei valeta...milles sis võib äkki asi olla..??
- koomataja666
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 20.01.2006 10:57 21
Miks pingutada. Selleks on ju täiesti teada ja tuntud ristkorrutis.MuiduMees kirjutas:Proovi nii, lase paak kurguni täis, sõida tavapärasel moel 100 km maha, lase uuesti paak täis, vaata palju juurde läheb.
Äkki sul kompuuter valetab?
_________________
no ei ole nii veel proovinud aga praktika on küll nii näidanud et ikka niipalju kulub kah.
Aga kui kompuuter tõesti ei valeta...milles sis võib äkki asi olla..??
Peale mõningast (soovitavalt siis üle 100km) läbisõitu võtad paagi taas täis. Mina sõitsin viimase paagiga teatud maani 360km, siis tekkis tuju tankida, sisse läks 61L
360 - 61
100 - X
Ehk siis 61*100/360= 16,944(4)L/100km Valmis.
..homme panen aja diagnostikasse kinni
Võib olla oli kellelegi sellest abi
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12.01.2006 23:59 52
minul 535iA 89 aasta e34 autom. maanteel 10L/100km (kuni 120 - 130 km/h, siis töuseb see kusagil 12L/100km peale, oleneb ka ilmastikust ja maastikust). see kui palju on rahvast peal, ei ole vahet. linnas kui rahulikult söitta siis 10L/100km kui veits vajutada siis 12L/100km kui päris raske jalaga olla siis kuni 15L/100km+(kiiruse yletamise trahvid). kui siin lugeda et mönel vötab yle 15L/100km peale siis läheks yhe suvega sitaks rehve ja palju trahve !!!
talvel kui on kuni -10 C kylma siis saab 10 - 12 L/100km kui yle selle siis 12-15 L/100km. teen suht palju lyhikesi söitte kylma mootoriga 10 min.(5 minutiga töuseb mootori temperatuur normi peale) ja ei kurdaks et palju kytet vötab.
diisliga jöuan vanaduses söitta küll....
talvel kui on kuni -10 C kylma siis saab 10 - 12 L/100km kui yle selle siis 12-15 L/100km. teen suht palju lyhikesi söitte kylma mootoriga 10 min.(5 minutiga töuseb mootori temperatuur normi peale) ja ei kurdaks et palju kytet vötab.
diisliga jöuan vanaduses söitta küll....
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17.02.2006 19:30 52
Re: Ikka küttekulu
Arvan et lambda vahetamis aeg on tulnud BMW525i-90.
Ärge raisake aega ja raha nende diagnostikate peale. Pange paak servini....tehke Tln-ast näiteks Võrru üks nädalavahetus väike reisike ja siis uuesti paak silmini. Siis saad kohe teada kas autol on miskit peetis või mitte.
Endal ka siin talvel diisliga lühikesed otsad linnas külma mootoriga ja küttekulu oli tohutu. Käisin diagnostikates ja raiskasin raha/aega nii mis kole.
Siis tegin 300kildise otsa ja ennäe imet....auto on rohkem kui korras. Neljakesi autos+muu träna.....sõitsin 110-120km tunnis ja kulus 20liitrit. Ehk siis 6,6liitrit sajale
Endal ka siin talvel diisliga lühikesed otsad linnas külma mootoriga ja küttekulu oli tohutu. Käisin diagnostikates ja raiskasin raha/aega nii mis kole.
Siis tegin 300kildise otsa ja ennäe imet....auto on rohkem kui korras. Neljakesi autos+muu träna.....sõitsin 110-120km tunnis ja kulus 20liitrit. Ehk siis 6,6liitrit sajale
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!