E34 temperatuur tõuseb

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

E34 temperatuur tõuseb

Postitus Postitas domain »

autoks siis 520 e34 95kw. probleem sellinne et kui autoga näiteks fooritaga seisan siis temp hakkab kõrgeks minema ja kui gaasi anda tühikäigul hakkab temp normi langema. üritasin ka õhutada jahutussüsteemi ja asi paranes mingiks ajaks. aga nüüd jälle sama pull. kusjuures olen külma mootoriga valanud tosooli CALT märgini ja nüüd jälle alla selle märgi tosool.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Siin kolm tõenäolist viga;

1) termosidur

2) veepump

3) termostaat (vähem tõenäoline)

Edu otsinguil.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kui tosool väheneb ja kuskil välisel vaatlusel pole leket avastanud võib viga plokikaanes ka olla st. tosool satub silindritesse. autol sumpsist valget auru ei tule?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

ei tea kas tuleb valget auru kuna väljas külm ju. ehk kuskile prisma parklasse ronima pean ja testima. ja mis on termo sidur ja kus asub? ja termostaat on tutikas.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Vaata kas radika ees olev tiivik tembi kasvades hakkab tegusamalt toimetama...
...samas proovi külma motoga mitu tiiru ta käega lükates teeb.

Kas veepump on töökorras ?
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

niih valget auru igatahes sumpsist ei tule. ja tiivik muidu sooja mootoriga nagu töötab. aga eks proovin ka külmalt seda keerutada. veepumbast ei tea midagi ja ei tea ka kuidas seda kontrollida. ja kas mitte pump ei peaks häält tegema või tilkuma kui see õhtal on? minuteada ju pump ei saa hakata aeglasemalt või viletsamini tööle?
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

veepump võib katki minna ja siis ei aja enam tosooli ringi. st. labad lahkuvad pumba küljest.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

eks siis tuleks veepump vahetada. oskab keegi ka õelda mis antud vidin maksab ja palju vahetus maksab.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

domain kirjutas:eks siis tuleks veepump vahetada. oskab keegi ka õelda mis antud vidin maksab ja palju vahetus maksab.
Kui ise vahetada ei taha/oska, siis võta Valdekuga siit foorumist ühendust
saad varuosa ja töö ühest kohast.
Maksab ta alla 700.- täpselt ei mäleta.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Margus525i kirjutas:Vaata kas radika ees olev tiivik tembi kasvades hakkab tegusamalt toimetama...
...samas proovi külma motoga mitu tiiru ta käega lükates teeb.

Kas veepump on töökorras ?
Kuidas see termosiduri töökorda peaks näitama?
Külmalt pöörleb ka katkine sidur sama moodi kui terve.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

see et temp tõustes peaks jah tiiviku liikumiskiirus suurenema, vähemalt e28 on küll kuulda kuidas tiivik hakkab kiiremini liikuma.
Ja kui ei hakka ja liigub endise kiirusega sis termosidur arvatavasti õhtul...: :shock:
e34 pole sellise asjaga küll kogemusi aga vast peak olema ikka´sama asi ma arvan.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

MuiduMees kirjutas:see et temp tõustes peaks jah tiiviku liikumiskiirus suurenema, vähemalt e28 on küll kuulda kuidas tiivik hakkab kiiremini liikuma.
Ja kui ei hakka ja liigub endise kiirusega sis termosidur arvatavasti õhtul...: :shock:
e34 pole sellise asjaga küll kogemusi aga vast peak olema ikka´sama asi ma arvan.
Muidugi kõik täitsa sama. Endalgi eelmisest suvest sellega kogemusi.
Siduri korrasolekut saab testida ka nn "ajalehe testiga". Kui mootor soe siis ventika vastu rulli keeratud ajaleht panna peab ajaleht tükkideks lendama. Kui aga jääb seisma siis on sidur õhtal.
Olen ise nii teinud, trikk täitsa töötab, pole vaja karta et see midagi ära lõhub.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Minu viga, asendan väljendi"külma motoga" "töösooja motoga"
siim_s oleksid ju isegi parandada võinud.

Tervitades,

Margus.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Margus525i kirjutas:Minu viga, asendan väljendi"külma motoga" "töösooja motoga"
siim_s oleksid ju isegi parandada võinud.

Tervitades,

Margus.
No offence :-)

Parimat,

Siim
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

külma mootoriga igatahes keerles tiivik 1 laba võrra. eks siis proovin sooja mootoriga. ja kus see termosidur ka ise asub üldse? ja äkki poetate ka mõne hinna.
Kasutaja avatar
pego113
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 31.10.2004 03:42 21
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pego113 »

see peaks olema veepumba otsas kuhukülge se plastik tiivik kinnitatud ,ma sain kasutatud koos selle tiivikuga sauelt siimu kääst 500 eeki
323i e21
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Kas oled kindel, et veepump on töökorras???
Termosidur tundub sümptomite poolest korras olevat.

Kontrolli kindlasti veepumpa...
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

ja sooja mootoriga liikus ventikas kuni kolmanda labani. ja eks siis muud üle ei jäägi kui veepump vahetada. selle töökorda ei saa vist kuidagi testida kah.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

domain kirjutas:ja sooja mootoriga liikus ventikas kuni kolmanda labani. ja eks siis muud üle ei jäägi kui veepump vahetada. selle töökorda ei saa vist kuidagi testida kah.
Võta kõigepealt lahti, siis näha.
Tõenäoliselt ta õhtal on.

Tervitades,

Margus.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8455
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

ja termosidur ongi seal ventika küljes.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

domain kirjutas:külma mootoriga igatahes keerles tiivik 1 laba võrra. a sooja mootoriga liikus ventikas kuni kolmanda labani ...
Nii et sooja mootoriga liigub tiivik rohkem?
Soojalt peb tiivik just jäigemalt liikuma s.o vähem tühje ringe,kui muidugi käega ringi ajada.
Parandage kui eksin.
Kui nii siis termosidur õhtal.
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

soojana liikus rohkem jah
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Kui termosidur vaid paari laba võrra liigub, siis ta ju toimib...
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

seal ei ole viga ainult termosiduris ma arvan, sest auto ei tohiks mingil juhul valgusfoori taga keema minna isegi siis mitte kui ventikat üldse küljeski pole! See peaks ikka väga pikk istumine olema sel juhul ja praeguste külmadega..ei usu et temperatuur kuskile tõusma hakkab..


ma arvan et viga on seal milleskis muus et ta keema läheb, võibolla ei avane suur ring korralikult?!
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Väideti ju, et termostaat vahetati hiljuti, ning õhutati süsteem.
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

Margus525i kirjutas:Väideti ju, et termostaat vahetati hiljuti, ning õhutati süsteem.
no termosidur see viga küll kohe kindlasti ei ole..võibolla on see sidur ka jahe, aga mingi muu kala on seal ka ma arvan!
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

-originaal- kirjutas:
Margus525i kirjutas:Väideti ju, et termostaat vahetati hiljuti, ning õhutati süsteem.
no termosidur see viga küll kohe kindlasti ei ole..võibolla on see sidur ka jahe, aga mingi muu kala on seal ka ma arvan!
Loe kogu teema läbi, siis saad aru, et see termosiduri variant langes juba välja.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Kahtlustan veepumpa, või siis ei õhutatud korralikult...
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

igatahes voltisin kokku koogikarbi ja pistsin vastu töötavat ventikat ja sellega suutsin igatahes ventika kinni jooksutada. mootor oli soe ja töötas. ahjaa kui temp tõuseb kohal seistes siis samas hakkab ka salongi külma õhku puhuma. ja kui gaasi anda siis temp langeb ja hakkab jälle sooja puhuma. ja aru ma ei saa kuhu tosool kaob. kas tõesti kuumaga pressib välja kuskilt vms-?
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Astu Valdeku juurest läbi, saad vea teada ja likvideeritud.
Nii suht siin oletada mis võib viga olla.

Tervitades,

Margus.
Vasta