E39 99a 530D probleem vedrustusega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

E39 99a 530D probleem vedrustusega

Postitus Postitas ArgoE »

probleem selline soitsin täna koju järsku tundsin, et parem tagumineots on alla vajund jätsin auto seisma ja kuulsin taga ratta juurest sisinat kuidas selfleveling suspension töötab kas ta toetab aint amordile või on seal ka ohk padi ning oleks tänulik monest hinnast Õhkpadi? amort?
Honda CBR1000RR 128kw
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

sul on seal õhkpadi, külmade ilmadega kipubd E-39 tagumine õhkpump mis on tagaratta augus kuskil mitte töötama näiteks ja vajub terve tagumine ots alla.
universaalidel on küll nii.
aga kui üks külg on maas, siis võib mingi andur katki olla mis survet padjale registreerib..
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

ma millegi pärast arvan, et padi katki kuna läks tyhjaks jube kiirelt ja susin tuli taga ratta juurest nagu kumm joogseb tyhjaks
Honda CBR1000RR 128kw
Kasutaja avatar
Pritsa
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pritsa »

ma millegi pärast arvan, et padi katki kuna läks tyhjaks jube kiirelt ja susin tuli taga ratta juurest nagu kumm joogseb tyhjaks

Usun ka et padi katki ! Võid ju loota et äkki mingi voolik/toru lendas lahti , kuid eks UM-is saad 100 % kindla vastuse.

Kui selgub et padja eluiga on läbi siis soovitan soojalt ka teise poole padja kohe ära vahetada ! Ise olin sama probleemiga silmitsi eelmine suvi, kuid kuna korraga mõlemit ära ei vahetanud ja ühel korral arvas UM, et piisab seal vaid mingi anduri vahetusest, siis kokkuvõttes sai 4 korda UM-is käidud ja olin väga :cry: :evil:

Padi maksab ise mingi 2500.- , tööraha hetkel ei mäleta !
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

votsin lahti ja ongi padi läbi, näha kohe praod sees eks se vanusest ole ma UMi selle pärast ka minema ei hakkand kuna pole eriti keeruline operatsioon see amort kätte saada
Honda CBR1000RR 128kw
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

see padi maksab mingi 2k vist või midagi sinna kanti..suht meeldiv laks..
Kasutaja avatar
Pritsa
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pritsa »

Ise uurisin ka enne patjade vahetust varinti, et äkki laseks mõnel "külamehaanikul" asjad ära vahetada, kuid anti mõista, et ära võivad nad need vahetada, kuid õieti tööle hakkamist nad ei luba . Tuleb hiljem ikkagi UM-is regullida (survestada) vms .
-originaal-
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15.09.2005 13:00 05

Postitus Postitas -originaal- »

Pritsa kirjutas:Ise uurisin ka enne patjade vahetust varinti, et äkki laseks mõnel "külamehaanikul" asjad ära vahetada, kuid anti mõista, et ära võivad nad need vahetada, kuid õieti tööle hakkamist nad ei luba . Tuleb hiljem ikkagi UM-is regullida (survestada) vms .

ta ju regullib ennast ise vastavalt massile mis sinna auto tagaotsale rakendatakse..või ei ole nii?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

jah reguleerib küll kuid aparaadiga tuleb kõrgus paika sättida pärast töid. mõlemat poolt onkõrgust võimalik 3mm kaupa paika sättida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

Eks ma vaatan kui korgus sama pole pärast siis kõllan patrikule aga patja eraldi ei pidand saamagi aint koos amordiga :( ja kui tõesti aint 2k siis pole hullu siin monel riisikal maksavad yle 10k
Honda CBR1000RR 128kw
Vasta