E39 520 kütusekulu+orig. makk
E39 520 kütusekulu+orig. makk
Olen mõelnud bmw 520 110Kw, 96a peale. Pole varem BMW-d omanud ega tea neist suurt midagi. Mis sellise isendi kütusekulu olla võib, nii linnas kui maanteel? Mis selle auto head ja vead võivad olla? Kas on ka liiga kallis hooldada(jupid kallid vms)?
Palju küsimusi on, kuna siiani olen sõitnud jaapanlastega ja suhteliselt ökodega. BMW-lt ei oota suurt ökonoomsust, aga kui ikka liiga kõvasti võtab, siis on pahasti .
Ehk on mõni hea inimene ja annab nõu.
Ette tänades
Palju küsimusi on, kuna siiani olen sõitnud jaapanlastega ja suhteliselt ökodega. BMW-lt ei oota suurt ökonoomsust, aga kui ikka liiga kõvasti võtab, siis on pahasti .
Ehk on mõni hea inimene ja annab nõu.
Ette tänades
Viimati muutis vustassa, 09.02.2006 22:49 48, muudetud 1 kord kokku.
Kütusekulu on täpselt ni suur, kui Su jalanumber. Ehk siis mida rohkem tallad, seda suurem on kulu. Omadest kogemustest tean öelda, et 2.0 mootor vajab raske kere tõttu natuke tallamist soovitud kiiruse saavutamiseks.
Normaalse sõiduga peaks linnas minema kuskil 13-15l sajale ning maanteel 100-110'ga sõites kuskil 8-9l.
...ning lisaks tallamisele on oluliseks faktoriks ka auto koormatus. Ehk siis kui palju kraami/inimesi autos on.
Mina, 520 omanik, ostaksin võimaluse korral 525'e. Oleks ostnud ka siis, kui ostmine toimus, kuid antud ajal polnud korralike ning meelepäraseid 525'si väga saadaval. Ega praegugi on 520'ide valik tüki laiem...
Normaalse sõiduga peaks linnas minema kuskil 13-15l sajale ning maanteel 100-110'ga sõites kuskil 8-9l.
...ning lisaks tallamisele on oluliseks faktoriks ka auto koormatus. Ehk siis kui palju kraami/inimesi autos on.
Mina, 520 omanik, ostaksin võimaluse korral 525'e. Oleks ostnud ka siis, kui ostmine toimus, kuid antud ajal polnud korralike ning meelepäraseid 525'si väga saadaval. Ega praegugi on 520'ide valik tüki laiem...
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Nagu ma aru saan siis sa tahad osta e39 kerega masinat.
Olen ühe 520i sõitnud ja see ei jaksanud kohe mitte minna.
523i see eest jõuab päris ilusti edasi liikuda.
Mõlemad olid manuaalkastiga.
523 peaks olema kütusekulu kuskil 12l linnas ja keskmine 10-11
520 kulu ei oska öelda.
520 ja 523i kütusekulu vahe suht olematu.
Aga edasiminek 523i l oluliselt parem.
Minul oli e34 530 r6 mootoriga 138kw ja see võttis linnas 14l sajale.
Olen ühe 520i sõitnud ja see ei jaksanud kohe mitte minna.
523i see eest jõuab päris ilusti edasi liikuda.
Mõlemad olid manuaalkastiga.
523 peaks olema kütusekulu kuskil 12l linnas ja keskmine 10-11
520 kulu ei oska öelda.
520 ja 523i kütusekulu vahe suht olematu.
Aga edasiminek 523i l oluliselt parem.
Minul oli e34 530 r6 mootoriga 138kw ja see võttis linnas 14l sajale.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- koomataja666
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 20.01.2006 10:57 21
Tänan vastuste eest.
Lootsin ise et ehk mingi 11l sajale võtab, aga siin öeldi, et 12,5 ja 13 siis ikka päris karm. Äkki tõesti vaadata 2.3 mootorit kui see sama palju võtab.
Aga igasugused kommentaarid on ikka veel oodatud, mida rohkem arvamusi seda kindlama enesetunde saan Pole eriti sellist tüüpi kes pidevalt autot vahetaks, seega tahaks kindel olla mida ostma hakkan ja kas ikka ära tasub
Tänades
Lootsin ise et ehk mingi 11l sajale võtab, aga siin öeldi, et 12,5 ja 13 siis ikka päris karm. Äkki tõesti vaadata 2.3 mootorit kui see sama palju võtab.
Aga igasugused kommentaarid on ikka veel oodatud, mida rohkem arvamusi seda kindlama enesetunde saan Pole eriti sellist tüüpi kes pidevalt autot vahetaks, seega tahaks kindel olla mida ostma hakkan ja kas ikka ära tasub
Tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
oman ka ise 520 97 e39. linnas talvel nüüd 12-13 normaalselt s6ites, mitte aga eriti "vajutades", kui ikka korralikult puid alla visata, siis v6id ka 30ni ajada. maanteel kruisiga talvel 8 ringis. suve kohta ei oska o"elda kuna alles hiljuti soetasin. minu jaoks liigub rahuldavalt.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
Olen ka nüüd mõelnud 523 peale, aga ma ei saa ühest asjast aru, et miks on mudeli nimi 523 kui mootor on 2.5L ? Olen aru saanud, et lihtsalt mudeli nr käibki selle 2.5L mootoriga kokku ja 2.3L mootorit polegi olemas? vähemalt kw-de järgi võib nii aru saada.
Käisin täna platsil üht isendit vaatamas ka, krt on ikka mugav asi kõigepealt peab oma nissani maha müüma ja siis kohe bmw muretsema.
Käisin täna platsil üht isendit vaatamas ka, krt on ikka mugav asi kõigepealt peab oma nissani maha müüma ja siis kohe bmw muretsema.
Mudeli nimi on selline sellepärast, et e34 kerega 525i-l oli 141kW, siis tuli uuem mootor mis oli ka 2,5l aga oli 125kW (ja mudeli tähis 523i) ning uuemal e39-l jälle 2,5l 141kW mootor (ja mudeli tähis 525i).vustassa kirjutas:Olen ka nüüd mõelnud 523 peale, aga ma ei saa ühest asjast aru, et miks on mudeli nimi 523 kui mootor on 2.5L ? Olen aru saanud, et lihtsalt mudeli nr käibki selle 2.5L mootoriga kokku ja 2.3L mootorit polegi olemas? vähemalt kw-de järgi võib nii aru saada.
Üldiselt, kui kütusekulu sinu jaoks väga tähtis näitaja, siis soovitan edasi Nissaniga sõita Kui tahad mugavust ja häid sõiduomadusi, siis tuleb kütusekulu arvelt natuke silm kinni pigistada.
96a e39 tasuks ikka väga hoolega vaadata, sest ostes mingi odava "rondi" ei jaksa sa pärast selle remonti kinni maksta.
Mootori valikul eelistaks 523i-d, aga kui leiad muus osas oluliselt korralikuma 520i, siis ega sel mootoril ka suurt häda pole (sõltub kui vägevat tõmmet sa autolt ootad). Kütusekulu - tõsi küll - on neil tõepoolest praktiliselt sama.
- priitpaulus
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.01.2006 17:00 21
- Asukoht: Võrumaa
Nojah. Minul võttis külmadega 17,7 ja eile tankisin siis oli kuluks 16,6.
See siis väike näide, kui lamda on katki.
525iA 24V E34
Samas suvel kui auto ostetud sai ja lamda ilmselt korras oli, sain kütusekuluks 12,8L/100km.
Need siis linnas tehtud mõõtmised.
See siis väike näide, kui lamda on katki.
525iA 24V E34
Samas suvel kui auto ostetud sai ja lamda ilmselt korras oli, sain kütusekuluks 12,8L/100km.
Need siis linnas tehtud mõõtmised.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Mul täpselt sama masin ja sama aastaga, mille kohta teema algataja päris. Küttekulu maanteel 8-9, linnas 11-13, oleneb kuidas vajutada.
Millega ma aga üldsegi nõus ei ole, on see üldlevinud legend, et selle auto puhul on 2-ne mootor jõuetu, alates 2,5 algab normaalne minek. Ma pole ise ka kõige kergema jalaga, kuid minu jaoks on minekut piisavalt, isegi üle jääb. Maanteel möödasõite teha lausa rõõm (võibolla asi ka selles, et minu oma on ideaalses korras). Egas asjata öelda, et kõik mis üle 100kw on raiskamine.
Kui ise bemmi ostma hakkasin võtsin ka seda legendi tõepähe ja vaatasin neid 2,5 ja 2,8-seid, aga ühtegi korralikku isendit talutava hinnaga ma mitmekümnega proovisõite tehes ei leidnud (neil mis hinna poolest sobisid, sõna otseses mõttes juppe pudenes küljest või tegi mootor imepäraseid hääli) see eest aga kobastasin ühe väga korraliku 2-se otsa.
Mis muudesse kuludesse puutub, siis sillasse ikka aegajalt investeerida tuleb, aga ei midagi tapvat.
Millega ma aga üldsegi nõus ei ole, on see üldlevinud legend, et selle auto puhul on 2-ne mootor jõuetu, alates 2,5 algab normaalne minek. Ma pole ise ka kõige kergema jalaga, kuid minu jaoks on minekut piisavalt, isegi üle jääb. Maanteel möödasõite teha lausa rõõm (võibolla asi ka selles, et minu oma on ideaalses korras). Egas asjata öelda, et kõik mis üle 100kw on raiskamine.
Kui ise bemmi ostma hakkasin võtsin ka seda legendi tõepähe ja vaatasin neid 2,5 ja 2,8-seid, aga ühtegi korralikku isendit talutava hinnaga ma mitmekümnega proovisõite tehes ei leidnud (neil mis hinna poolest sobisid, sõna otseses mõttes juppe pudenes küljest või tegi mootor imepäraseid hääli) see eest aga kobastasin ühe väga korraliku 2-se otsa.
Mis muudesse kuludesse puutub, siis sillasse ikka aegajalt investeerida tuleb, aga ei midagi tapvat.
jee mees! Tere tulemast BMW sse! Minul endal e39 523i no ja linnas sellise lumega kus kets käib koguaeg ringi(lamellid)hetkel võtab 12, kuid jah nagu juba eelnevalt öeldud,et mugavus ja sõidurõõm....no las ta siis võtab see 12 Maanteel 7:8 Ok ole tubli ja pea vastu,kui buumer juba pe..e all küll sul need bensu numbrid ka helgemaks lähevad.Ole tubli ja ära mingi junni otsa siis satu muidu pärast pargid ennas koguse aeg UM platsil
e39 520
keeskmine mõistlikul sõidul on korralikul (korralikul) 520 VANOS-el kinldasti alla 10, kusjuures juhtus see alles peale seda, kui pihustilati maha võtsin juhuslikult ja 3 pihustit täiega k...sid ja tegelikult on see lihtne töö !
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 27.08.2005 23:07 09
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
nende asjade kohapealt konsulteeri Patrikuga, tema oskab sind kindlasti aidata.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio