E39 525d tahmab
E39 525d tahmab
Tere,
2001a e39, 120kw ja atm. Chipid jms puuduvad.
Külmalt käivitub enam vähem, soojalt mõned sekundid pikemalt. Kohati tahmab tagant musta, kohati ei tahma üldse. Arvuti käis taga ja sealt miskit ei tulnud v.a 2 pihustit olid minimaalselt erinevad teistest. Vahel seistes on tunda väga õrnalt mootori vibra.
Kas väga väike erinevus kahes pihusti näidus võib tekitada tahmamise ja pikema käivituse või peaks kuskilt mujalt viga otsima?
2001a e39, 120kw ja atm. Chipid jms puuduvad.
Külmalt käivitub enam vähem, soojalt mõned sekundid pikemalt. Kohati tahmab tagant musta, kohati ei tahma üldse. Arvuti käis taga ja sealt miskit ei tulnud v.a 2 pihustit olid minimaalselt erinevad teistest. Vahel seistes on tunda väga õrnalt mootori vibra.
Kas väga väike erinevus kahes pihusti näidus võib tekitada tahmamise ja pikema käivituse või peaks kuskilt mujalt viga otsima?
Re: E39 525d tahmab
Kindlasti võib.
Alusta nendest vigadest, mis juba teada on.
Need kasutatud pihustid maksavad praegu pm sikspaki hinda.
Alusta nendest vigadest, mis juba teada on.
Need kasutatud pihustid maksavad praegu pm sikspaki hinda.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: E39 525d tahmab
Tänud vastamast.
Arvasin, et see ei mõjuta seda. Asun asja kallale.
Arvasin, et see ei mõjuta seda. Asun asja kallale.
Re: E39 525d tahmab
Mul mõjutas 1 hapu pihusti käivitust.
Tahmanine iseenesest võib olla tingitud:
turbost
Coolerist
Sl. Tihenditest
Egr’ist jne
Sellepärast soovitasingi alustada sellest veast, mis sul juba teada on.
Tahmanine iseenesest võib olla tingitud:
turbost
Coolerist
Sl. Tihenditest
Egr’ist jne
Sellepärast soovitasingi alustada sellest veast, mis sul juba teada on.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: E39 525d tahmab
Mul selline kogemus sellise mootoriga, et kui vaikselt sõitsid ja siis kiirendasid oli tohutu must pilv taga kuid kohe uuesti kiirendades suits puudus.
Seega suudab ta selle tahma summutitesse korjata ning siis puhub välja.
Käis see auto mitu korda Tartu UM-is ja seal öeldi esimene kord et pihustinäidud normis ja viga mootori kulumises sest läbisõit oli 733 000.
Teisel korral vahetati õhulugeja ja EGR klapp aga kasu midagi.
Kuna inimene autot hästi hoidnud ja tahtis seda korras hoida siis lasime ikka kõik pihustiotsad ära vahetada, kuigi kõik arvasid et pole kasu ja probleem kadus!
Kui ikka pihustiavad kulunud siis näidud on paigas aga väikest küttekogust hästi ei pihustata ja sel mootoril silindrimaht väiksem kui 3 liitrisel.
Autole aga tehti kereremont eelmine aasta ja praeguseks sõitnud 855 000 ning omanik rahul.
Seega suudab ta selle tahma summutitesse korjata ning siis puhub välja.
Käis see auto mitu korda Tartu UM-is ja seal öeldi esimene kord et pihustinäidud normis ja viga mootori kulumises sest läbisõit oli 733 000.
Teisel korral vahetati õhulugeja ja EGR klapp aga kasu midagi.
Kuna inimene autot hästi hoidnud ja tahtis seda korras hoida siis lasime ikka kõik pihustiotsad ära vahetada, kuigi kõik arvasid et pole kasu ja probleem kadus!
Kui ikka pihustiavad kulunud siis näidud on paigas aga väikest küttekogust hästi ei pihustata ja sel mootoril silindrimaht väiksem kui 3 liitrisel.
Autole aga tehti kereremont eelmine aasta ja praeguseks sõitnud 855 000 ning omanik rahul.
Re: E39 525d tahmab
Miks tal silindrimaht väiksem on?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: E39 525d tahmab
Mis küsimus see selline veel on?
Re: E39 525d tahmab
No selline oligi, ma arvasin, et neil alumised otsad samad m57’tel
80 mm × 82.8 mm D25
84 mm × 88 mm D30
Tegeleme eneseharidusega siis vaikselt
80 mm × 82.8 mm D25
84 mm × 88 mm D30
Tegeleme eneseharidusega siis vaikselt
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive