Hei!
Autoga oli selline probleem, et tõmbas mootori seest vaakumisse ja siis hakkas imelikult undama. Õlikorki maha võttes tegi väga häälekat undamist ja tõmbas sisse poole vaakumisse. Üks asjapulk vaatas üle ja ütles, et viga järgmises jubinas :
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... separator/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii, lasin selle ära vahetada korras, auto enam ei käi. Või noh, tühikäigul puterdab julmalt, pöörded kõiguvad seal 500 kandis kuni välja suremiseni samal ajal kohutavalt tugevat bensiini haisu üles visates. Kui autoga sõitma minna siis käitub normaalselt, jõu kadu ei täheldanud, muid anomaaliad ei tundu olevat. Diagnost näitas õhulugejat, see sai vahetatud kuid midagi ei muutu (sai ka ilma juhtmeta proovitud siis oli vaevu märgatav vahe). Peale õhulugeja vahetust hakkas veel väitma, et kütuse segu liiga rikas vms.
On kellelgi ideid mis võidi piix keerata või milles häda, tüübid ise laiutavad käsi ja mõistus peale ei hakka.
e39 523i probleem?!
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e39 523i probleem?!
Ilmselt kakub kuskilt lisaõhku- pane lonkav mootor käima ja lase spray-eetrit õhuvoolikutele peale ja leiad ilmselt selle lisaõhu koha ülesse.
Re: e39 523i probleem?!
Karterituulutuse torud ise on terved, umbes ei ole? Või pandi need ka ikka uued?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: e39 523i probleem?!
Kui sa ütled ,et tühikäigul just selline jama siis vaata üle ,et tuulutus klapi vahetuse käigus tühikäigu mootori pool viga ei ole, st pistik ilusti sabas ja torud voolikud kinni. Enda kogemusest ütlen veel vaakum klapikaane korgialla tekkis mu auto puhul puhtlabasest ummistunud õhufiltrist. Silmaga tundus nii enamvähem aga uue külge panin oli kohe teine asi.
Eks ka oleneb kuida sul seda karterituulutus klappi vahetati. Kui võeti sisselaske kolle maha pealt siis võib ka see olla, et tihend läks pärast pahasti tagasi ja rebib sealt lisaõhku.
Eks ka oleneb kuida sul seda karterituulutus klappi vahetati. Kui võeti sisselaske kolle maha pealt siis võib ka see olla, et tihend läks pärast pahasti tagasi ja rebib sealt lisaõhku.