Mure järgmine, nimelt auto(E39 3.0D 142kw) madalatel pööretel jõuetu, kohapealt start väga uimane. Viga avaldub eriti just peale öö-otsa seismist hommikul külma mootoriga. Kuid viga avaldub ka soojamootoriga vahel. Üleüldse tundub auto uimasem, kui algul.
Probleem hakkas pihta peale vaakumvoolikute vahetust, millele oli aeg üks-null teinud. Arvasin, et kas sai mõni vaakum valesti aga sai näpuga mööda joonist tagaaetud ja kõik täpselt nii nagu peab.
INPA näitab pidevalt EGR viga(EGR alles, kuid pöördklapid minema visatud)
Kahtlustasin ka turbo geomeetriat juhtiva solenoid/vaakumklapi süüd, sai vahetatud aga ei midagi, isegi tundub "p*rsedüno" järgi mineku halvemist.
Ning küsiks ka, mida arvata nendest pihusti näitudest?
Näidud tühikäigul ja töösooja mootoriga:
530D M57 madalatel pööretel jõuetu
Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu
Vaakumi juhtsolenoidi panid ikka uue, mitte kasutatud ?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu
Läks kasutatud.Mart_L kirjutas:Vaakumi juhtsolenoidi panid ikka uue, mitte kasutatud ?
Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu
5. silindri pihusti on pekkis. Soovitan kõik pihustid eraldi stendis ära kontrollida.
Buumer Auto / 56826000
Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu
Ei ole võimalik, just sellepärast, kuidas common raili elektrooniline osa töötab.
Buumer Auto / 56826000
Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu
Mida Sa täpsemalt mõtled sellega, kui on mingit head infot kindlalt vigase pihusti tuvastamiseks, siis jaga teistega ka Eks ta muidu tavaliselt nii on, et kõige hullema näiduga pihusti on ikka läbi ka. Oleneb muidugi kas näit on plussis või miinuses, CR puhul peaks pluss näitama nõrgemat silindrit või siis mitte kütust andvat pihustit. Ei oska öelda, kas selline asi on ka tõenäolisem rike või hoopis "kusev" pihusti.Volum kirjutas:Ei ole võimalik, just sellepärast, kuidas common raili elektrooniline osa töötab.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!