525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
urks
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas urks »

Tegu siis sellise pumbaga http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ ja lekib kõige ülemise kaane vahelt -lausa tilgub kui mootor töötab.Kas kodusel teel on võimalik seda ise vahetada?Kui need ülemised 4 polti lahti keeran,kas mingid kuulid või vedrud välja ei hüppa või elektroonika paigast ei lähe?On kellelgi kogemusi?
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 606
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas Tauri_V »

Kui mõtled pildil märgitud kõige ülemist kaant, siis selle lahti keeramisel ei juhtu midagi, võtad kaane ära, vahetad tihendi ära ja paned tagasi kokku. Kui aga mõtled sellest kaanest veel altpoolt lahti võtta, siis seljuhul on vaja kaane asend ära märkida ja pärast täpselt samasse asensisse tagasi panna.

Pilt
BMW f11 530xd 2015
urks
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas urks »

Jah,seda ülemist kaant mõtlesingi.Tänud kiire vastuse eest.Vaja muidugi veel see tihend kusagilt hankida.
ramman
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06.02.2011 23:07 14

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas ramman »

Ei aita ka täpselt märkimine ja täpselt tagasi panemine. Auto läheb küll käima ja sõidab aga arvutiga tuleb teha ikkagi täppishäälestus. Kuulmise ja persetunde järgi pumba kaant sättivad spetsialistid saada ilma pikema jututa puu taha. Ise olen selle tee läbinud. Õnneks oli venna tuttaval arvuti ja programm olemas ja häälestamine ise võtab aega vaid 10-15 min.
Tihendite endi vahetus ei ole muidu mingi probleem. Pumbast välja ei kuku midagi. Üks polt, alumise kaane oma, on nn. salavõtmega avatav, sinna löö haamriga vaikselt nr. 7 padrun otsa ja tuleb lahti. Ise asendasin antud poldi tavalise sisekuuskant poldiga, 12,9 tõmbetugevusega poldi võtsin igaks juhuks. Kindlasti kontrolli üle, et tihendid täpselt istuks oma kohtadesse ja alumise kaane tagasi panekul jälgi, et pumba mootori sõrm istuks täpselt puksi sees olevasse auku (kui lahti võtad, siis saad aru, mis peab oma kohale tagasi minema). Tihendid ei maksa suurt midagi ja suuremates varuosapoodides on enamasti ka koha peal olemas. Ja kui juba lahti kisud, siis vaheta mõlemad ära. Tavaliselt on nad kivikõvad ja kui üks lekib, siis on ka varsti teine järgi.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4359
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas PeeterA »

Targem on kogu pumbal terve tihendiring kohe lasta ära vahetada. Enda kogemuste põhjal hakkab mõne aja pärast järgmisest kohast lekkima(minu masinal jaotuspea ja pumba korpuse vahelt). Lihtsalt need kõik tihendid lähevad aja jooksul kangeks. Täiendavalt tuleks ka sisendvõlli kaelustihend ära vahetada, muidu hakkab selle vahelt pump õhku tõmbama ning külmkäivitumine muutub raskeks. Pumba mahavõtmisest ei pääse.
Kallim on see töö muidugi, kui ainult pritseregulaatori tihendite vahetuse puhul. Samas kas on toredam, kui varsti jälle diislihaisu salongi pressima hakkab ning loik auto alla jääb? See on lihtsalt aja küsimus.
tel. 51 949 859
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas kloox »

Selle kaane tihendi vahetamine ei mõju käimisele mitte kuidagi, jumala savi mis asendisse ta jääb.Käimisele hakkab mõjuma selle alumise(millest juhe välja tuleb) osa tihendi vahetamine.
530d
Kasutaja avatar
ZZZ 705
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 12.01.2012 12:40 13
Peamine sõiduk: BMW 525 tds e34

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas ZZZ 705 »

Tere, küsin siis ka siin teemas, et kui lasen pumbakaane arvutiga paika panna kuid mõne aja möödudes (umbes 500 km sõitu) on uuesti midagi viga: näiteks pöörded lainetavad või pöörete langemisel puterdab, kas siis võib olla kaas kulunud?
ramman
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06.02.2011 23:07 14

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas ramman »

ZZZ 705 kirjutas:Tere, küsin siis ka siin teemas, et kui lasen pumbakaane arvutiga paika panna kuid mõne aja möödudes (umbes 500 km sõitu) on uuesti midagi viga: näiteks pöörded lainetavad või pöörete langemisel puterdab, kas siis võib olla kaas kulunud?
Lase arvutiga kontrollida, kas pump saab kõigis pööretevahemikus signaal. On võimalus, et nö. rajad on kulunud ja signaal ei ole pidev. See võib põhjustada pöörete kõikumise ja puterdamise. Ühesõnaga pumba mootor ei saa sujuvalt töötada kui vahepeal signaal ei muutu või katkeb.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Diislikeskus
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 23.03.2006 00:28 56
Asukoht: Paplite pst. 13 Tallinn
Kontakt:

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas Diislikeskus »

Lihtsam on kõik tihendid ühekorraga ära vahetada
Neile kes ise ei taha seda tööd teha

http://www.diislikeskus.ee/pumbatihenditevahetus" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuido Kuul 55673701
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 525 TDS kütusepumba kaane tihendi vahetus

Postitus Postitas kloox »

Mõnda vanemat teemat ei tahtnud üles otsida või? :cool:
530d
Vasta