525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimust kui sellist ei olnudki. Kui see oli teistele teadmiseks, siis siin pole midagi
teada. Kui kütust pole, siis mootor ei peagi käivituma
teada. Kui kütust pole, siis mootor ei peagi käivituma
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sõbral siis e39 1997 aasta 525 TDSi ga jama. Käivitub külmast peast koheselt, Nii kui mootor soe enam käima ei lähe, kui jahtub maha temp näitab 0 auto käivitub jälle. Kas viga võib olla väntvõlli anduris? Samas olid kapoti alt vaatades kütusevoolikus õhumullid sees. paagis kütust kuskil 15L
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Loe teemat.paultrep kirjutas:Sõbral siis e39 1997 aasta 525 TDSi ga jama. Käivitub külmast peast koheselt, Nii kui mootor soe enam käima ei lähe, kui jahtub maha temp näitab 0 auto käivitub jälle. Kas viga võib olla väntvõlli anduris? Samas olid kapoti alt vaatades kütusevoolikus õhumullid sees. paagis kütust kuskil 15L
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist. selline mure , et vahetasin enda 1996a e39l ksp ära. Enne vahetust oli minek super ja ei kurtnud millegi üle peale käivitumise. Nüüd aga kui pump vahetatud on masin täiesti jõuetu. Kohapeal vajutan pedaali põhja ei ole mingi probleemi läheb ilusti pöördesse aga kui sõitma hakata on jõud kadunud ja ei liigu üldse. 2se käiguga selline tunne nagu kiirendaks 5nda käiguga kui kiirus 50end. Armatuuril on ka kiri et "einspritzanlage" google tõlge ütleb et insection vms. kas on võimalik et mootor avarii reziimis ?
Loodan et mõni targem oskab öelda milles probleem võiks olla.
Loodan et mõni targem oskab öelda milles probleem võiks olla.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas puma pea asendit on muudetud? Vb pumba pea liialt maha löödud.
Süda on BMW.
- fheisis
- Huviline
- Postitusi: 425
- Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
- Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
või siis juhtpihusti .
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaatasin üle ja avastasin et suutsin kolektorit peale pannes juhtpihusti juhtme sinna vahele jätta ja oli katki. nüüd see viga korras. aga nüüd järgmine mure. autol jõud kõik olemas aga kui rahulikult sõita ja käiguvahetusel viskab pöörded natuke üles ja kui käiguvahetan siis teeb väikse jõnksu ja siis liigub jälle. aga kui kiirendada siis seda probleemi pole.fheisis kirjutas:või siis juhtpihusti .
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis temperatuuri juures on eelsyydet vaja?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
M51 puhul (TDS) antakse süüdet kuni 60C-ni (üsna lühidalt).
20C juures umbes 4 sekundit. Mida külmem seda kauem.
Vanadel masuudipressidel tekib probleem just 60-80 vahel,
kus pigem võiks ka anda, et käivituks. Väsimuse tunnused.
20C juures umbes 4 sekundit. Mida külmem seda kauem.
Vanadel masuudipressidel tekib probleem just 60-80 vahel,
kus pigem võiks ka anda, et käivituks. Väsimuse tunnused.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ca 15 sek on küünaldel reaalselt vool peal.
Märgutuli kustub 4-5 sek jooksul.
Külm auto käivitub kõige kergemini ca 10 sek peale süüte sissekeeramist.
Märgutuli kustub 4-5 sek jooksul.
Külm auto käivitub kõige kergemini ca 10 sek peale süüte sissekeeramist.
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terv.
Kas külm käivituse probleemiks võib olla ksp viga? Külmalt ei taha kohe üldse käima minna. tõmmates saab siis käib ja soojalt ka läheb ikka käima.
Kas külm käivituse probleemiks võib olla ksp viga? Külmalt ei taha kohe üldse käima minna. tõmmates saab siis käib ja soojalt ka läheb ikka käima.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võtmesõnaks eelsüüteküünlad ja kontrollida kas klemmile reaalset voolu ka tuleb, enda omal ka mingi küünal on ära ja kui ükshommik oli -8 oli käimasaamine raskendatud umbes 6-7sek käiamist, plusskraadiga ja paari miinuskraadiga jääb lonkama korraks ainult. Mingiaeg tagasi said uued pihustiotsad ka ja see parandab oluliselt hetkel käivitust poolsantide küünaldega, ca 5a vanadBruntsik kirjutas:Terv.
Kas külm käivituse probleemiks võib olla ksp viga? Külmalt ei taha kohe üldse käima minna. tõmmates saab siis käib ja soojalt ka läheb ikka käima.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kena oleks kirjutada jah millega tegu aga üldiselt teema pealkiri peaks väikse vihje andma...Riivo kirjutas:bellarussi käivitad v mida?...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto siis e34 525td +17 kraadi oli väljas ja käiasin mitu tundi aga ei miskit
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kellelgi veel on probleeme olnud e39tds'iga, et juhtpihustsi küljes olevaid ülevoolu voolikuid ei saa pidama mingi valemiga, proovinud vist juba 4 erinevat sorti voolikud ja no ei jää pidama.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
äkki keegi targematest oskab öelda palju peab olema 2.5tdsi ksp plunseri tõus ? autodata väidab 0.95 +-0.03 aga üks foorumlane kellelt pumba ostsin väidab et 1.05 peab olema. homme helistan ja uurin äkki UM ütleb ka selliseid asju välja.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://workshop-manuals.com/bmw/5_serie ... lator_m51/" onclick="window.open(this.href);return false;
..
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Manuaali järgi tõesti 0,9...0,95, kuid mitteametlik soovituslik oleks 1,0. Tegelikult sa erilist vahet ei tunne. Mootorid nkn väga vanad ja pool miljonit läbinud. Kui mootorile kap remont teha siis on jõudluse vahe kohe kenasti tagumikuga tunda. Mida suurem on plunseri tõus, seda varajasemaks pritse reguleeritakse ja varasem pritse peaks andma madalalt ka rohkem jõudu.
Süda on BMW.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis selle anduri töö on? kui palju see mõjutab mootori tööd/auto liikumist?!? Asub sisselaske kollektori küljes.
2.5TDS 94a.
2.5TDS 94a.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Janis see on sisselaske õhu soojuse andur ja see mõjutab küll mingil määral mootori töödJanisH kirjutas:Mis selle anduri töö on? kui palju see mõjutab mootori tööd/auto liikumist?!? Asub sisselaske kollektori küljes.
2.5TDS 94a.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks bmw e36 2.5tds.
Enne Ksp vahetust oli meh,pump peal. auto liikus korralikult edasi ja jõudu oli.
Sai üleeile el.pump tagasi peale pandud kuid auto maru jõuetu. mööda sõite ei saagi teha usun.
Olen kaant salongi poole liigutanud . mingil momendil jäävad pöörded õrnalt pealt ja siis langevad normi. Aga vahel jälle langevad kohe.. ( siis kui kaan on kinni!! mitte liigutamise ajal))moootor samas käib ebaühtlaselt ka vahel.
Sõites turbo puhub umbes 1.5bari.
Samas kui kasutada evrymodi siis liigub paremini kui varem. Turbo puhub ca.2bari.
Soojalt/külmalt käivitub enamvähem hästi.
Küttefilter on uus.Turborõhu anduri voolik ka uus ja puhastatud.
Miks Masin on jõuetu? Kas "uue" pumba kaane vahetus võiks midagi muuta?
Janis.
Enne Ksp vahetust oli meh,pump peal. auto liikus korralikult edasi ja jõudu oli.
Sai üleeile el.pump tagasi peale pandud kuid auto maru jõuetu. mööda sõite ei saagi teha usun.
Olen kaant salongi poole liigutanud . mingil momendil jäävad pöörded õrnalt pealt ja siis langevad normi. Aga vahel jälle langevad kohe.. ( siis kui kaan on kinni!! mitte liigutamise ajal))moootor samas käib ebaühtlaselt ka vahel.
Sõites turbo puhub umbes 1.5bari.
Samas kui kasutada evrymodi siis liigub paremini kui varem. Turbo puhub ca.2bari.
Soojalt/külmalt käivitub enamvähem hästi.
Küttefilter on uus.Turborõhu anduri voolik ka uus ja puhastatud.
Miks Masin on jõuetu? Kas "uue" pumba kaane vahetus võiks midagi muuta?
Janis.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
alustuseks tuleks pump reguleerida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- dripnoticN
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 06.09.2012 23:49 34
- Peamine sõiduk: E65 730d
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas pihustite tagasivoolu torudel on kindel järjekord või pole vahet kumba tagasivoolu otsa lükkan?(Mitte kas esimeselt viinedale pihustile jne). Järjekorras ikka aga pole vahet kumba otsa toru läheb?
525tds (e34); 525i 141kW Touring (e34); 525tds (e39);320i(E91); 525i(e60); 730d(e65).
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 04.11.2014 23:20 08
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TD
- Asukoht: Tallinn / Viljandi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,
Autoks e34 525TD. Külmkäivitusega esineb vahel probleeme. Pean süüdet andma 3 korda ja neljandal korral läheb käima. Kahtlen, et eelsüüteküünaldes võib asi olla, sest on päevi, mil läheb poolest pöördest. Ise kaldun arvama, et küte voolab tagasi ja seepärast peangi mitu korda käiama, et käima saada. Juhtpihusti vist lekib.
Parimat
Autoks e34 525TD. Külmkäivitusega esineb vahel probleeme. Pean süüdet andma 3 korda ja neljandal korral läheb käima. Kahtlen, et eelsüüteküünaldes võib asi olla, sest on päevi, mil läheb poolest pöördest. Ise kaldun arvama, et küte voolab tagasi ja seepärast peangi mitu korda käiama, et käima saada. Juhtpihusti vist lekib.
Parimat
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui küte voolab tagasi, siis alati peale peale pikka seismist probleem.
Eelsüüteküünlarelee võib jebida või muidugi tuksis küünlad.
Kerge kontrollida, kas küünlad tarbivad ja kas pingestatakse hommikuti,
põhimõtteliselt saab isegi sigaretisüütaja voltmeetriga asjale pihta või
kullisilm näeb salongivalgusti järgi ära, kas vähemalt pooled küünlad töötavad.
Kõik pihustid peavad olema täiesti kuivad, muidu pole mõtet isegi diagnoosida midagi.
Kuiva KSP garanteerimine on kallim teema, seega lükka see edasi praeguseks.
Eelsüüteküünlarelee võib jebida või muidugi tuksis küünlad.
Kerge kontrollida, kas küünlad tarbivad ja kas pingestatakse hommikuti,
põhimõtteliselt saab isegi sigaretisüütaja voltmeetriga asjale pihta või
kullisilm näeb salongivalgusti järgi ära, kas vähemalt pooled küünlad töötavad.
Kõik pihustid peavad olema täiesti kuivad, muidu pole mõtet isegi diagnoosida midagi.
Kuiva KSP garanteerimine on kallim teema, seega lükka see edasi praeguseks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Uus pumba kaan peal ja asi korras!JanisH kirjutas:Autoks bmw e36 2.5tds.
Enne Ksp vahetust oli meh,pump peal. auto liikus korralikult edasi ja jõudu oli.
Sai üleeile el.pump tagasi peale pandud kuid auto maru jõuetu. mööda sõite ei saagi teha usun.
Olen kaant salongi poole liigutanud . mingil momendil jäävad pöörded õrnalt pealt ja siis langevad normi. Aga vahel jälle langevad kohe.. ( siis kui kaan on kinni!! mitte liigutamise ajal))moootor samas käib ebaühtlaselt ka vahel.
Sõites turbo puhub umbes 1.5bari.
Samas kui kasutada evrymodi siis liigub paremini kui varem. Turbo puhub ca.2bari.
Soojalt/külmalt käivitub enamvähem hästi.
Küttefilter on uus.Turborõhu anduri voolik ka uus ja puhastatud.
Miks Masin on jõuetu? Kas "uue" pumba kaane vahetus võiks midagi muuta?
Janis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 09.11.2015 21:50 10
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Telefon: 358406633699
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
PALUN ABI
Tere.
Minul selline mure. Ostsin auto 525 Tds e39 1999a- kõrgsurvepumba veaga( tihendid lasevad läbi).
auto töötas -ei suitsenud palju , käivitus ilusti aga tihendid on vanad, niisiis otsustasin vahetada tihendid(ilma ks.pumba mahavõtmatta.
Pärast tihentie vahetamist:
*Ei käivitu kylmalt
*kui olen plokisoojendusega mootori soojaks ajanut siis käivitub- pikapeale
ja tossab väga palju, mootor Klõbiseb kui vajutan gaasi
*seatsidasin kaane nii ,et pöörded ei kõgu (noin 750p/min- ikkagi ei lähe kylmalt käima)
pumba kaant olen vist 100 korrda seatistanud.
Mida soovitate teha edasi?
Lugupidamisega.
Andre
Tere.
Minul selline mure. Ostsin auto 525 Tds e39 1999a- kõrgsurvepumba veaga( tihendid lasevad läbi).
auto töötas -ei suitsenud palju , käivitus ilusti aga tihendid on vanad, niisiis otsustasin vahetada tihendid(ilma ks.pumba mahavõtmatta.
Pärast tihentie vahetamist:
*Ei käivitu kylmalt
*kui olen plokisoojendusega mootori soojaks ajanut siis käivitub- pikapeale
ja tossab väga palju, mootor Klõbiseb kui vajutan gaasi
*seatsidasin kaane nii ,et pöörded ei kõgu (noin 750p/min- ikkagi ei lähe kylmalt käima)
pumba kaant olen vist 100 korrda seatistanud.
Mida soovitate teha edasi?
Lugupidamisega.
Andre
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tuleks ikka minna inimese juurde kes asja jagab
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06.08.2015 19:17 27
- Peamine sõiduk: BMW 530D E39
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul oli sama probleem, auto natuke seisis, ja küte vajus tagasi, probleem oli siis selles et üks pihusti tagasivoolu voolik lekkis, ja surve kadus peale mootori seiskumist, ja küte voolas tagasi.iv0 kirjutas:Tere,
Autoks e34 525TD. Külmkäivitusega esineb vahel probleeme. Pean süüdet andma 3 korda ja neljandal korral läheb käima. Kahtlen, et eelsüüteküünaldes võib asi olla, sest on päevi, mil läheb poolest pöördest. Ise kaldun arvama, et küte voolab tagasi ja seepärast peangi mitu korda käiama, et käima saada. Juhtpihusti vist lekib.
Parimat
Vaata kindlasti ka need üle