Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Proobleem nimelt selline, et sõitsin ringi järsku lampi viskas punase aku tule põlema, ehk probleem genekaga, suretasin välja vaatasin visuaalselt korras kõik, tõmbasin korra aku klemmi maha, panin peale, ei ikka põleb, koduni jõudsin siis suri täiesti välja ja enam käima ei vedanud, aku oli tühi.Siis otsisin siit foorumist "uue" kasutatud geneka, sai ära vahetatud, kõik ilus tore, laadimine oli 14,2 volti.Sain sõita 520km ja eile viskas jälle tule põlema ja varsti aku kutu.Pistikusse tuleb vool peale.Kas tõesti ei vedand mul selle genegaga, või on midagi, mis neid läbipõletab? Kuidas kontrollida üldse geneka töökorda?
Re: Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Pigem said piixus geneka. Aku arvatavasti okei kui said veel sõita...
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Kas sa muidu genekatel harjasid oled kontrollinud?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Kuidas neid kontrollida täpsemalt?
Re: Probleem BMW E39 525tds-i genekaga.
Võtad geneka otsast selle musta plastikust osa maha ja sealt alt saad harjadele ligi. Harjad kinnituvad geneka külge kahe poldiga. Keerad need poldid lahti ja tulebki harjade osa eraldi ära küljest. Siis näed kas kulunud või korras.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....