E34 drift.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Pühapäev
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 24.11.2013 15:55 35
Peamine sõiduk: Puudub

E34 drift.

Postitus Postitas Pühapäev »

Tervist foorumikaaslased,
Olen siin foorumis uus ning tegin kasutaja sellepärast, et tekkisid mõned küsimused.Nimelt on plaan soetada endale e34 2,5 141kw mootoriga, pühapäeva driftikaks.Ja olen siin mõelnud, kuidas tuleks taskukohane, nimelt oleks plaan seda mootorit veidi kaasaaidata, aga seda tagasihoidlikuse piirides.Ise mõtlesin, et chippida siis peaks miskit jõudu juurde saama, aga andke ideid veel mootori suhtes.Vedrustuse kohapealt mõtlesin miskeid tänava coile, sest kw ja muud firma coilid ja vedrud on liigakallid.Ning küsimus diffri kohta, nimelt kas lsd või kemppi? Kemppi diffriga läheks linnas niisama cruiisimine veidi keeruliseks? Ideed ja soovitused soojalt oodatud! :P
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 drift.

Postitus Postitas oo7 »

E34 jääb selle mootoriga asfaldil driftimiseks selgelt lahjaks.

Sellega saaksid ainult talvel driftida.
Pühapäev
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 24.11.2013 15:55 35
Peamine sõiduk: Puudub

Re: E34 drift.

Postitus Postitas Pühapäev »

Nagu elu näidand on siis saab asja aetud ka 2,0 110kw pilliga kui ka 2,0 95kw e30nega.Nii, et koos väikse edasiarendamisega peaks asja ära ajama küll.Kõik on kinni istme ja rooli vahelises tihendis :P .Võite veel pakkuda variante kuidas autot kergemaks saada jne.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: E34 drift.

Postitus Postitas fiziks »

kui elu sulle seda kõike näidanud on siis milleks sa seda veel järele aidata tahad??? 140kw on ju oluliselt rohkem juba kui 95kw, või mis?! :lol:

tõesti, driftida saab ka jalgrattaga, aga sina tahad teha siis mida täpsemalt? kasutada tehnikaid ja füüsikat külje libistamiseks või kasutada selleks ikkagi toorest mootori jõudu, nii et suitsevaid rehve lendab kolmest küljest?

pole seal midagi edasi arendada, õigemini see on täiesti mõttetu ettevõtmine rahalises mõttes. iga kell lihtsam on osta vanema 3.5'se motoga auto ja kogu moos. teine variant, osta kergem raam ja ei peagi mootor eriti võimas olema, e34 on ikkagi by default suht suur ja raske kere. kergemaks saab nagu ikka, ebavajalikku kola välja visates. kõik istmed ja kogu sisu, uste sisu ja klaasid, üle 100kg juba läinud. pagassist kõik välja, kapoti alt kõik ebavajalik välja ja kapott ise kaalub palju, suvaline õhuke plekk asemele. originaal stanged on ka väga rasked junnid. kõik see maha ja järgmine ~100kg. kogu sumpsijooks asendada kerge toruga otseläbi jupiga, -50kg.

140kw motoga E34 keevitatud diffriga ei drifti suurt sittagi siiski, sel motol on liiga vähe momenti, ja täislukuga on mootoril ketsi suitsetada ikkagi palju keerulisem kui lahtisega kurvis sisemist uhada.
investeeri olemasolevad vahendid parem veermikku. drifti juures on oluline, et auto ei kõiguks nagu vanker.
Vasta