E39 manuaal käigukast

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

smax kirjutas:Aga aise - arvan et 20k oleks siiski liig selle vea kõrvaldamiseks!
remont oleks vast odavam jah, samas kui mõni võll vigane on siis pole enam vahet... need maksavad samapalju kui uus kast. mul suht piiripeal see asi, kui vahest lasta kiirusehoidjaga ja juhtub langus olema siis hakkab auto kergelt jõnksutama, kuna kastis on nii suur lõtk sees... ega 1 ja 2 käik ka just kõige kergemini ei käi (peale uue hooratta panekut käisid käigud jumala hästi aga peale 200km sõitu oli kõik endine). see nr.3 laager e. sesendvõlli laager on mul ka suht kaun seal aga see pole ainuke asi ma kahtlustan.
tsap
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 21.09.2006 20:38 06
Asukoht: ingussia

Postitus Postitas tsap »

kuidas klobisemise asjad edenevad? Endal vahetatud hooratas, sidur ja proovitud teist käigukasti ning makstud mõne mehe autoraha, aga asi ikka sama.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ei edene üldse. vaja sebida kuskilt asendusauto ja kast tõukurisse viia, kui see ei aita siis teine kast alla.

ma olen ikka suht kindel, et minu autol on tegu kaugele arenenud transmission backlash´ga. ma pole kindel, et üldse annab midagi parandada odavalt aga eks paistab (uus sisu on samas hinnas mis uus tutikas kast).

seda võtet, et tõstad ühe tagumise ratta maast lahti ja käik sees proovid antud ratast keerata oled proovinud? minul näiteks saab keerata mingi 2-3cm ja kui seda tugevamalt teha käib kolks kasti piirkonnas.
smax
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 22.08.2007 12:03 01

Postitus Postitas smax »

ma jäin kah siis lõpuks tupikusse......hetkel asi nii et auto sama targalt kokku tagasi ja töökotta lagistama ja kuulama :( Üks võimalus et padjad otsas ja sellepärast käib mingi asi kuskile vastu jne. aga ei tea.
E30 316i coupe
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

...
Viimati muutis aise, 21.05.2008 10:45 50, muudetud 1 kord kokku.
smax
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 22.08.2007 12:03 01

Postitus Postitas smax »

Ma ootan nüüd juba kolmandat nädalat sidurikomplekti - survelaager ja sidur olid olemas ja hakkasime juba kokku tagasi panema et minna piduristendile logistama ja kuulama kuid siis avastasime et sidurikorv kah läbi.......ühed plekiribad pooleks.......vb ongi see viga!? eks paari nädalapärast näeb.
E30 316i coupe
smax
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 22.08.2007 12:03 01

Postitus Postitas smax »

nonii.....sidurikomplekt vahetatud ja kolks kadunud juhuuuuu!....tundub et oligi sidurikorv....nüüd on kõik ideaalne!
E30 316i coupe
smax
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 22.08.2007 12:03 01

Postitus Postitas smax »

ahjaa...kui keegi vahetama hakkab siis sachs'i komplekt on kõige odavam, peab küll 3-4 nädalat ootama aga siiski ketas ja korv on siis ikkagi LUK'i omad nii et peaks sama hea olema!
E30 316i coupe
Kasutaja avatar
marion96
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 09.01.2013 14:36 08
Peamine sõiduk: BMW 528i E39

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas marion96 »

Endal ka taoline probleem, aga just tühikäigul tiksudes lõgiseb ja terve auto vibreerib. Umbes 1000 rpm juures kaob vibra ära ja pole nagu midagi aru saada. Sai just vahetatud hooratas ja survelaager, kuid remondimees arvas et ilmselt ka käigukastis mõni laager otsakorral. 1. käiguga vaikselt sõites jõnksutab ka veel. Oskab keegi midagi arvata? Autoks 97 aasta e39 528.
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas brucevilli »

mul oli tühikäigul vibra ja kiirendusel kolksud. kõik oli summuti kinnituse süü, soovitan üle vaadata.
Kasutaja avatar
marion96
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 09.01.2013 14:36 08
Peamine sõiduk: BMW 528i E39

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas marion96 »

Peale natuke aega paarutamist jääb vibra järgi ja käib tühikäigul ka enam-vähem normaalselt. Tundub et uus hooratas ei ole ka just kõige kvaliteetsem ja tuleb ikkagi tutikas osta :( samas võib ka käimakast süüdi olla, sest lagin mis muidu kostab, kaob siduri lahutamisel ära.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas arnis »

Kui siduri vajuamisel vait jääb on ikkagi hooratas. See on tüüpiline asi, et isegi vahetatud
hoorattal on mingi lagin sees. Nad KÕIK surevad. Mootor/toomise aasta on see suur faktor, millal.
TDS-idel näiteks 96-97 on pea KÕIKIDEL suuremal-väiksemal määral tuksis.
99 3L diislitel on enamvähem veel terved, kuid nad on ka teise ehitusega veidi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
marion96
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 09.01.2013 14:36 08
Peamine sõiduk: BMW 528i E39

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas marion96 »

Eks tuleb ikka täiesti uue vastu vahetada millalgi, kuigi asemele pandud hooratas vanast palju kobedam, aga vibra ikka samasugune.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas arnis »

OTOT, vibra tegelikult peaks mootori ja käigukasti patjadega olema summutatud,
kui need otsi annavad, hakkab vibra suurenema.
Üks näitajadest, et mootoripadjad on läbi, on mootoripatjade vaakumliin.
Tõmba voolik lahti (punase triibuga, jookseb kütusefiltri lähedalt ja otse alla)
ja tõmba sealt suukaudsel meetodil vaakumisse. Korras padjad ei lase vaakumil
lekkida. Samas tuleks kontrollida, et eelmise omaniku poolt ei oleks vaakumsüsteem
ammu pimedaks tehtud, see vihjab järjekordselt padja vaakumlekkele, mis omakorda
vihjab sellele, et padi surnud. Käigukasti amortisaatorid on aga pisikesed puksid, neid
saab visuaalselt juba analüüsida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
marion96
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 09.01.2013 14:36 08
Peamine sõiduk: BMW 528i E39

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas marion96 »

käigukasti padjad üle vaadatud ja tundusid normaalsed, homme kontrollin mootoripadjad üle. Aga see ei seleta ju ikkagi seda miks peale sõitu vibra väiksemaks jääb (peaaegu polegi), kuid pärast natukest aega seismist jälle olemas on.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas arnis »

ERROR ERROR. Alles nüüd lugesin, et sul bensiinimootor, sel juhul sul ei olegi seda vaakumsüsteemi.
Mootoripatjade riknemine on bensiinimootoriga sõidukitel väiksem probleem.
Sellegipoolest, võiks kangiga veidi uurida. Või keegi võiks tuuritada kui ise kanalis oled.
Kui mootor hüppab pöörete kogumisel liigselt, siis peaks ikkagi padi olema.

Sul õigus, tundub, et seda, et peale sõitu väiksemaks jääb, seda see ei seleta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
marion96
Huviline
Postitusi: 86
Liitunud: 09.01.2013 14:36 08
Peamine sõiduk: BMW 528i E39

Re: E39 manuaal käigukast

Postitus Postitas marion96 »

Asi mis koliseb ei ole ikkagi hooratas vaid käigukasti laager. Kanali peal kuulates oli selgelt aru saada et kolin tuleb käigukasti tagant otsast.
Vasta