E39 530d, 142kw madal etteandesurve
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Milles võib olla küsimus, et mõnikord on kuumast peast käivitus pikk?
Mõnikord käivitub täitsa normaalselt.
Külmast peast läheb poolest pöördest käima.
Auto E39 530d,142Kw, automaat.
Mõnikord käivitub täitsa normaalselt.
Külmast peast läheb poolest pöördest käima.
Auto E39 530d,142Kw, automaat.
Viimati muutis Bimmer850, 20.06.2013 07:58 56, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Mul sama jama. Algul oli pihustist ja nüüd pihusti okei aga ikka sama jama. Osad räägivad et pump võib seda jama põhjustada. Nii et diagnostikas peaksid ära käima siis on selge. Kas pihustid või pump
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
sõbrale mul öeldi ka et pump on läbi jne, lihtsalt lasti ajust kõik maha ja uus kraam peale peale seda käivitus ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Oled proovinud filtrit ka vahetada, paagis on puhas?fildeo kirjutas:Mul sama jama. Algul oli pihustist ja nüüd pihusti okei aga ikka sama jama. Osad räägivad et pump võib seda jama põhjustada. Nii et diagnostikas peaksid ära käima siis on selge. Kas pihustid või pump
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- fildeo
- Huviline
- Postitusi: 444
- Liitunud: 08.02.2009 12:47 11
- Peamine sõiduk: 525i m20 e34
- Asukoht: Tartu\Ülenurme
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Filtrit olen vahetanud küll jah. Kuisjuures üks asi mis aitab natuke ( mõneks ajaks ) on see Karla auto dislalisand, Läheb paremini käima küll. Mul endal on selle pumabaga nii et kui kohapeal käib on surved värgid korras, ometigi peale iga uut käivitumist lööb surve vea sisse ( rail pressure too low) aga see on ajutine viga ja kui moto töötab pole seda. Sõidan neste kütuse ja sinisega pooleks ja vene solki sisse ei kalla
E39 525d Mustjas hall metallik Läinud ! E39 Topazblau 530d Läinud!
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Rail pressure võiks teoreetiliselt olla veel seotud põhjaaluse "kesksurve"pumba effektiivusega ning lekkiva pihustiga. Kui see kõrge rõhk lekib ühisanumast, siis ongi loogiline, et surve madal, mingil määral selgitab see ka kuuma käivituse probleemi, kuna külmalt on kütus ju paksem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Põhjaalune pump vahetatud...
Kas mõtled leket konkreetselt mõne pihusti vahelt?
Kas mõtled leket konkreetselt mõne pihusti vahelt?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Keegi targem võiks nüüd öelda, kas vastab tõele jutt, et pihusti saab
lekkida kõrgrõhualalt tagasivoolu. Ma tean seda, et ta peab olema
võimeline seda tegema, aga ta ei tohi seda teha nii, et kõrgrõhualal
rõhk langeb alla vajaliku.
lekkida kõrgrõhualalt tagasivoolu. Ma tean seda, et ta peab olema
võimeline seda tegema, aga ta ei tohi seda teha nii, et kõrgrõhualal
rõhk langeb alla vajaliku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Kas see leke on silmaga nähtav (kütus immisteb) või ainult arvutiga mõõdetav?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 530d, 142kw kuumalt pikk käivitus
Teoreetiliselt võiks lekkida nii pihustist välja kui ka läbi pihusti tagasivoolu (voolikusse, näha pole), aga arvutiga lekkimist mõõta ei saa.
Ootame, äkki keegi teab paremini neid pihusteid.
Ootame, äkki keegi teab paremini neid pihusteid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Oskab keegi pakkuda miks etteandesurve INPA-ga vaadates madal on.
Olen proovinud mitmeid kasutatud ja nüüd on all uus põhjaalune pump.
Kuumalt on surve ikka 3.65 tühikäigul ja gaasitades langeb julgelt alla 3 Bari, kuskil 2,77 kanti.
Olen proovinud mitmeid kasutatud ja nüüd on all uus põhjaalune pump.
Kuumalt on surve ikka 3.65 tühikäigul ja gaasitades langeb julgelt alla 3 Bari, kuskil 2,77 kanti.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Mis firma pumba ostsid?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Meyle Germany, sest Pierburg on tegelikult tänapäeval mingi Poola piix, TI Automotive.
Kas võib tõesti olla, et see pump pole piisavalt tootlik?
Kas võib tõesti olla, et see pump pole piisavalt tootlik?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 485
- Liitunud: 23.09.2012 18:24 34
- Peamine sõiduk: BMW 330 XD
- Asukoht: Tartu
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Kõrgsurvepumba deelaBimmer850 kirjutas:Milles võib olla küsimus, et mõnikord on kuumast peast käivitus pikk?
Mõnikord käivitub täitsa normaalselt.
Külmast peast läheb poolest pöördest käima.
Auto E39 530d,142Kw, automaat.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Vana M51 mootori põhjal tõesti ise arvaks kohe tõesti sama.
Aga palun valgustage rumalat kuidas saab kõrgsurvepool madalsurve poolt mõjutada (ainult kuumalt on see probleem)?
Aga palun valgustage rumalat kuidas saab kõrgsurvepool madalsurve poolt mõjutada (ainult kuumalt on see probleem)?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Tagasivoolu saab pihustitel sedasi kontrollida, et vaatad inpaga raili survet ja samal ajal pigistad pihustitel tagasivoolu kinni. Kui mingi pihustil tagasivoolu pigistades raili surve tõuseb märgatavalt siis see pihusti õhtal.
Samas surve võib sul maha lasta ka pumba küljes olev klapp mis on lihtsalt sitane.
Samas surve võib sul maha lasta ka pumba küljes olev klapp mis on lihtsalt sitane.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
kui etteande surve on madal siis seda võib põhjustada pildil nr 11 (eelsurve tagasivoolu klapp) kui klapp on väsinud siis hakkab liiga vara tagasivoolu laskma kütet, see klapp peaks avanema kui ma nüüd ei eksi siis 3 bar juures...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/" onclick="window.open(this.href);return false;
uus klapp koos voolikutega maksab ca 60.-
samuti võid sa selle klapi proovimise mõttes pimedaks teha, mitte püsivalt sest siis tapad ajapikku etteande pumba ära.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/" onclick="window.open(this.href);return false;
uus klapp koos voolikutega maksab ca 60.-
samuti võid sa selle klapi proovimise mõttes pimedaks teha, mitte püsivalt sest siis tapad ajapikku etteande pumba ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Kas klapil selline välimus http://avtodata.by/data/big/7.22920.01.0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?RAINER S kirjutas:kui etteande surve on madal siis seda võib põhjustada pildil nr 11 (eelsurve tagasivoolu klapp) kui klapp on väsinud siis hakkab liiga vara tagasivoolu laskma kütet, see klapp peaks avanema kui ma nüüd ei eksi siis 3 bar juures...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/" onclick="window.open(this.href);return false;
uus klapp koos voolikutega maksab ca 60.-
samuti võid sa selle klapi proovimise mõttes pimedaks teha, mitte püsivalt sest siis tapad ajapikku etteande pumba ära.
KS pumba küljes olev klapp oli puhas, sai kontrollitud.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Klapile järgnevat voolikut kinni pigistades tõuseb IDLES rõhk 4,2 Barini.
Tuuritades langeb ca 3,2 Bari kanti.
Kas klapp on õigesti ühendatud kui must pool (tank) jääb kõrgsurvepumba poole ja valge pool (canister) jääb paagi poole?
Tuuritades langeb ca 3,2 Bari kanti.
Kas klapp on õigesti ühendatud kui must pool (tank) jääb kõrgsurvepumba poole ja valge pool (canister) jääb paagi poole?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
klapi välimus jah just selline ja ühendaud on justkui õigesti (tundub, et klapp oma tööd teeb ja etteande surve 3,2bar on ka nagu ok)
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Vahetasin selle klapi ära.
Tühikäigul nüüd 3,7Bari, tuuritades 3,3 Bari kanti.
Ei oska nagu enam midagi kontrollida ka, kuskil lekkeid pole, paagis sõel puhastatud (paak oli puhas).
Vahetada veel ühekorra filtrit??? Kuuaega tagasi sai pandud uus Delphi filter...
Tühikäigul nüüd 3,7Bari, tuuritades 3,3 Bari kanti.
Ei oska nagu enam midagi kontrollida ka, kuskil lekkeid pole, paagis sõel puhastatud (paak oli puhas).
Vahetada veel ühekorra filtrit??? Kuuaega tagasi sai pandud uus Delphi filter...
Viimati muutis Bimmer850, 29.06.2013 23:14 58, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
Etteandepump vahetatud nagu üleval pool sai märgitud. Näidud olid vana pumbaga võrreldes suht samad.Kuno_T kirjutas:tee proovisõit, kiirenda täisgaasiga kuni tahho punaseni, alla 3 ei tohi langeda, vastasel korral vaheta etteandepump
Krt ma kahtlustan, et see Delphi filter võib **** olla.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530d, 142kw madal etteandesurve
See juba sai korda, vahetasin latirõhu anduri ja nukkvõlli anduri.Kuno_T kirjutas:soojalt käivitusproobleem on üldse muus
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008