??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks E39 Tds 1997 aasta. Küsimus et kuidas saab kõrgsurvepumba õigesse asendisse täpselt panna. Et on kuidagi võimalik ära lukustada? Siin muidu räägitakse et tuleb kõrva järgi panna või see ainuke variant?
Aitähh.
Aitähh.
- Bmwmotorsport
- Huviline
- Postitusi: 254
- Liitunud: 24.01.2010 22:03 12
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ametivend kirjutas:??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
Mõõdab sisselastava õhu temperatuuri Nii olen mina asjast aru saanud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
oskab keegi öelda palju pumbapea remont maksma läheb??Ise käisin mingi diislispetsi juures ütles,et 450 euri,on see tõesti nii kirves ss?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ok.......aga mis sellest oleneb, mul se andur elu must!Bmwmotorsport kirjutas:ametivend kirjutas:??ametivend kirjutas:Küsimus 525TDS kohta, mis andur on sisselaske kollektori küljes- mis funktsiooni omab??
Mõõdab sisselastava õhu temperatuuri Nii olen mina asjast aru saanud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sisselaskesse satub veidi õli ning immitseb pistiku vahelt ning tulemuseks ongi õline andur., mul on ka see õline- ei tohiks suur probleem olla, kui sisselaskesse õli just tohutul hulgal ei satu.
Teadjamad mehed võiksid mind parandada.
Teadjamad mehed võiksid mind parandada.
318tds->V70
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
keegi teab?Teijo kirjutas:Autoks E39 Tds 1997 aasta. Küsimus et kuidas saab kõrgsurvepumba õigesse asendisse täpselt panna. Et on kuidagi võimalik ära lukustada? Siin muidu räägitakse et tuleb kõrva järgi panna või see ainuke variant?
Aitähh.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Diagnostikaseadmega süütenurk paika panna. Saab ka "kõrva järgi" paika panna, kuid peenem regull käib siiski diagnostikaseadmega.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba hammakale ei anna pulk sisse panna kuskile et ära fiskeerida õige koht?.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??
- Bmwmotorsport
- Huviline
- Postitusi: 254
- Liitunud: 24.01.2010 22:03 12
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tuleb küll Map andurile ehk turborõhu andurkri5too kirjutas:Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskad ehk täpsustada kust täpsemalt?Kollektorisse kinnitub ainult andur,millel kaabeldus taga,voolikuid kollektorisse ei lähe.Bmwmotorsport kirjutas:Tuleb küll Map andurile ehk turborõhu andurkri5too kirjutas:Sisselaske kolletorisse ei tule küll ühtegi voolikut,peale selle,mis tuleb intercoolerist.iaanek kirjutas:Sisselaske kollektori küljes (all) olev vaakumvoolik puhas, terve ja omal kohal??
Tegin väikse klõpsu.Nimelt pildil on map andur nagu ma aru saan?Miks keegi kunagi otsustas sellel juhtmed läbi lõigata?Kuidas,kuhu ma ta tagasi ühendan?Kui tegu ongi mapiga siis sealt minev voolik läheb kollektori all olevatesse voolikutesse(mis peaks olema ühenduses vaakumpumbaga)
- Bmwmotorsport
- Huviline
- Postitusi: 254
- Liitunud: 24.01.2010 22:03 12
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tuleb küll Map andurile ehk turborõhu andur [/quote]
Oskad ehk täpsustada kust täpsemalt?Kollektorisse kinnitub ainult andur,millel kaabeldus taga,voolikuid kollektorisse ei lähe.
Tegin väikse klõpsu.Nimelt pildil on map andur nagu ma aru saan?Miks keegi kunagi otsustas sellel juhtmed läbi lõigata?Kuidas,kuhu ma ta tagasi ühendan?Kui tegu ongi mapiga siis sealt minev voolik läheb kollektori all olevatesse voolikutesse(mis peaks olema ühenduses vaakumpumbaga)[/quote]
Sinu pildil kujutatud asi on vaakumi andur ja selle vollad lähevad vaakum toru külge tema kõrval ,aga on turborõhu andur see must ja sellest andurist jookseb voolik kollektori külge Ja,kui neid ühendatud ei ole minekut olla ei saagi
Oskad ehk täpsustada kust täpsemalt?Kollektorisse kinnitub ainult andur,millel kaabeldus taga,voolikuid kollektorisse ei lähe.
Tegin väikse klõpsu.Nimelt pildil on map andur nagu ma aru saan?Miks keegi kunagi otsustas sellel juhtmed läbi lõigata?Kuidas,kuhu ma ta tagasi ühendan?Kui tegu ongi mapiga siis sealt minev voolik läheb kollektori all olevatesse voolikutesse(mis peaks olema ühenduses vaakumpumbaga)[/quote]
Sinu pildil kujutatud asi on vaakumi andur ja selle vollad lähevad vaakum toru külge tema kõrval ,aga on turborõhu andur see must ja sellest andurist jookseb voolik kollektori külge Ja,kui neid ühendatud ei ole minekut olla ei saagi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Enamus probleeme on ju endi kaela tõmmatud neil autodel isearetustega. Las need andurid, mis tehas sinna pannud on olgu omal kohal ja ka kvaliteetne küttefilter on väga tähtis.
Kui on jaoturpea väsinud tuleb ta ära vahetada ja kui pumbaelektroonikal on üks koht natuke kulunud, saab petta mõningaks ajaks väikse nihutusega...
Kui on jaoturpea väsinud tuleb ta ära vahetada ja kui pumbaelektroonikal on üks koht natuke kulunud, saab petta mõningaks ajaks väikse nihutusega...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See must paar senti paremale?Kollektori külge ei lähe absoluutselt ühtegi voolikut:DMuidu kuhu see voolik enamvähem läheb,kuhugi sinna anduri lähedusse`?Homme valges vaatan asja täpsemalt.
- Bmwmotorsport
- Huviline
- Postitusi: 254
- Liitunud: 24.01.2010 22:03 12
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jahh siuke väike toruots tuleb väljakri5too kirjutas:See must paar senti paremale?Kollektori külge ei lähe absoluutselt ühtegi voolikut:DMuidu kuhu see voolik enamvähem läheb,kuhugi sinna anduri lähedusse`?Homme valges vaatan asja täpsemalt.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tänud,leidsin ülesse.Kohe inimese tunne tekkis,kui turbo taga:DBmwmotorsport kirjutas:Jahh siuke väike toruots tuleb väljakri5too kirjutas:See must paar senti paremale?Kollektori külge ei lähe absoluutselt ühtegi voolikut:DMuidu kuhu see voolik enamvähem läheb,kuhugi sinna anduri lähedusse`?Homme valges vaatan asja täpsemalt.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem siis järgmine.
Aeg-ajalt vilksatab(vahel jääb ka põlema lühikeseks ajaks) kellade plokis kollane nn. pihusti tuli. Olen kuulnud,et see pidi märku andma juhul kui küttefiltrisse on sattunud vett.
Vahetasin ära küttefiltri, kuid tolku sellest polnud.
Peale selle, on kütusekulu suurenenud(ühtlasel kiirusel nt 90km/h- 9-10L /100-le,
jõudu pole ka päris nii nagu vanasti.
Autol on ka kõrgsurvepumba jaotuspea ilmselt üsna kulunud kuna soojalt käivitub kehvasti.
Millest võiks viga otsida antud probleemi puhul?
Aeg-ajalt vilksatab(vahel jääb ka põlema lühikeseks ajaks) kellade plokis kollane nn. pihusti tuli. Olen kuulnud,et see pidi märku andma juhul kui küttefiltrisse on sattunud vett.
Vahetasin ära küttefiltri, kuid tolku sellest polnud.
Peale selle, on kütusekulu suurenenud(ühtlasel kiirusel nt 90km/h- 9-10L /100-le,
jõudu pole ka päris nii nagu vanasti.
Autol on ka kõrgsurvepumba jaotuspea ilmselt üsna kulunud kuna soojalt käivitub kehvasti.
Millest võiks viga otsida antud probleemi puhul?
- Danielle
- Huviline
- Postitusi: 185
- Liitunud: 18.05.2009 20:38 44
- Peamine sõiduk: 730i
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
95.a tds. Mureks see, et turbo tuleb alles 4000 pöörde peal järgi, oleks vaja see moment kuidagi alla saada, kuskil 2000 pöörde peale.
Oskab keegi öelda kuidas seda teha ?
Tänan!
Oskab keegi öelda kuidas seda teha ?
Tänan!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siuke asi,et kui pidurdama hakata siis sooja mootoriga sureb lihtsalt välja....Pm kui vaakumvõimendi rakendub,siis pöörded langevad ja tihtipeale sureb välja.Millest asi võib tingitud olla?Mingi andur vms läbi?Kust viga otsida?Pöörded tühikäigul kuskil seal 800-900 ümber.Igasugune abi teretulnud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere! Mul probleem järgmine- Autoks on e34 2.5td 85kw. Auto käivitus külmalt 1 korra eelsüüdet andes sekundi jooksul, 2 korda andes rutem. Soojalt läheb 2 sekundi juuksul ilusti käima. probleemideks on kui alla 20l kütet sees, siis tahab välja surra, nii sõites kui koha peal tiksudes. Nagu aru sain siis selleks probleemiks on paagi sisene pump. Auto pöörded kohal käies on umbes 800 ja minu teada ei kõigu, kuid vahepeal kui veidi on käinud kipub auto rappuma.Mis viga olla võiks? Teiseks on selline probleem, et kuna tegemist on automaatkastiga, siis kui draivi või R peale panen, langevad pöörded umbes 500 peale ja lähevad jõnksuga sisse või sureb ülde välja... kui välja sureb käima panen ja sama käigu uuesti sisse pane, siis pööred ei muutu eriti... Ja nüüd kui nädal aega on auto seisnud, siis aku oli üsna tühi, samas mootorit jõudis alguses ilusti ringi kerida, kuid ei käivitunudki kuni aku tühjaks saamiseni.. paagis on umbes 15l kütust.. vahel vilgub ka pihusti tuli.. Loodan et saate aidata. Aitäh!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Pirn läbi?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Seal sellist pirni üldse pole, pead olema ekraanil "PRE-HEATING"AlexP kirjutas:c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Pirn läbi?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aa, selge. Mingi juhe ei pruugi lahti olla spidobloki tagant siis?c4rb0n kirjutas:Seal sellist pirni üldse pole, pead olema ekraanil "PRE-HEATING"AlexP kirjutas:c4rb0n kirjutas:Endal 525tds 1998a. Külma ilmaga(katsetatud -6C juures) armatuuril ei näe "PRE-HEATING". Küünlad täesti korras, vool tuleb kah ja kui piisavalt oodata auto läheb käima. Kuid "pre-heating" kirja või spiraali märgi seal kindlasti pole. Diagnostika näitab, et kõik tipp-topp
Pirn läbi?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selle kohta ei oska midagi öeldaAlexP kirjutas:Aa, selge. Mingi juhe ei pruugi lahti olla spidobloki tagant siis?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vaheta kütuse filter ja paagisisene pump. Enamus anomaaliaid peaks sellega kaduma. Kui käiku vahetades ikka maha tahab surra siis kõrgsurve pump hakkab ikkagi otsa saama.mario59 kirjutas:Tere! Mul probleem järgmine- Autoks on e34 2.5td 85kw. Auto käivitus külmalt 1 korra eelsüüdet andes sekundi jooksul, 2 korda andes rutem. Soojalt läheb 2 sekundi juuksul ilusti käima. probleemideks on kui alla 20l kütet sees, siis tahab välja surra, nii sõites kui koha peal tiksudes. Nagu aru sain siis selleks probleemiks on paagi sisene pump. Auto pöörded kohal käies on umbes 800 ja minu teada ei kõigu, kuid vahepeal kui veidi on käinud kipub auto rappuma.Mis viga olla võiks? Teiseks on selline probleem, et kuna tegemist on automaatkastiga, siis kui draivi või R peale panen, langevad pöörded umbes 500 peale ja lähevad jõnksuga sisse või sureb ülde välja... kui välja sureb käima panen ja sama käigu uuesti sisse pane, siis pööred ei muutu eriti... Ja nüüd kui nädal aega on auto seisnud, siis aku oli üsna tühi, samas mootorit jõudis alguses ilusti ringi kerida, kuid ei käivitunudki kuni aku tühjaks saamiseni.. paagis on umbes 15l kütust.. vahel vilgub ka pihusti tuli.. Loodan et saate aidata. Aitäh!
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e39 525tds 97a eelsüüte tuli vilgub vahest külmana sõites , käivitamisel külmalt alati pool pööret ja käib aga külmana sõites mingi maa peale vilgub 2-3 korda ja rohkem ei vilgu kordagi päevas , diagnostika näitas veateadet eelsüüterelees vms ja kui kustutada veateade tuleb se veidi ajapärast ise tagasi , otseselt probleemi nagu polegi aga häirivad igast ise vilkuma hakkavad tuled
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Imelik anomaalia,nimelt tükib vahel ette tulema,et auto lihtsalt ei lähe käima,käiad käiad,kuid ei midagi,tõmmates käivitub praktiliselt koheselt.Filtris õhumulle ei näe sel hetkel.Tükib olema just sooja mootoriga.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minul on mure selline, et järgnevatel piltidel näha olevast kohast lekib diislit.
Sealt kus kütusevoolik liigub mootori poole, selle all on mingi kahe poldiga kaas.
Mis näeb välja selline:
Diislit hakkab tavaliselt tilkuma külma mootoriga ja päris ohtralt, kuid vahel ei tilgu üldse.
Tundub et põhjuseks võiks olla tihend.
Oskab keegi öelda millega on tegu, et teaksin, mis tihendit poodi küsima näiteks minna?
Sealt kus kütusevoolik liigub mootori poole, selle all on mingi kahe poldiga kaas.
Mis näeb välja selline:
Diislit hakkab tavaliselt tilkuma külma mootoriga ja päris ohtralt, kuid vahel ei tilgu üldse.
Tundub et põhjuseks võiks olla tihend.
Oskab keegi öelda millega on tegu, et teaksin, mis tihendit poodi küsima näiteks minna?