E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Mootorile tuli mootorile diagnostiga järgmine veateade:
Date: 11/20/11 11:42:51
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1028 EGR control
Error frequency : 24
Logistic counter : 39
Error occured at 1. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 44.31 Grad C
Einspritzmenge 16.90 mm`3
RPC rail pressure 560.24 bar
Fehler aufgetreten bei 341850.00 km
Error occured at 2. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 88.68 Grad C
Einspritzmenge 10.75 mm`3
RPC rail pressure 475.90 bar
Fehler aufgetreten bei 342400.00 km
Error occured at 1. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 88.68 Grad C
Einspritzmenge 10.75 mm`3
RPC rail pressure 475.90 bar
Fehler aufgetreten bei 342400.00 km
Diisel on minu jaoks uus teema. Niipalju kui mulle selgitati on " RPC rail pressure " siin paharetiks. Mida peaks tegema? Kütusefilter? Paagis asuv kütusepump? Midagi muud?
Tänud vastuste eest. Loodan et väga loll küsimus ei ole.
Date: 11/20/11 11:42:51
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1028 EGR control
Error frequency : 24
Logistic counter : 39
Error occured at 1. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 44.31 Grad C
Einspritzmenge 16.90 mm`3
RPC rail pressure 560.24 bar
Fehler aufgetreten bei 341850.00 km
Error occured at 2. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 88.68 Grad C
Einspritzmenge 10.75 mm`3
RPC rail pressure 475.90 bar
Fehler aufgetreten bei 342400.00 km
Error occured at 1. times at:
Engine speed 1373.63 1/min
Coolant temperature 88.68 Grad C
Einspritzmenge 10.75 mm`3
RPC rail pressure 475.90 bar
Fehler aufgetreten bei 342400.00 km
Diisel on minu jaoks uus teema. Niipalju kui mulle selgitati on " RPC rail pressure " siin paharetiks. Mida peaks tegema? Kütusefilter? Paagis asuv kütusepump? Midagi muud?
Tänud vastuste eest. Loodan et väga loll küsimus ei ole.
> hate the game, not the player <
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Minu arust viga peitub EGR-is.
Tõenäoliselt EGR kinni jäänud või ei saa vaakumit.
Kes ütles et viga on raili surves ? Ja miks ütles ?
Tõenäoliselt EGR kinni jäänud või ei saa vaakumit.
Kes ütles et viga on raili surves ? Ja miks ütles ?
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Tuttav kellel on juhe, tarkvara ja läppar. Diisli asjus olime mõlemad võõrad. Järgmise kuu alguses remondikasse, saab ehk korda. Aitäh info eest!
> hate the game, not the player <
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
ütlen saladuskatte all, et minul on see egr tahtlikult lahti ühendatud, et klapp oleks koguaeg kinnises asendis.
Ja see et ta sul ei tööta, ei tee midagi halba .. pigem hea..
ja raili survega sellel veal ei ole tõesti miskit pistmist..
Ja see et ta sul ei tööta, ei tee midagi halba .. pigem hea..
ja raili survega sellel veal ei ole tõesti miskit pistmist..
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
egr möjub vägagi jöudsalt sellele kui kiiresti mootor töösoojaks läheb.muidu on ta tegelikult roheliste teema.midagi halba ta kah ei tee kui korras on.1 veateade vähem.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Mootori töötemperatuur on täitsa normis ilma egr-ita.
Õhufiltrit tuleb nagunii vahetada.
Ülevaaatuselt sai läbi ilma ühegi veata.
Kui MAF läbi siis ka kiirendus suht olematu.
Õhufiltrit tuleb nagunii vahetada.
Ülevaaatuselt sai läbi ilma ühegi veata.
Kui MAF läbi siis ka kiirendus suht olematu.
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
kunoga vaielda ei viitsi. nagu peaga vastu seina jooksmine.
Ülevaatuse käigus kontrolliti ka heitgaase, ja kõik oli ok..
Teema algatajale muidu veel nii palju.
Kas sul on 2000 alguse või lõpu auto. Kui facelift juba siis võiks see asi töötada küll. sest uuematel jookseb ka jahutusvedelik sealt teemast läbi ja mõjub tõesti ka mootori soojaks minemisele.
ja eeldan et internetist otsides, kõik kes absoluutselt kinni selle ehitavad on lihtsalt lollid ja rumalad..
üks näide siin..
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... th-t69726/
Ülevaatuse käigus kontrolliti ka heitgaase, ja kõik oli ok..
Teema algatajale muidu veel nii palju.
Kas sul on 2000 alguse või lõpu auto. Kui facelift juba siis võiks see asi töötada küll. sest uuematel jookseb ka jahutusvedelik sealt teemast läbi ja mõjub tõesti ka mootori soojaks minemisele.
ja eeldan et internetist otsides, kõik kes absoluutselt kinni selle ehitavad on lihtsalt lollid ja rumalad..
üks näide siin..
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... th-t69726/
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Kuidas see seostub nüüd teemaalgataja püstitatud küsimusega ???Kuno_T kirjutas:See, et ülevaatus EGR-i faktilist toimist ei kontrolli, ei tähenda veel, et heitgaasid minimaalse saastega oleksid. Ma arvan, et see on kõigi huvides, et teedel ka midagi hingata oleks. EGR ei ole nii keeruline asi, et seda mitte korda teha, blokeerida, siin foorumis sel teemal rõõmsalt hõista ja siis õndsalt järelsõitjale kopsu peeretada. Neid haisvaid diislipeldikuid on liikvel liigagi palju. Nii, et kes tahab oma autole kaasliikleja silmis sellist hinnangut, ratsionaliseerigu aga edasi. Insenerid on selleks roppu vaeva näinud ja liigset juppi auto külge raamatupidajatest "insenerid", kes projekti kasumlikkuse aspektist mutter mutri haaval üle vaatasid, ei lasknud mingil juhul läbi. Ise teema, et see Boschi MAF nii sõnnik on.
Või on sul lihtsalt vaja ennast siin välja elada ja teisi sõimata ????
Ma olen sulle ennem kah öelnud et kui teemasse midagi kirjutada ei oska/taha siis ole parem vait.
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Ülevaatusel hetkel NO sisaldust ei kontrollita, seega pole vist probleeme EGR-i välja lülitamisega.
Aga kas veakood siis tuleb või mitte? Mootoriaju näeb ju kohe õhulugeja signaali põhjal, et mingit muutust EGR-i "avanemisel" ei toimu. Kui juba EGR-i veakood sees, kas siis ei piirata kuidagi mootori võimsust keskkonna säästmise nimel?
VW grupi masinatel on näiteks spetsiaalne "basic settings" valik, mis paneb EGR-i tsükliliselt sisse-välja käima. Siis ainult vaja jälgida õhulugeja signaali muutusi ja kohe pilt EGR-i seisukorrast olemas.. Kas DIS-is pole mingit analoogset valikut, ma pole ise eriti kokku puutunud konkreetse autoga
Aga kas veakood siis tuleb või mitte? Mootoriaju näeb ju kohe õhulugeja signaali põhjal, et mingit muutust EGR-i "avanemisel" ei toimu. Kui juba EGR-i veakood sees, kas siis ei piirata kuidagi mootori võimsust keskkonna säästmise nimel?
VW grupi masinatel on näiteks spetsiaalne "basic settings" valik, mis paneb EGR-i tsükliliselt sisse-välja käima. Siis ainult vaja jälgida õhulugeja signaali muutusi ja kohe pilt EGR-i seisukorrast olemas.. Kas DIS-is pole mingit analoogset valikut, ma pole ise eriti kokku puutunud konkreetse autoga
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Huvitav on see et kui keegi kuskil miski kirjavea teeb siis oled sina üks esimesi kes nokkima hakkab, ning õigekirja kohta tegid vist isegi teema. Aga minu nime ei suuda sa kohe kuskil õieti kirjutadaKuno_T kirjutas:Mahimaator, sa oled tubli, nagu alati .
DIS-is on nende süsteemide kontrolliks eraldi testimoodul. Mis on kõige huvitavam, mootoris jookseb pidevalt info "soll" ja "ist" väärtuste kohta ka selles osas, kuid väärtuste ülemäärasel erinemisel veakoode ei väljastata. Vähemalt M57 osas ma pole kohanud, kuigi süsteemid põhjalikult rikkis.
Ei viitsi sinuga rohkem jaurata.
Kui EGR tagant ära ühendada siis mootori töös miskeid piiramisi küll ei toimu.
Mina isiklikult ühendasin vaakumi EGR i küljest lahti ning tänu sellele tohlab auto oluliselt vähem.
Muud vahet nagu polegi.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Kuno_T kirjutas:Miks sa siis jaurad, kui ei viitsi jaurata, ?
Kuid kuna su autokene siiski sinu sõnde järgi "tohlab" ja sa oled sõnades pädev isik, kes suudab ta korda teha (st saavutada olkord, kus kõik süsteemid toimivad nagu tehas ette nägi), siis miks ta sul üldse "tohlab"? Vaevalt, et tehasest sellist tohletist välja lasti. Aga noh, eks me kõik oska suuri sõnu teha, aus ülestunnistus on kah asi, mida austada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
2000 05 kuu oma, tunnusmärkide järgi FL. Diisel kallis lõbu...TimoA kirjutas:kunoga vaielda ei viitsi. nagu peaga vastu seina jooksmine.
Ülevaatuse käigus kontrolliti ka heitgaase, ja kõik oli ok..
Teema algatajale muidu veel nii palju.
Kas sul on 2000 alguse või lõpu auto. Kui facelift juba siis võiks see asi töötada küll. sest uuematel jookseb ka jahutusvedelik sealt teemast läbi ja mõjub tõesti ka mootori soojaks minemisele.
ja eeldan et internetist otsides, kõik kes absoluutselt kinni selle ehitavad on lihtsalt lollid ja rumalad..
üks näide siin..
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... th-t69726/
> hate the game, not the player <
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
2000/05 ei ole veel facelift.
Kui sul egr termostaati pole kapoti all siis egr klapi mitte toimimine ei tee midagi halba.
kui tahad kindel olla, ja ise ei oska vaadata, siis saada mul vin koodi 7 viimast numbrit, vaatan bmwfansist järgi.
Ausalt öeldes ei huvita ka mida siin kaks nn tarka sellest arvavad (P & K). nende töö on autode parandamine ja sellega raha teenimine, nii et arusaadav, et nende arvamuse järgi peab kõik ära parandama.
Kui sul egr termostaati pole kapoti all siis egr klapi mitte toimimine ei tee midagi halba.
kui tahad kindel olla, ja ise ei oska vaadata, siis saada mul vin koodi 7 viimast numbrit, vaatan bmwfansist järgi.
Ausalt öeldes ei huvita ka mida siin kaks nn tarka sellest arvavad (P & K). nende töö on autode parandamine ja sellega raha teenimine, nii et arusaadav, et nende arvamuse järgi peab kõik ära parandama.
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
antzpoiss sai viimastest "piltpostkaartidest" jubedalt kasu ja teema andis kindlust edasi remondiga minna
Digitally Emitted...
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Kaevan hauda.
Mul sama veakood, autoks 2003 e39 m57d25 manuaal. Varjatud menüüdest kummitab ka mootori temp, mis üle 79..80 kraadi ei lähe. Kas selliste tunnusmärkidega on veaks egri termostaat ja/või egr ise ?
Teine veakood on ka. 13573 glow device. Mida sellest järeldada?, käima läheb külmalt ja soojalt okeilt. (külm = +7 kraadi)
Mul sama veakood, autoks 2003 e39 m57d25 manuaal. Varjatud menüüdest kummitab ka mootori temp, mis üle 79..80 kraadi ei lähe. Kas selliste tunnusmärkidega on veaks egri termostaat ja/või egr ise ?
Teine veakood on ka. 13573 glow device. Mida sellest järeldada?, käima läheb külmalt ja soojalt okeilt. (külm = +7 kraadi)
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Termostaate vahetatakse tavaliselt korraga, et mitte teha samat tööd mitu korda.
Koos sellega jahutusvedelik, mis soetatakse UMist.
Küünalde puhul soovitatav kontrollida, mitu tükki läbi on. Kui rohkem kui 1, siis aeg kõik korraga vahetada.
Võimalik et ka relee jamab, kuid sellel mudelil see tüüpviga ei ole.
Koos sellega jahutusvedelik, mis soetatakse UMist.
Küünalde puhul soovitatav kontrollida, mitu tükki läbi on. Kui rohkem kui 1, siis aeg kõik korraga vahetada.
Võimalik et ka relee jamab, kuid sellel mudelil see tüüpviga ei ole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Aga kust ma egr termostaadi tootekoodi saaks enda auto puhul ? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... hermostat/" onclick="window.open(this.href);return false; lingilt mina üle number 13 jupi ei näe tootekoode.
Edit: Kas võib siis kindlalt väita et manuaalidel pole ei pöördklappe sisselaskes ega ka egr termostaati ?
Edit: Kas võib siis kindlalt väita et manuaalidel pole ei pöördklappe sisselaskes ega ka egr termostaati ?
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
Re: E39 530tda 2000a touring Diagnosti veateade
Ava kapott ja vaata visuaalselt.
Pöördklappe E39 manuaalidel ei ole tehasest pandud, kuid minu
manuaalil on EGR termostaat olemas küll.
Pöördklappe E39 manuaalidel ei ole tehasest pandud, kuid minu
manuaalil on EGR termostaat olemas küll.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!