Ühesõnaga probleem selline, tundub et jama algas sellest, kui aku ''-'' juhe maha korraks sai võtta, peale seda esimene käivitus oli kalendriga mõõdetavalt pikk. Lisaks oli kohe aru saada ka tagumikuga, et minek ei ole endine, nagu kauem koguks pöördeid ja ei ole asi päris õige, lisaks hästi nõksa pööre ka kõiguks nagu ning tühikäigul gaasipedaali kuni 1500rpmini lastes tõmbab tagumiku alt õrna vibra ka läbi
Sai proovida nii külmalt kui soojalt ikka tahtis palju käiamist, mõned korrad on probleem ära ka kadunud, st läks poolest pöördest käima ning jõud oli ka tagasi nagu enne, aga seda kuni mootori väljasuretamiseni ja taaskäivitamiseni.
Diagnosti on minek ka plaanis kindlasti, aga kas on midagi mida ise välistada kontrollida? Anduritest on vahetatud mingi 4-5a tagasi nuka ja vända omad mõlemad.
Kas et akult miinus maas oli, nullis ära ECU peal midagi kindlasti jah?
Siim
M52B20 pikk käivitus, jõud kadunud
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
M52B20 pikk käivitus, jõud kadunud
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: M52B20 pikk käivitus, jõud kadunud
pikk käivitus viitabki nuka andurile .
e39 523i , BMW - Big Money Waste.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: M52B20 pikk käivitus, jõud kadunud
Ilmselt jah läheb rohkem sinna nuka anduri poole, mis siis, et 4 aastat tagasi vahetatud
Eks kui diagnosti lähed, siis saad teada, mis viga
Muideks ei pruugi olla seotud aku juhtme maha võtmisega
Eks kui diagnosti lähed, siis saad teada, mis viga
Muideks ei pruugi olla seotud aku juhtme maha võtmisega
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: M52B20 pikk käivitus, jõud kadunud
Nii kenasti sai veakoodid teada ja nagu oodatult oligi väntvõlli andur nahkas, mis omakorda ka õhulugeja erroreid viskma pani, nüüd auto kenasti korras jälle: läheb poolest pöördest ja 2.0i jõud tuleb taha enne 3k nagu ikka.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55