Sellel peaks olema see vanemat sorti õhuvoolugeja, millel siiber see. See peaks olema tegelikult reguleeritav. Aga usun, et kui selle ära krutid, siis seda paika saad hiljem on ikka peavalu.
Halb on see, et me ei tea viga ja juba hakkame asju keerama
Kui viga peaks näiteks olema kütusesurveregulaatoris ja õhulugejast timmima hakata, siis see ka jama.
Nagu aru saan, siis pump on uus, torustik puhastatud ja filter vahetatud ning pihustid ka juba.
Vaakumid ei leki mitte kusagilt?
Nagu ma näen, siis mõnel mootoril on kollektori küljes külmkäivituspihusti ja mõnel mitte.
Sinul ei muutu miskit, kui sellelt pistik eemaldada (Juhul, kui see olemas)?
Ausaltöeldes mul juba järg kadunud, mis tehtud ja mis kirjeldused täpselt.
Samas sinist suitsu usuks ma põlemata kütusest.
Kuna pihustid on 3+3, siis juhtahela viga ei usuks, sest käib ju nagu rohkem, kui 3 silindrit.
E: Aga võta pihustid ka kogu latiga maha, pane topsid otsa, ketra starterit natukese ja võrdle siis tulemeid.
Aga seda vast siis mõttekam teha, kui kui surve mõõdetud ja see korras osutub olema.
Näen pildilt, et sellel ka veel segusiibri asendiandur, mis samuti osaleb pritsekoguse reguleerimisel, seda saab ka mõõta tegelikult nagu õhulugejatki.
Süüde peaks siis paigas olema jah?
Nukk vaevalt, et vale on, kuna õhulugeja mõjutab auto käimist (tundub sedasi vähemalt), samuti ei mõjuta ka see süüdet.
Läbi neti on ikka huvitav remontida
Loodan, et me väga vales suunas ei liigu.