E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
haraldpoiss
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 30.06.2008 19:23 29

E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus

Postitus Postitas haraldpoiss »

Küsimus selline et mis erinevused on m-paketi vedrustusel ja tavalise e39 vedrustusel? ma saan aru et seal on tehase sportvedrud aga kas amordid on samad? tahaks uusi vedrusid alla osta ja ei viitsi siukse asja peale raha raisata mis alla ei sobi:D

Ette tänades,
Harri
TarMoH
Huviline
Postitusi: 1260
Liitunud: 21.12.2008 09:21 34
Asukoht: Tallinn/Tartu

Re: E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus

Postitus Postitas TarMoH »

haraldpoiss kirjutas:Küsimus selline et mis erinevused on m-paketi vedrustusel ja tavalise e39 vedrustusel? ma saan aru et seal on tehase sportvedrud aga kas amordid on samad? tahaks uusi vedrusid alla osta ja ei viitsi siukse asja peale raha raisata mis alla ei sobi:D

Ette tänades,
Harri
Amort ise on m-vedrustusel lühem. Vähemalt sai kunagi võrreldud ja avastatud. Arvatavasti lühema käigu pärast või midagi.

Vedru ise on -15mm madaldusega ja kõvasti jäigemad. Tehasest vast ei panda madaldusvedrut tavaamordile ;)
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: E39 535 m-paketi vedrustuse kohta küsimus

Postitus Postitas Sulev »

Kas mitte isegi M-tech vedrud ees 20mm ja taga 15mm madaldust ei ole, vähemalt tabeli järgi. Mul enda omal Vogtlandi vedrud 30mm madaldust ja Koni FSD amordid ja super kooslus igatahes.
Vasta