Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mõõtsin ära ja tulemus oli täpselt selline ,nagu diislijoodiku postitatud andmetes .Seda ,et nina kõrgemal kui tagaots (ikkagi miks mitte vastupidi), on ikka võõras vaadata.Ju tuleb ära harjuda .
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
olkapolka kirjutas:Mõõtsin ära ja tulemus oli täpselt selline ,nagu diislijoodiku postitatud andmetes .Seda ,et nina kõrgemal kui tagaots (ikkagi miks mitte vastupidi), on ikka võõras vaadata.Ju tuleb ära harjuda .
Koopa kuju siiski veidi erinev ka. Tagakoobas on laugem, esikoobas ümaram.
Maximaator kirjutas:Sai just ühel 530d universaal e39-l DIS-iga tagumikku kõrgemale upitatud ja seal näitas et velje keskpunktist kuni kaareni peaks olema ettenähtud 360 +/- 3mm. Ma ei oska öelda kas see nüüd sedaanil kah sama peab olema või mitte.
Totaalne iba. DIS-i info baseerub TIS-il, seega ei saa olla selliseid mõõtekohti, arvväärtusi, tolerantse.
TIS annab 4 ja 6-silindrilisele E39-le kõrgusteks velje alumise serva ja koopa vahel (mm) tangitud auto puhul (sk Normallage, Massband am Felgenhorn unten mittig einhängen und zur Unterkante Radhaus messen) Tavaline vedrustus
Ees
15" velg 579
16" velg 592
17" velg 607
18" velg 620
Taga ilma nivooreguleerimiseta
15" velg 547
16" velg 560
17" velg 575
18" velg 588
Jube offtopic teema küll aga keegi ei ole veel enda probleemi lahendusest hõisanud..
Täna avastasin ka, et tagumine juhipoolne ratas on kahtlaselt koopas.. ehk siis vahe teise poolega mingi 2-3 cm... silmaga vaadates.. Endal sai mpaketi amordid uued pandud eelmine suvi aga vedrud jäid vahetamatta..
Nüüd vist siis ees uute vedrude allapanek kuna muu veermik on korras..
Hindadest keegi midagi teab??
randolsd kirjutas:Jube offtopic teema küll aga keegi ei ole veel enda probleemi lahendusest hõisanud..
Täna avastasin ka, et tagumine juhipoolne ratas on kahtlaselt koopas.. ehk siis vahe teise poolega mingi 2-3 cm... silmaga vaadates.. Endal sai mpaketi amordid uued pandud eelmine suvi aga vedrud jäid vahetamatta..
Nüüd vist siis ees uute vedrude allapanek kuna muu veermik on korras..
Hindadest keegi midagi teab??
Arvata võib et kas vedru katki või ära vajunud....või hoopis sul nivooamort taga? Aga tagumiste vedrude vahetuseks pole logareid küll vaja maha võtta..olen ise 2x kogu ringi vahetanud