1. leht 1-st

E46 õlinivoo andur

Postitatud: 11.03.2010 13:18 49
Postitas kajakas1
Andur hakkab põlema peale teatud vahemaa sõitmist, tavaliselt 50 km ja siis jääbki põlema. UM väitel on see tüüpviga :mad:. No ilmselt andur tuksis on, aga mul tekib küsimus, et mis loogika alusel hakkab ta põlema peale teatud vahemaa läbimist. Mis siis sel hetkel anduris toimub? Mul auto alati ideaalselt korras, aga seekord ajab küll tigedaks miski 2k ladumine ikka suht mõttetu anduri alla. Kas vahetamine ilma õlivahetuseta on reaalne? Tänan

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 11.03.2010 15:50 36
Postitas Madis399
kui anduri karteri küljest eemaldad jookseb õli sirinal välja, ise näed/tead kui puhtalt sa õli suudad välja lasta...minu paneks igaljuhul uue õli!

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 23.03.2010 10:10 29
Postitas ratteh
Ma olen viimase 3 õlivahetuse ajal ka anduri ära vahetanud aga igakord on see jälle piix läinud (sain küll garantii korras uued andurid igakord) jaa noo, ma ei viitsi seekord enam hakata karteri kaitset ära kiskuma selle vahetamise pärast, las vilgub raip, kontrollin käsitsi...

Patric ütles, et see tuli kollasena muude asjade pärast põlema ei lähe.

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 25.03.2010 23:07 53
Postitas ...:::Freementar:::...
igivana teema tõesti. Ka mul katki. Täiesti vahetada. Parem vanakooli meetodina jälgida regulaarselt õlivardalt õlitaset.

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 26.03.2010 08:33 05
Postitas ratteh
Jah, vähemalt see vilkumine tuletab koguaeg meelde, et õlitaset tasub vaadata :D

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 14:35 22
Postitas bmw-vanos
Võtaks teema uuesti käsile,minul lugu selline nimelt,hakkas ükspäev lambist see õlitaseme andur põlema kollane,pannes mootor tööle mingi 10 sekundi pärast lööb selle kollase õli tule põlema(õli tase on mul alati normis max peal,mootor ei tarbi üldse õli) ,ka kuskil 10 sekundiks,ja siis kustub,aga põlema ei jää,ja nii viisi iga käivitusega,sain foorumist siit nii-öelda korraliku anduri kasutaja veljo15 käest,panin selle külge,kuna tegin õlivahetuse niikui nii,ja käivitades ikka sama jama nagu eelmainitud, võtsin korra pistiku tagant ära,ja samamoodi käitus,põlema pole jäänd? :shock: ,ennem pole sellist jama olnd,INPA ka ei näita mootoris ja mootoritöös mitte mingeid vigu.autoks 2.0 diisel 110kw. :(

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 16:09 51
Postitas bmw-vanos
oskad ehk lähemalt seleteda,et kust seda kombis vaadata,et mis see tähendab?

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 18:36 48
Postitas arnis
Arvutiga tuleb vaadata, mis viga on. Aga siin ei ole tuumafüüsikat,
tasemeandur on surnud ja jutul lõpp.
Mingit erilist funktsiooni tal ei ole E46 puhul, seega mõttetu investeering.
Kui tõesti on soov korda teha, siis peab poest A-osa võtma, väga lihtne.

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 18:42 30
Postitas Tauri_J
ilmselt see kah siis läbi

aga inpa-s saad vaadata mida õlitaseme andur näitab. Mul oli läbi ja näitas maru imelikku väärtust.

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 19:09 40
Postitas arnis
Kusjuures E39 puhul saab veidi näha küll, seda vist põhimoodulis (general module).
E46 kohta peast ei mäleta.
See näitab ainult ajalisi väärtusi, kaua kuumutatakse ja kaua jahtub element.
Kui arvuti viskab vea sisse, siis kas kaabel/pistik/kontaktid/andur on probleemsed.
Muidugi ka õliks saab tavott ka olla, vast siis ka paneb segast.

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 19:11 48
Postitas bmw-vanos
Tauri_J kirjutas:ilmselt see kah siis läbi

aga inpa-s saad vaadata mida õlitaseme andur näitab. Mul oli läbi ja näitas maru imelikku väärtust.
Ehk oskad üksiksõnaliselt seletada kuidas seda õlitaseme anduri tööd inpas vaadata?

Re: E46 õlinivoo andur

Postitatud: 22.04.2015 19:21 40
Postitas Tauri_J
ei mäleta, aga klõpsi seal kõik valikud läbi.