1. leht 1-st

E36 Diffrite sobivusest

Postitatud: 22.07.2008 17:59 26
Postitas tondiste
tekkis küsimus, et kui mul praegu 92 aasta 318ia ja kuna tekib kahtlus, et differ hakkab õhtale minema, kas võib panna mõne muu ka või peab olema samasugune täpselt? kolmes mõttes seda, et kas võib olla ka näiteks 316 ja 320 oma ja kas võib olla manuaalkastiga auto oma või peab olema ikka automaatkasti oma eraldi? ja kuna rommulas öeldi, et 92 aasta difrid on sõnnik, kas näiteks 94 aasta oma ka annaks vahele pista?

suured tänud ette ära:)

Postitatud: 22.07.2008 20:19 09
Postitas runawa
olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka. :?
aasta asja ma ei oska kahjuks öelda
uurin teadjamehe käest ja siis informeerin uuesti ;)

Postitatud: 22.07.2008 20:44 02
Postitas Henri.
runawa kirjutas:olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka. :?
Ise just ütlesid, et 2,5 differ ei sobi ning järgmises lauses väidad, et vist sobib ka?!

Postitatud: 22.07.2008 23:45 35
Postitas runawa
2,0 ja 2,5 pidid sobima
2,5 differ aga 1,8le ei pidanud :|

Postitatud: 23.07.2008 14:01 25
Postitas jyrxixx
Suudab keegi mulle ära seletada miks 1,8 sale ei peaks istuma 2,5 ese differ ?

Postitatud: 23.07.2008 14:23 20
Postitas tondiste
selge, suur tänu, siis ostan ikka igaks juhuks 1.8 diffri.. eeldades, et mu autol on viga diffris, mitte rattalaagrites või tihendis rooli ja istme vahel.. kas valgamaal helme kandis või viljandimaal ei ole ühti nii taibukat venda, et lasen ta korra rooli ja oskab selle müra järgi ära öelda, kas on rattalaagrid piixus või tagadiffer?

Postitatud: 23.07.2008 14:27 16
Postitas jyrxixx
Proovi seda ..: Võta mingi 130 + siisse .. ja lase gaas lahti ..
Korda sama aga siis võta käik välja

KUI undab käik sees siis enamasti diffris äda . kui ilma ka unab siis tõonäolisemad rattalagrid.
Pealegi sobivusest. kui korpused samad siis istub 2,5 se oma nagu rusikas sllma auku. ja kuna 2,5 el on suurema ülekandega on se ökonoomsem.

Postitatud: 23.07.2008 15:04 28
Postitas tondiste
krt.. sellega raskusi, mul automaatkast aga nõuanne iseenesest polnd paha

Postitatud: 23.07.2008 15:21 41
Postitas Indrek_M
tondiste kirjutas:krt.. sellega raskusi, mul automaatkast aga nõuanne iseenesest polnd paha
Millega raskusi? Ei saa käiku välja võtta? D-->N ju saad vabalt ja vastupidi ka.
130 pealt pidurdab ka automaat käiguga kenasti.

Postitatud: 23.07.2008 15:31 07
Postitas tondiste
oot.. kas siis võin 130 sisse litsuda ja sõidu ajal D pealt N peale lükata? käigukasti ära ei tapa? ma sain aru, et automaati ei tohi liikumise pealt vahetada :oops: ja kui niisama gaasi lahti lasen, siis teeb ikka urinat nagu kiirendadeskikõige hullemini kostab vahemikus 50-80 km/h

Postitatud: 23.07.2008 15:46 37
Postitas Indrek_M
tondiste kirjutas:oot.. kas siis võin 130 sisse litsuda ja sõidu ajal D pealt N peale lükata? käigukasti ära ei tapa? ma sain aru, et automaati ei tohi liikumise pealt vahetada :oops:
Kõiki režiime võid kasutada, mis ilma nuppu vajutamata sisse lähevad. P ja R ei lähe, neid ei tohi ka kasutada.

Postitatud: 23.07.2008 16:22 34
Postitas tondiste
selge, suured tänud, proovin ära

Postitatud: 01.08.2008 00:40 24
Postitas Erki_E
jyrxixx kirjutas:Suudab keegi mulle ära seletada miks 1,8 sale ei peaks istuma 2,5 ese differ ?
E36 316i, 318i, 318is, 320i on väikse korpusega differ.
E36 325i, 328i on keskmise koprpusega differ.

See flants, kuhu külge kinnitub kardaan, on keskmise korpusega diffril 3cm ees pool. Nii et on vaja 3cm lühemat kardaani. Poolteljed on ka keskmisel jämedamad, väiksel kinnituvad M8 poldiga, keskmisel M10 poldiga.

Lugupeetud kodanikud, see info on ju kõigile vabalt kättesaadav:

http://www.realoem.com/bmw/

Postitatud: 01.08.2008 16:35 19
Postitas Andres86
tagumist rattalaagrit saad ju kontrollida väga lihtsalt.. kässar maha, käik välja..klotsid rataste ette, auto tungiga üles(ratas maast lahti), lükkad rattale hoo sisse ja katsud vedru.. kui mingit värinat ei tunne siis laager korras. kui on võimalus tõstukile ajada, siis saaks proovida "sõita" rattad õhus ja kuuleb ka ära