E36 Diffrite sobivusest

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

E36 Diffrite sobivusest

Postitus Postitas tondiste »

tekkis küsimus, et kui mul praegu 92 aasta 318ia ja kuna tekib kahtlus, et differ hakkab õhtale minema, kas võib panna mõne muu ka või peab olema samasugune täpselt? kolmes mõttes seda, et kas võib olla ka näiteks 316 ja 320 oma ja kas võib olla manuaalkastiga auto oma või peab olema ikka automaatkasti oma eraldi? ja kuna rommulas öeldi, et 92 aasta difrid on sõnnik, kas näiteks 94 aasta oma ka annaks vahele pista?

suured tänud ette ära:)
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Kasutaja avatar
runawa
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 13.07.2008 19:04 55
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas runawa »

olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka. :?
aasta asja ma ei oska kahjuks öelda
uurin teadjamehe käest ja siis informeerin uuesti ;)
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

runawa kirjutas:olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka. :?
Ise just ütlesid, et 2,5 differ ei sobi ning järgmises lauses väidad, et vist sobib ka?!
Kasutaja avatar
runawa
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 13.07.2008 19:04 55
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas runawa »

2,0 ja 2,5 pidid sobima
2,5 differ aga 1,8le ei pidanud :|
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

Suudab keegi mulle ära seletada miks 1,8 sale ei peaks istuma 2,5 ese differ ?
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

selge, suur tänu, siis ostan ikka igaks juhuks 1.8 diffri.. eeldades, et mu autol on viga diffris, mitte rattalaagrites või tihendis rooli ja istme vahel.. kas valgamaal helme kandis või viljandimaal ei ole ühti nii taibukat venda, et lasen ta korra rooli ja oskab selle müra järgi ära öelda, kas on rattalaagrid piixus või tagadiffer?
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

Proovi seda ..: Võta mingi 130 + siisse .. ja lase gaas lahti ..
Korda sama aga siis võta käik välja

KUI undab käik sees siis enamasti diffris äda . kui ilma ka unab siis tõonäolisemad rattalagrid.
Pealegi sobivusest. kui korpused samad siis istub 2,5 se oma nagu rusikas sllma auku. ja kuna 2,5 el on suurema ülekandega on se ökonoomsem.
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

krt.. sellega raskusi, mul automaatkast aga nõuanne iseenesest polnd paha
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

tondiste kirjutas:krt.. sellega raskusi, mul automaatkast aga nõuanne iseenesest polnd paha
Millega raskusi? Ei saa käiku välja võtta? D-->N ju saad vabalt ja vastupidi ka.
130 pealt pidurdab ka automaat käiguga kenasti.
Indrek
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

oot.. kas siis võin 130 sisse litsuda ja sõidu ajal D pealt N peale lükata? käigukasti ära ei tapa? ma sain aru, et automaati ei tohi liikumise pealt vahetada :oops: ja kui niisama gaasi lahti lasen, siis teeb ikka urinat nagu kiirendadeskikõige hullemini kostab vahemikus 50-80 km/h
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

tondiste kirjutas:oot.. kas siis võin 130 sisse litsuda ja sõidu ajal D pealt N peale lükata? käigukasti ära ei tapa? ma sain aru, et automaati ei tohi liikumise pealt vahetada :oops:
Kõiki režiime võid kasutada, mis ilma nuppu vajutamata sisse lähevad. P ja R ei lähe, neid ei tohi ka kasutada.
Indrek
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

selge, suured tänud, proovin ära
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Erki_E
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
Peamine sõiduk: 330Cd
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Erki_E »

jyrxixx kirjutas:Suudab keegi mulle ära seletada miks 1,8 sale ei peaks istuma 2,5 ese differ ?
E36 316i, 318i, 318is, 320i on väikse korpusega differ.
E36 325i, 328i on keskmise koprpusega differ.

See flants, kuhu külge kinnitub kardaan, on keskmise korpusega diffril 3cm ees pool. Nii et on vaja 3cm lühemat kardaani. Poolteljed on ka keskmisel jämedamad, väiksel kinnituvad M8 poldiga, keskmisel M10 poldiga.

Lugupeetud kodanikud, see info on ju kõigile vabalt kättesaadav:

http://www.realoem.com/bmw/
Andres86
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 19.03.2007 20:34 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres86 »

tagumist rattalaagrit saad ju kontrollida väga lihtsalt.. kässar maha, käik välja..klotsid rataste ette, auto tungiga üles(ratas maast lahti), lükkad rattale hoo sisse ja katsud vedru.. kui mingit värinat ei tunne siis laager korras. kui on võimalus tõstukile ajada, siis saaks proovida "sõita" rattad õhus ja kuuleb ka ära
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Vasta