E36 coupe kellad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

E36 coupe kellad

Postitus Postitas Syn »

Selline asi siis, et kui autol peale sõitu süüde väljakeerata, ei jookse tahokas ja kütusekulu seier päris nulli. Samuti ei hakka karjuma see sireen, mis annab märku, et tuled on sees. Asi on juhtunud küll ainult kolmel korral ja alati on aidanud süüde uuesti sisse ja siis uuesti välja, aga küsiks ennetavalt ära, et kas on põhjust juba varakult millegi läbiminemist kartma hakata. Iseenesest see ei sega, aga kerge mure ikka.

Teine küsimus (ei hakka eraldi teemat tegema) oleks siis järgneva jupi kohta http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40 (sealt siis detail nr 1). Nimelt mure selles, et ukse avades see aken ei taha kuidagi seda 2cm alla tulla :D (alla saab vaid näpuga seda ratast, mis ukse vastuse külge lukustub, kaasa aidates). Palju see jupp võib maksta ja kas neid peale UM ka kuskil pakutakse.

Autoks siis E36 coupe 320 1993.

Ette tänades[/url]
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

Postitus Postitas Syn »

Keegi oska kummalegi küsimusele vastata?
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Kasutaja avatar
Hendrik
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 02.04.2003 17:53 09
Asukoht: Tallinn

Re: E36 coupe kellad

Postitus Postitas Hendrik »

Esimene probleem - kui vahel on, vahel pole, siis pakuks defektset kaabeldust. Sireen on sama mis kompuutril (juhi jalgade kohal).

Küljeklaasi probleemist - kas sa ei peaks mitte sellel joonisel detaili nr 13 hoopis vahetama (lüliti, mis juhib ust avades/sulgedes klaasi alla/üles)? Uus maksab 370 kr ja saab ainult UM-ist. Kui kallis, siis kasutatu peaks lammutusest odavamalt saama.
Syn
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.02.2008 11:06 10

Postitus Postitas Syn »

Kas see lüliti eraldi vahetatav? Kui selle ploki sealt ukse seest välja võtsin, siis paistis kogu kompott kinnine olevat... Ei osanud vb vaadata.
On see vahetamine väga keeruline?
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Kasutaja avatar
Hendrik
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 02.04.2003 17:53 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hendrik »

1994. mudeliaastal see süsteem muutus natuke. Varem (sinul) oli mikrolüliti ukse küljes lukumehhanismi sees, alates '94. aastast on lüliti aga kere küljes.
Seda, kas ja kuidas vanemal tüübil mikrolülitit vahetada saab, kahjuks ei tea, aga kui seda eraldi müüdud on, siis peaks ka olema eraldi vahetatav (?) BMW esinduse lahendus on minu teada see, et vanema tüübi (lukumehhanismi) osi enam üldse ei toodeta ja kui midagi juhtub, tuleb kogu lukumehhanism vahetada ümber uuema tüübi mehhanismi vastu, millel mikrolüliti kere küljes.
Tõenäoliselt on su probleemi põhjustanud aastate jooksul mehhaaniline kulumine, mille kõige lihtsamaks lahenduseks on kas lüliti või lukukeele "kõrgemaks kasvatamine", mille tulemusel lukukeel jälle korralikult lülitiga ühendust saaks. Kasutada võib paksemat teipi, uut lukukeelt vms. Kui see lahendus liiga "porno" või ajutine tundub, siis peab vist ikka kogu mehhanismi välja vahetama. B-varuosi ei ole, niiet juppe saad UM-ist või romulast. Soovitan konsulteerida UM-iga, kuna nende laoseis näitab, et sul vajaminevaid juppe (ka mikrolülitit) on neil eraldi saada.
Vasta