1. leht 1-st

E46, liiga uimane

Postitatud: 04.06.2007 19:42 37
Postitas ppphhh
auto siis 320, 2.0 110kW.
Ütleks et väga uimane on. Sajani alla 15 seki kudagi ei saa, (passi järgi peaks 9 olema), 2 käiguga 6000 pöördega mingi 70 km/h, ja ikka tükk aega tuleb kiirenduda.
Proovisin autoplatsil huvi pärast teise 318 ringe teha - PALJU teravam.
Õhu ja bensufilter vahetatud.
Käisin 3 firmat läbi (ka UM) , ehk 3 korda diagnostikat tehti - räägitakse kõik korras ja pole seal midagi viga.
Sõidan siis nii rahulikult kui vähegi võimalik, bensu võtab linnas ikka vähemalt 12,5L. (Trassi peal siis 6-7 ringis, aga 95% sõidan linnas).
On see normaalne? Või milles võib viga olla?

Natukene tõmbleb kah neutraal/1/2 käigu vahetamisel, nagu siduriga mingi jama oleks, aga see vist teine viga ja eriti ei sega. Vähemalt diagnostika peaks midagi ütlema kui oleks mingi elektiviga või küünlad.

Postitatud: 04.06.2007 23:25 55
Postitas puruvana
Nuka/Vända andur ?

Postitatud: 05.06.2007 00:14 19
Postitas ryan
küttekulu igati normi piires
1,8 r4 lähebki kergemini pöördesse kui r6 2,0

Postitatud: 05.06.2007 14:55 09
Postitas ...:::Freementar:::...
küttekulu peaks olema igati normi piires. kas see mitte linnas 14,5 liitrit ei ole ?

Kas istusid enne kiiremas autos ja nüüd probleem :D ?

Postitatud: 06.06.2007 09:10 53
Postitas UPS
No 2.0 peaks igas asendis 1,8`st kiirem olema, muidu kaob loogika ära. 15 sek sajani ikkagi paljuvõitu, samas kütusekulu igati ok

Postitatud: 06.06.2007 16:53 04
Postitas ryan
bemmil on olemas ka 1,8 r4 105kw

Postitatud: 07.06.2007 11:09 58
Postitas ppphhh
krt, vanamehel vana moskvich, 16 seki võtis.
Milles siis asi võib olla ikkagi? Või mida võiks proovida?

Postitatud: 07.06.2007 22:06 46
Postitas ppphhh
täna proovisin täpsemalt ja mitu korda,
15.5 sek sajani.
Kui sõidad rahulikult 4 käiguga 2000 pööret - kuskil 70km/h, paned gaasi põhja (või sujuvalt juurde vahet eriti pole), siis 3000 pöördeni läheb 7 sekundit. Ehk 1000 pööret tuleb juurde 7 sekundiga. Kiirus vastavalt juurde kuskil ~ 20 km/h. Minu arust küll pöördeid võtab väga aeglaselt juurde.

Postitatud: 07.06.2007 22:09 21
Postitas pang
küünlad,küünlajuhtmed,jagajakaas,rootor?

Postitatud: 07.06.2007 23:17 16
Postitas UPS
No kuidas diagnostikas neid vigu siis ei avastatud? Kat., kütusefilter korras? Sul aut. kast w- see ei või mingit kala panna :roll:
Natuke huumorit kah> siis ma võin ju joonele tulla sinuga, paneks kinni :lol:

Postitatud: 08.06.2007 09:18 08
Postitas Tauri
pang kirjutas:küünlad,küünlajuhtmed,jagajakaas,rootor?
neist asjadest on sel autol ainult küünlad :)

Postitatud: 08.06.2007 09:53 33
Postitas aise
pakuks õhufilter, küünlad või besufilter

Postitatud: 08.06.2007 10:12 41
Postitas ppphhh
bensu ja õhufilter vahetatud. Käigukast - manuaal.
Küünlaid võin vahetada, kuid diagnostika peaks ju seda ütlema kui vaja.
Äki kompressiooni mõõta? Või diagnostikas seda nigunii testitakse?

Postitatud: 08.06.2007 10:20 57
Postitas UPS
Nagunii ei tehta, see on omaette protseduur. Samas kui nii hõre oleks, siis oleks su õlikulu ka päris suur ja ajaks tagant sinist välja nii et vähe pole ;) Ei tahaks uskuda, et viga selles on.

Postitatud: 08.06.2007 12:33 18
Postitas Iffen
Enda E46 oli ka nagu uim, diagnost näitas õhukulumõõtjas viga ja peale selle väljavahetust on minek korras ... :)

Postitatud: 08.06.2007 13:40 52
Postitas Tauri
antud momendil ei usu, et aitab aga mine tea :P
gaasi pedaali tuimuse saad ära resettida. Nimelt jätab meelde sõidustiili.
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Minu autol oli üsna suur viivitus.Enam ei pea üldse nii palju gaasi vajutama ;

Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit