E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kris6o
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 26.08.2014 14:35 36
Peamine sõiduk: BMW 320d

E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas kris6o »

Tervist
Mure järgmine: e46 320d 100kw sai vahetatud mootor, seejärel ei käivitunud. Arvuti näitas kõrgsurve pumbaaju (vp44) ja autoaju suhtluse puudulikkust/errorit.
Kusagilt google avarusest leidsin info, et neid peab omavahel tutvustama või ülekirjutama.


Lisaks sai proovitud:
Pumbaaju vahetada eelmise mootori pumba aju vastu, misjärel veakood kadus ja auto käivitis aga ei tööta normaalselt. Puterdab ja gaasi vajutades meeletu viivis.(Ala vajutad põhja siis hakkab vaikselt koguma mitu sekundit enne kui 2000 pöördeni jõuab).
Kuidas edasi toimida kas õige pumba aju vaja tagasi panna ja see auto ajuga tutvustada või midagi muud?
Viimati muutis kris6o, 14.04.2024 21:08 01, muudetud 1 kord kokku.
kris6o
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 26.08.2014 14:35 36
Peamine sõiduk: BMW 320d

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas kris6o »

Leidub keegi kellel kogemust/mõtteid antud probleemiga?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas LEDBeam »

Pane aju õigele pumbale tagasi ja vaheta tehase juhiste järgi pump ära.
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas tymm »

sama mootor läks peale ja mis koode näitas/b? kuna pump sai nagu vahetatud, siis peaks eraldi veel üle suksutama jah(ühe tükina), aga kui too ka ei funka, siis peaks pumba peal oleva numbri järgi kõik asjad spets vahenditega üle kontrollima või ringi vahetama jne.
ainult et kui õhk ka veel vahel vms, siis lic paar minti süüdet sees hoida, et ära õhutaks
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas teet82 »

Kui aju koos solenoididega ära vahetada, siis alguses gaas ei töötagi mingil põhjusel, aga vaikselt meelitades tuleb pöördeid juurde. Põhjust ei tea, aga Audidega on sellised kogemused.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
kris6o
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 26.08.2014 14:35 36
Peamine sõiduk: BMW 320d

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas kris6o »

Täpsustuseks:
Kui mootor vahetatud sai siis oli seal peal juba kõrgsurvepump olemas ja viskas koodid ja ei käivitunud. Seejärel vahetasin ainult vp44 pumba aju ära ilma solenodideta(need jäid vanad), siis koodidi kadusid ja sain mootori tööle aga gaasi (normaalset)pole ja töötab pigem puterdades töötada lasin pigem kaua ja sai isegi auto korra garaazist välja ja tagasi aetud vaevaliselt. Õhku vahel ei tohiks olla sest süüdet sai enne käivitust päris kaua hoitud ja ka pihusti torud õrnalt lahti, et õhu välja ajaks.

Et siis kas toimivad võimalused:
1. Eelmise mootori pump koos ajuga tagasi panna.
2. Praegu pealmolevale pumbale originaal aju tagasi ja siis arvutiga programmeerida et ühilduks auto enda ajuga?
Mis programmiga see teostatav või kelle poole soovitate pöörduda?
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas tymm »

kui spets vahendeid ei ole, siis nr2 ainukene variant kuna muidu lõpeb asi nagu seal teises teemas(vaja mootor lahti võtta ja kõik otsast peale õigesti teha):
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=38&t=311358

või siis kuna see nii vana masin, siis võid doonori kere pealt aju(ja ekp) ka juurde võtta kui too veel alles on. või siis algul ainult ekp vahetust veel proovida (kui nr2.2 ei saa teha)
Stepone
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.12.2016 12:06 14

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas Stepone »

Kui ei eksi siis sellel mootori ksp oli vahe kas on automaadi või manuaali pealt?
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas tymm »

ekp pole ksp ja nr1 ei saa nagunii ise põlve otsas teha. nr2.2 peaks muidu pihustid ka veel üle tegema kui aju ei vaheta
kris6o
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 26.08.2014 14:35 36
Peamine sõiduk: BMW 320d

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas kris6o »

Sai uuesti peale pandud doonorauto (kus mootor pärit)kõrgsurve pumba aju ja ecu. Nüüd ei õnnestu paaritada omavahel ews ja ecu, ütleb et pole omavehel sobivad. Doonorauto ews ja võtit alles pole.
Kas e46 immo välja kirjutuse saab teostada sarnaselt vag grupiga(vag commanderis valik immo off ja flash)?
Doonor auto ecu mis ei paaritu ews-iga kood:2249970 Bosh
Ews 3
Originaal aju mis paaritub ews-iga 7786887
Või oskab keegi öelda miks nad ei paaritu, originaal ecu-ga teeb paaritamise edukalt lõpuni.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas LEDBeam »

Mootori plokis (DDE) on ISN kood, mis peab EWS-iga klappima. Hetkel ei tundu su teemat lugedes, et DDE-d oleks vaja vahetada.
Sul tundub olema probleem, et said koos doonormootoriga kas vigase pumba või ajasid segi käsi- autom kasti pumbad. Seda pidid ise teadma, millise kastivariandiga tuli doonormootor.
Pumba elektroonikat minuloleva info järgi ilma stendis koos pumbaga kalibreerimata ei saa ringi tõsta. Kas seda meil Karla auto teostab, ei tea.
Sinu ainuvõimalik lahendus olnuks paigaldada endine pump komplektselt ja ÕIGESTI. Kas sa suudad veel komplekteerida varasema arvatavalt (su kirjeldusest kõike täpselt ei selgu) korrasolnud pumba nii, et see veel töötaks, on sellise stiili ja suhtumisega ka kahtlane.

Miks sa seal mingit jama korraldad, on täiesti arusaamatu. Kas sul on olemas indikaatorkell koos adapteriga pumba eelseadistamiseks enne külgepistmist ja tehasejuhendid? Kui ei, siis sul puudub edukaks tööks igasugune elementaarne baas ja teadmisi, paistab, ka ei ole. Üldiselt diiselmootor "ei anna alla", kui tegija ei tea TÄPSELT, mida teeb. Masina remont ei seisne selles, et ajuvabalt mingeid tükke kokku paaritada. Nüüd võid solvuda.. ;)
kris6o
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 26.08.2014 14:35 36
Peamine sõiduk: BMW 320d

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas kris6o »

Mõistan kriitilist suhtumist, eelmisele mootorile sai saatuslikuks avarii. Ei osanud arvata, et kasti tüüp ksp toimimist määrab. Sellest sai ka vahetus ette võetud komplektina. Kuna vajalikke tööriistu mul ksp vahetuseks pole siis seda ette ei saa võtta ise.
Et siis kui kastid erinevad doonoril ja praegusel autol siis seda mootorit ilma ksp vahetuseta tööle korralikult ei saagi?
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1294
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas LEDBeam »

Autom kastiga on pump täiendavalt progetud TEHASE POOLT kasti juhtploki jaoks. Mul puudub igasugune teadmine, kas vale pump korralikult toimib. Eeldada võib, et mitte, muidu tehas poleks teinud 2-e varianti. Pole kunagi tulnud selle peale, et hakata valet pumpa peale vägistama. Kataloog näitab erinevaid pumpi https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0647
WDS-is on pumba juures järgmine jutt (ma ei tea, mida see kõik tähendab, kuid üldmulje on, et kui midagi on valesti, piiratakse võimsust või pannakse seisma). Kuna pumpa on tal piisavalt **** asendada, siis üldjuhul on igasugused mängimised/ katsetused välistatud. Muidu võibki jääda 2,5 kuud ehitama.
Injection Pump Control Unit DDE 3.0
A pump control unit is integrated in the injectionpump VP-44. Its task is to measure quantity and time. The pump control unit cannot be replaced separately.

Troubleshooting
The following types of fault of fault code 43 "injection pump control unit" are monitored in the pump control unit:

•Activation duration monitoring
Consequence: Engine shuts down

•Comparison of crankshaft speed with injection pump speed
Consequence: Engine shuts down

•No pump characteristic map programd or pump control unit RAM defective
Consequence: Engine shuts down

•Pump control unit EEPROM or ADC defective
Consequence: Injection quantity limited to 25 mg/stroke

•Quantity output stage hardware fault
Consequence: None

•Quantity output stage defective
Consequence: None

Timeout of CAN message of pump control unit
Consequence: Engine shuts down
Viimane sinine rõhutus võib tähendada, et kui kasti plokist ei tule vajalikke CAN-i telegramme, pannakse ka seisma. Pole kunagi katsetanud- pole huvitanud.

Ma tegin pumbavahetuse juhendist koopia, kui vaja.
Pilt
Kasutaja avatar
tymm
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 31.05.2012 20:03 53

Re: E46 320d 100kw mootor puterdab (vp44 aju?)

Postitus Postitas tymm »

algul oli jutt, et sama mootor läks peale ja automaadi kohta pole ka ühtegi sõna, aga võimalik et siis peaks isegi vana/sama Ekp-ga asi funkama kui pump korra üle suksutada ja pmst võib siis mõned ajud ka veel default setingutega üle kodeerida, kui seda pumpa üldse laseb teha.

vana aju = selles suhtes, et immoga aju peab alati ews-i plokiga koos käima kuna neid saab ainult 1 kord suksutada ja ülejäänud korrad on lic re-sync originaalpaarile kui sync on paigast läinud (või siis proovib kusagil formatti teha kui üldse toimib selline variant ja immot ka ikka vaja on)
Vasta