1. leht 1-st

N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 00:00 05
Postitas bmwster
Tere

Auto saksast mõndaaega tagasi toodud ja huvipärast läksin menüüst coolant tempi vaatama ja see temp tõuseb max 88c. Üldjuhul püsis seal 86c. Oil temp ilusti 99/100c. Pole muud kui termostaadi vahetus? Netist lugedes võiks see temp seal 105c olla isegi. Ehk mõjutab see ka kütusekulu?

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 09:35 44
Postitas Tauri_J
Loe vähem netist.

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 13:50 42
Postitas TiitR
Kust küll see üle 100c info? Termostaadid ongi seal 87..89c. Ära põe ja ära vahetama küll midagi hakka. Kui kütusekulu haiget teeb, oleksid pidanud 2.0d ja tagaveo ostma ;)

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 14:40 04
Postitas bmwster
Õnneks ongi tagavedu aga siis teab ei hakka pead vaevama selle vahetusega. Kõik toimetab ja puhub sooja ilusti.

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 19:35 19
Postitas fedja
105c juures töötasid mõned bmw mootorid juba 2000ndate alguses isegi.
N seeria diislitel peaks ikka ka 105c olema norm temp.

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 19:52 40
Postitas PeeterA
Ära aja bensukatega segi.

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 20:05 41
Postitas fedja
Vanemad olid küll bensukad kus kasutati kõrgemat tempi.

Kuid krt mul kuidagi meeles,et sõites erinevate f seeriatega oli see tempi seier ikka 100c juures.ei tahaks uskuda,et nad kõik vigased olid :D

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 20:15 03
Postitas PeeterA
F-seeriatel tegemist õlitemperatuuri näidikuga.

Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp

Postitatud: 12.02.2022 20:21 30
Postitas ttsys
N57 on palju keerukama, et mitte öelda haigema, jahutussüsteemi juhtimisega, kui kõik varasemad rudolfid. CO2 pärast lisati näiteks veel T1-le (2 astmeline turbo) klapp paisupaagile, mis avaneb 85C juures ja palju veel ehk seal on rohkem, mis saab/läheb pekki, kui kunagi varem. Selguse mõttes siin teemas oleval N57D30O1/190kw seda pole. Samas on kõik andurid pandud raporteerima ja veakoode üles võtma, kui see peaks olema mingit laadi lohutus neile, kellel arvuti olemas. TIS kohaselt on seal rida protseduure ja teste, kuidas süsteemi kontrollitakse. Maanteel peab temp muidugi rõõmsalt üle 100C minema.