1. leht 1-st

E91 esipiduriketaste vahetus

Postitatud: 03.07.2020 13:08 15
Postitas TaurusDinosaurus
Aeg vahetada kettad + klotsid oma autol. Vaadates BMW kataoloogi, siis peaks olema tavaline pidurisüsteem (mitte kõrgentatud kandevõimega).

Valisin sellised detailid, tunduvad olevat ok:
Uuendatud 04.07.20
Kettad: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 910-brembo
Klotsid: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 559dte-trw
Sensor: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... gic240-trw

Kas peaks vahetama välja ka klambrid? Ma ei tea, millal ja kas neid on üldse kunagi vahetatud.
Kas seal peaks kaasa tulema ka klotside määre, või tuleks see eraldi juurde võtta? Olen varem korra seda teinud, siis tuli määre koos klotsidega kaasa (TRW omad olid tol ajal).

Esipiduri süsteem ise näeb välja selline (kui palju seda näha on): https://imgur.com/a/6uhRdzt

Auto VIN: KT15011
2006 330d 170kw

Re: E91 esipiduriketaste vahetus

Postitatud: 03.07.2020 17:16 11
Postitas MSJ
Suporditele ka akki uued liugurid panema koos puksidega :roll:

Re: E91 esipiduriketaste vahetus

Postitatud: 03.07.2020 18:50 37
Postitas Sultan Mad
Miks Brembod valisid ja just läbipuuritud?

Eelneva Brembo klotside kogemuse põhjal tekib neist jube palju piduritolmu.
Läbipuuritud ketas kulutab kiiremini klotse võrreldes tavalistega, mis eelis neil üldse on tavasõiduautole kui just plaanid minna ringrajale?

Tavalist TRW kombinatsiooni soovitas üks bmw mehaanik kelle juurde vahetevahel satun.

Kui klambrid just katki pole siis vanadel pole häda midagi. Rahatasku suur siis on seal veel jubinaid mida saaks "igaks juhuks" vahetada.

Valge keraamilise määrde tuubi ostaks juurde. Selle väikse koti sisust ei saa saialegi ühtlast kihti.

Re: E91 esipiduriketaste vahetus

Postitatud: 04.07.2020 19:35 29
Postitas TaurusDinosaurus
Ma algselt vaatasin läbipuuritud kettaid ka väljanägemise põhjal, kuna need paratamatult näevad veidi ägedamad välja, kui tavalised.
Kuid tegin veel uurimist sellel teemal ja tõesti, pigem on mõistlikum neid vältida (põhiline probleem, et kipuvad kergemini mõranema). Ringrajal ei ole ka need hea variant.

Kahjuks ei leidnud ühtegi soontega ketast, mis võiks olla hea variant juhtimaks tekkivaid gaase, mustust ja vett.

Valisin ikkagi Brembo kettad, aga TRW klotsid ja kulumisanduri. Piduri tolmu teke on hea point.