1. leht 1-st

E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 29.04.2020 17:11 19
Postitas SiimPMA
Tere, sooviks natuke nõuandeid väiksele probleemile. Nimelt läks mõnda aega tagasi läbi vasak tagumine ABS sensor(spido ei toiminud ja kilometraaži enam ei lugenud) mille sai ka vahetatud, peale seda kõik timm, nüüd paar nädalat hiljem lõid tulukesed uuesti põlema, lugesin veakoodid ära PAsoftiga ja koodid järgmised: ABS* -> 5E15/20 - CAN Timeout EGS
5DB1/A0 - Wheel speed sensor rear left extrapolation.
5DB4/A0 - Wheel speed sensor rear left long term supervision.
5DB3/A0 - Wheel speed sensor rear left start recognition v_comparison.
5E3C/A0 - Yaw rate sensor not plausible.

EGS teema on arvatavasti sellest, et varem oli auto automaatkastiga, kuid ehitasin ta manuks. Ülejäänud tekitavad küsimusi, veakoodid ära ei kustu. Kas keegi on kokku puutunud sarnase kombinatsiooniga? Hetkel ise kahtlustan Yaw rate sensorit aga enne kui ostma kukun küsin targemate arvamust. Esimest korda viskasid tuled põlema juba siis kui automaatkast veel all oli niiet välistaks kastivahetuse kui põhjuse.

Re: E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 29.04.2020 21:12 35
Postitas karmo
Mis tootja anduri külge panid?

Re: E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 29.04.2020 21:21 48
Postitas SiimPMA
Delphi

Re: E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 29.04.2020 21:33 44
Postitas karmo
Selles delphi anduris võibki kurja juur olla.

Re: E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 30.04.2020 12:12 45
Postitas Sultan Mad
Kui ise vahetasin siis öeldi ka, et ainult OEM saab sealt õiget PWM signaali. Siiski otsustasin Boschi kasuks, kuna originaal oli rohkem kui 2x kallim. Originaali peal tootja nime polnud.

Laagri peal oli kägaras roostet mis kahjustas vana anduri otsa. Kruvikaga kraapisin kõrgemad otsad maha (väiksest august), et uut anduri kohe tuksi ei keeraks ja suruõhuga sodi välja.
Madalatel kiirustel töötas aga maanteekiirusel viskas kohati veakoodi tagasi (85+ km/h)

Lõpuks tuli välja, et ikkagi rattalaager läbi, kahises kui käega keerutada. Peale laagri vahetust enam seda koodi ei viska.

Järeldan siit, et OEM on siiski täpsem ja lõppkokkuvõttes parem. Kui rooste poleks kahjustanud OEM anduri otsa ning varasemalt avastanud, et seal rooste kobrutab -- puhtaks kraapinud. Siis oleks saanud sõita veel mõnda aega, enne kui velg alt ära kuku.

Paistab, et odavamatel on ruutsignaal vähesel määral moonutatud ning ECU ei lepi sellega -- Saksa täpsus nii paika timmitud. Veakood 5E3C/A0 ütleb samuti, et signaal pole usutav. Oscillaatoriga oleks põnev uurida delphi ja näiteks OEM anduri väljundit.

Re: E46 ABS/DSC tulukesed.

Postitatud: 30.04.2020 21:42 46
Postitas SiimPMA
Oem anduri tootja Ate. Tänud tagasiside eest!