1. leht 1-st

E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 13:47 35
Postitas BemmiKaruMömmi
Kas keegi kaasfoorumlastest oskab ehk kaasa rääkida minu kysimusele? Nimelt on mul e91 M47d2 mootoriga automaat kastiga 320D 120kw 2005 aasta. Piinab mind selling asi et kui kohalt minnes järsult vajades gaasi siis auto hakkab liikuma kuid alles turbo taha hakkamisel hakkab ta tëliselt liikuma ennem seda oleks nagu tavaline paigaltvött. sama ka liikluses kui tahan linnas möödasöitu teha siis pean alati olema enda mötetega paar sekundit ees ennem kui auto reageerib. Kas see on tavaline nende liikurite puhul või viitab see miskile. Diagnostika ei näita autol yhtegi viga ja hoolt on auto eest kantud väga viisakalt. Ei tahaks uskuda et see mootor nii uimase mötlemisega ja jöuetu on. Ootan huviga vastuseid!

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 14:24 16
Postitas ttsys
Nii ongi. Lohuta ennast, et see on diisel ja neid on terve linn täis, mis foori taga jalus või liikuma saamiseks peavad vähemalt sellist metoodikat kasutama:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 14:33 40
Postitas BemmiKaruMömmi
nüüd läks jöulu meeleolu :D

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 15:46 53
Postitas Tauri_J
Ignoreeri eelmist postitust

Diisliga on linnas väga hea sõita, kuna jõud on kohe madalatel pööretel olemas.

Mul küll 130kW mootor, aga jalgu ei ole kellelegi jäänud, pigem on see vastupidi.

Vii auto normaalsesse diagnostika kohta. Mis iganes võib viga olla...vigane soft/DPF/EGR/vaakumleke/turbo

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:00 54
Postitas ttsys
M47 käib jutt. Ei ole seal mingit DPF-i ja diisel on kohalt minnes uimane! BMW diisel on pisut erksam kui sama kubatuuriga suvaline VAG aga stock-na ei ole seal mingit tõmmet. Kõigest tagumikudüno märg unenägu. Kogu linn on neid täis ja sisuliselt jalus 2005+ mikromootoriga bensukatele.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:21 38
Postitas j.j.
ttsys kirjutas:M47 käib jutt. Ei ole seal mingit DPF-i
BS, juba E46-l oli DPF lisavarustuses.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:30 31
Postitas ttsys
2005 aasta auto. Ei ole sellel mingit DPF-i, isegi kui see enne Eestis kasutust kunagi oli! Eestis 0 ühikut müüdud uuena DPF-ga.
BS-e ei ole vaja ise välja mõelda.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:36 34
Postitas BemmiKaruMömmi
Dpf täitsa olemas, tegu on saksast soome toodud autoga. Muidu ei ole kiirendusel viga, piisavalt tervav linna liikluses kui hoida autot parajalt pöördes. aga see mitme sekundine viivitamine öige tömbeni häirib siiski!

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:45 06
Postitas Tauri_T
Lase siis chip panna või osta 2.5/3.0d. Mul ka 130kw ja pole häda midagi sellel, kuigi olen ka chipile mõelnud.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 16:46 43
Postitas ttsys
See nn tühi koht on neil kõigil. DPF mõju samuti mingil määral. Kui põletab siis stock-na nii ongi.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 17:13 39
Postitas Raemees
130 ilmselt ei ole mõtet võrrelda selle 120kw aparaadiga või on?

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 18:13 39
Postitas Silver88
ttsys nüüd kõige targem asja kommenteerima. Ta lihtsalt nende nö mikromootorite diilsite käest niipalju lutti saanud et nüüd halab siin foorumis taga :D

Aga jah, peale pühi saan Tallinnas auto üle vaadata ja ka vajadusel võrrelda. Saab diagnostikat teha ning ka jõulisaga aidata :)

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 18:26 05
Postitas BemmiKaruMömmi
Ma ise elan Helsingis ja ei satu see aasta enam eesti poole. lähen teen paari samalaadse masinaga proovisöitte siin ja vaatan kas siis viga minu autos ainult või ongi see mootor ja käigukast nii loodud. chipi ei pooldaks peale panna sest ei tea kuidas kast sellele vastu peab!

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 19:46 57
Postitas ttsys
Vaadake peeglitesse kui linnas liigute oma littodega. :mrgreen:
Silver88 kirjutas:ttsys nüüd kõige targem asja kommenteerima. Ta lihtsalt nende nö mikromootorite diilsite käest niipalju lutti saanud et nüüd halab siin foorumis taga :D

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 24.12.2016 21:23 31
Postitas voss123
diisliga see tühi auk on sees jah, aga mitmesekundiline lag viitab mingi kontrolleri veale, see viivitus kui pedaali põhja lükkad ja boost taha tuleb ei tohiks üle sekundi küll väga olla

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 25.12.2016 00:32 29
Postitas prelude20
Turbo geomeetria kinni pole? Stiilis palju linnas sõitu ja asi ära tahmanud?.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 25.12.2016 12:00 54
Postitas BemmiKaruMömmi
Linnas söidan vähe, enamus söitu mööda kiirteid ja suuri maanteid. linna vahel elan korralikult pedaali otsas seega rahulikku söitu selle autoga ei ole.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 25.12.2016 19:14 43
Postitas BemmiKaruMömmi
BemmiKaruMömmi kirjutas:Linnas söidan vähe, enamus söitu mööda kiirteid ja suuri maanteid. linna vahel elan korralikult pedaali otsas seega rahulikku söitu selle autoga ei ole.

Sain siis proovida teist samalaadset masinat, see oli tunduvad erksam alguses. nii kui ikka gaasipedaali pihta läksid siis auto liikus, ei pea silmas hullu minekut vaid et gaasi vajutus ja auto liikumine oli tasakaalus.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 25.12.2016 21:28 55
Postitas ttsys
Samalaadne? Pead täpsustama, sest muidu hakkad asjata remondimehe ust kraapima. Saan aru, et M47TU2D20 mootoriga on tegemist. Neid on E91 peal 90Kw ja 120Kw. Neil on erinevus stocki-na kuni 60km/h juba 2,5 (0-100km/h, 2,3sec) sekundit ehk oluline. Kui N47*** seeria juurde karata siis jällegi erinevus ka alumises otsas kapa suurune.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47#M47TU2D20" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 25.12.2016 22:36 21
Postitas Volum
Millega diagnostikat tegid?

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 26.12.2016 08:03 36
Postitas teet82
Kui ikka mitu sekundit viivitab gaasipedaalile vajutamisel, siis arvatavasti on midagi viga seal. Muutuva geomeetriaga turbo mõte selles ongi, et ei peaks ootama rõhku kuskil kõrgetel pööretel. Esimese asjana tasuks uurida proovisõidul rõhku ja õhukulu arvutiga, veakoodide peale ei maksa alati loota.

Re: E91 M47D2 kiirendus

Postitatud: 26.12.2016 08:05 58
Postitas BemmiKaruMömmi
Soome autorekistrikeskus annab sellised andmed autole: Teho: 120 kW / 163 Hv
Vääntö: 300 Nm
CO2-päästöt: 184 g/km

Diagnostikat eelnevalt tehtud UM-is. Lasin suvel teha autole hooldused ja lasta vaadata auto täiesti läbi, kuid seal näitas muidu elektroonika vigu, aga mitte midagi sellist mis oleks auto minekut pidurdanud,