E36 õõtshoova pukside vahetamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

patrik kirjutas:puksid ainult um-ist ja sellised: 31129069035
või ära vaheta üldse!
Kas see on 60mm diameetriga?
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kas auto raskus peab olema peal, kui neid 2 polti lõpus kinni keeratakse? väidetakse, et muidu puksid ei kesta?
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

neil poltidel pole puksiga küll mingit pistmist. need 2 polti hoiavad ju lihtsalt seda kronsat kere küljes
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kas uus puks peab olema täpselt sama asetusega nagu vana oli, või pressitakse ta sinna sisse ka mingis muus asendis?ei pea mingit märgi tegema?/et vana oli yhes asendis ja uus ka vaja täpselt samamoodi panna?
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Õõtsa peal olev märk tuleb kokku ajada puksil oleva märgiga!
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

tänan
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

1. Tekkis küsimus, kuidas te selle puksi koos kronsaga sinna õõtshoova otsa saite, tegite mingi spetsiaalse rakise?
2. Kui need mõlema poole omad on korraga alla pandud, siis miks peab auto kiiresti maapinnale tagasi laskma?
3. Kas kronsad keeratakse kohe täiesti kinni , või alles siis kui auto mingi aeg omal raskusel on maapinnal olnud?
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

ma sain need puksid sinna õõtsa otsa seebiga ja heebliga lükates (kuskilt sai vastu kere toetada heeblit)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

1. Seepi ja rinnalt surumine. Elegantsem on rakisega tõmmata
2. Et kumm õiges asendis kinni paakuks
3. Kohe kinni
Sõidurõõm
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

Svenp kirjutas:1. Seepi ja rinnalt surumine. Elegantsem on rakisega tõmmata
2. Et kumm õiges asendis kinni paakuks
3. Kohe kinni
Seep on tõesti kõige parem, sain isegit seda kogeda.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Puksid keeratakse kinni loomulikult nii, et auto on ratastel.
Muidu on esimese ratastele laskmisega puksid puruks väänatud.
Seda ma küll ette ei kujuta, kuhu see kumm paakuma peaks. Kui kumm juba paakub, siis aeg puks minema visata. Silla külge kinnituse kohtadel on puks ikka metallist ju.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Küsiks hoopis tagasilla kohta, mis millegi levinumad nimed on?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30

Kas nr. 4 = tagumine õõtshoova puks? Nimelt see puks vajab vahetust

nr. 5 ja nr. 7 kuidas nimetatakse "kalakont". Vist mitte.



Et post täiesti OT ei oleks siis esimesi õõtshoova pukse on on lihtne vahetada kui lõikad puksi katki, välimine ring tuleb ära(lasin noa peale silikon õli lihtsam lõigata), saed sisemise puksi lõhki. Välimise saagisin ka lõhki oli kõige lihtsam aga väga ettevaatlikult tuleb saagida et kronsteini ei vigastaks.
Uus puks "kruustangide" vahel sisse ja silikon õliga läheb suht lihtsalt külge tagasi.(lihtne on muidugi suhteline aga mina sain ühe inimjõuga hakkama ilma jõuõlga kasutamata)
Auto oli koguaeg ratastel, natuke ratas küll nihkus ette või taha aga läks pärast väikese jõuga tagasi õigele kohale.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Priit,

Pilt

Pilt
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ikkagi ei saa aru, mis sel kummi paakumisega pistmist on? Paakunud puks tuleb ju minema visata? Normaalne puks peab elastne olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

mina olen asjast aru saanud nii, et mõlemad puksid koos kronsaga tuleks suruda õõtsa otsa nii kiirelt kui suudad, need mõlema poole omad tuleks kohe poltidega kinni tõmmata ja ratastele lasta vähemalt pooleks tunniks, pärast seda vajuvad puksid paika, ja jäävad sellesse asendisse , nii nagu ette nähtud..
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

..aga siiski õõtsa puksid on vahetatud , asi ei muutunud, ikka sõidu ajal esisild nagu käiks paremale vasakule..mis varianti te pakute, kas rooliotsad ka sellist nalja teevad, kui läbi on??
peale sisemiste zarniiride on kõik vahetatud-(välimised zar-id, õõtsapuksid)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

priitv8 kirjutas:Ikkagi ei saa aru, mis sel kummi paakumisega pistmist on? Paakunud puks tuleb ju minema visata? Normaalne puks peab elastne olema.
öelnud siis kohe, et sa sôna tähenduse kallal närid. Asenda paakuma seadumaga vôi kleepumaga. Lubasin omale loomingulisust Lôuna-Eesti murdes :)
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

E36 318 ti kirjutas: kas rooliotsad ka sellist nalja teevad, kui läbi on??
muidugi võivad põhjustada ujumist. kui sul on kõik muu vahetatud.
pluss muidugi rehvirõhk võib ka nalja teha, omal kogemused.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kui sõita järsust konarusest üle, siis nagu viskaks rattaid vasakule paremale, samas rooliga natuke järsemaid liigutusi teha/sõites, siis ei tunne et mingi lõtk oleks.
Kunagi olid sportvedrud ja amordid all, sel ajal sellist ujumist polnud, nüüd on esiots kõrgem, tava vedrud,-amordid alla pandud,--ja ei saa üldse sõita normaalselt, linnas eriti nn. vagused kulgemine täiesti üle mõistuse :?

Kuidas kontrollida kõige efektiivsemalt rooliotsi??
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

sai vahetatud alles hiljuti need õõtshoova puksid, ja läbi nad jälle on:(
See kummi seal ei kõlba kuhugi, huvitav mis puksid need vastupidavamad on, või tõesti vahetasin nad valesti??
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

panin kah originaal puksid külge ja suht lõdi on see värk ikkagi. jalaga ratast lüües käib edasi tagasi kuna puks on ikka mõnusalt vedel :S
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

nii kehvad need originaalid vist paraku jah, ei pea s**tagi vastu, tuleb rohkem raha välja käia ja mingid paremad osta
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

Ma panin enda masinale M puksid ja tootja lemförder - soovitan ;)
Kasutaja avatar
wilks
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 03.08.2006 21:16 17
Asukoht: Rakvere/Tallinn

Postitus Postitas wilks »

need originaalid on jah nadid... parem ikka M'i puksid panna. ma vahetasin ka need puksid ära, neli päeva hiljem sai käidud UM's silla kontrollis- öeldi, et puksid läbi :D ütlesin, siis neile, et kuidas nad juba läbi saavad olla, et alles vahetatud?! :shock: kasutatud sai A osa. vastuseks tuli: " ahjaa, need pididki lödid olema". ;)
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kui lömforder (M oma) võtta, siis kus oleks neid saada, kas UM-st tasub siis küsida sel juhul M pukse?
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

lemförder ju ongi tehase originaal. seega peab ka umist saama
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

küsimus, kas control arm tuleb vahetada,kui tahan panna M3 tugevad puksid, või lähevad ka originaalosale kulge..kas see kronsa poldiaukudega jääb samaks,või saab ka panna poest ostes m3puks mis on juba ise kronsa küljes? ehk oli korrektselt küsitud!?
Tänan
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

olen kuulnud et e30 õõtsasid pannakse üldse e36le et m3 pukse lisada. äkki keegi täpsustaks miks jne?
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

ehk domail lisab, kas ta pani enda m3 puksid originaal õõtsale ?
Kasutaja avatar
domain
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 28.11.2005 11:10 03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas domain »

E36 318 ti kirjutas:ehk domail lisab, kas ta pani enda m3 puksid originaal õõtsale ?
mina? ma ikka tavalised puksid panin.
Vasta