1. leht 1-st

E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 12.02.2015 17:50 19
Postitas bmwpowah
Tere!

Auto: BMW 330xd 135kw 2002a

Probleem:
Kohapeal seistes Drive käiku sisse pannes, salong väriseb. Sama lugu ka tagurpidi käiguga.
Hiljuti vahetatud UM-st ostetud mootoripadjad(mõlemad pooled). Värin endiselt sama. Ei läinud väiksemaks.
Rihmaratas sai samuti Corteco rihmaratta vastu vahetatud. Värin endiselt eksisteerib.
Probleem esineb Drive ja Reverse käiguga. Neutraali ja Parkingu peal kõik OK ja vibratsiooni pole.

Ehk kellelgi olnud kogemusi ja oskab keegi aidata ehk?

Taolisi teemasid palju siin foorumis, aga enda teema lähedast midagi ei leidnud.

Tänades!
Christjan

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 12.02.2015 18:08 47
Postitas arnis
Kui suured on pihusti korrektuurid selle värina ajal?
Kas käigukasti ja summuti vedrustus on korras?

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 12.02.2015 18:13 45
Postitas -vr6-
Endal sama teema,mina alustasin pihustitest,kuid tulemus ikka sama,nüüd võtan ette mootori padjad.

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 12.02.2015 20:25 06
Postitas bmwpowah
Ei ole pihustite näite vaadanud. Peaksid nad vist olema -3 ja +3 vahelpeal (parandage kui vale info).
INPA-s peaks saama vaadata neid(mengenkorrektur)?
Kasti padi vahetamata veel. Kas tõesti mõjutab nii palju kasti padi(Üks kastipadi)?

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 12.02.2015 23:32 29
Postitas bmwpowah
" onclick="window.open(this.href);return false;

Need väärtused peaksid õiged olema?
OK : -5.0 to 4.0
Critical: Rate < -5.0 or > 4.0

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 13.02.2015 00:32 32
Postitas arnis
Kogemuste põhjal kui mingi number +3-st üle ronib, siis üldjuhul on kas küttekulu suur või tahmab veidi.
+2 on veel selline number, kus küttekulu peaks õige olema ja tahma kiirendamisel ei ole,
ehk pigem mitte näppida kui probleemi pole.
+2-ga rida kuus väga ei tõmble ka. Küll aga kui koormusel numbrid suuremaks lähevad, siis on küsimärk.
Küll pole kunagi näinud M57-t mis +3-se korrektuuriga mõnusalt töötaks.

Need numbrid ei ole muidugi mingid imeloomad. Vahest ei ole pihusti isegi süüdis ebaühtlases töös.
Lati rõhk/andur/pistik võib igasuguseid trikke teha, uutematel mootoritel väidetavalt kolbide kõrvetamine.

Vennal käisid kõik pihustid stendis, peale korda tegemist 3-st sai 2, kuid lati rõhk teeb ikka trikke,
ebaühtlane tühikäik kadus ära küll.

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 13.02.2015 09:08 40
Postitas bmwpowah
Imelik ongi see, et tühikäigul/parkingul mootor töötab ühtlaselt ja mingeid anomaaliaid pole. Töötab nagu diisel peaks. Ei värise, ei puterda, käima läheb alati ilusti jne. Sõites samuti ei tahma, alles siis viskab väikse pahvaka välja, kui kickdowni vajutada.
Lasen õhtul pihustite näidud üle kontrollida :roll:

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 14.02.2015 20:06 35
Postitas arnis
Ja ma ei viitsi sulle kogu aeg vastu öelda, et 95% juhtudel
kui midagi pekkis, 5 pihustit on miinuses ja 1 plussis.
Täpselt nagu selles F.CKING VIDEOs.
Väida edasi siis et 5 pütti on p*rses ja 1 terve :evil:

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 19.02.2015 19:47 13
Postitas Gibbon
Kas esimesed poolteljed originaal või juba b toodang?

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 21.02.2015 01:13 05
Postitas bmwpowah
Veovõllid Forsist.

Re: E46 330xd vibratsioon

Postitatud: 09.03.2015 19:37 33
Postitas bmwpowah
Pihustite väärtused tühikäigul:

Pilt

Pihustite väärtused käiguga:

Pilt


Et siis 1 ja 6 pihusti ilmselt kutu?

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 09.03.2015 22:46 05
Postitas bmwpowah
Esimene on kindlalt? ja kuues ka võib-olla siis?
Ülejäänud peaks vist ok olema?

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 11.03.2015 16:01 46
Postitas Ma®tin
Viitsid ehk natuke lahti seletada seda pihustite mütoloogiat? Mille alusel eeldada, et antud autol 6. silindri pihusti kõige "normaalsem" on võrreldes nt 2. ja 5. silindri pihustitega?

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 11.03.2015 21:08 25
Postitas teet82
Ma®tin kirjutas:Viitsid ehk natuke lahti seletada seda pihustite mütoloogiat
Selle pihustite teema võiks tõesti selgeks rääkida, omal kisub ka asi segaseks juba. Oletame, et mingi silindri pihusti on tugevalt plussis, kas siis:
1. Pihusti ei anna kütust peale ja aju üritab seda kauem lahti hoida.
2. Pihusti annab üleliia kütust peale ja pihusti näit näitab arvestuslikult, et palju seda kütust üleliia on.

Kui mitmel pihustil on suur hälve, siis näiteks VAG-i manualis on mingi selline lause, et kui mitu pihustit on üle normi, siis ainult viimane on vigane... Mina sellele pihta ei saanud igal juhul :D

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 11.03.2015 23:06 06
Postitas mekket
Mulle pakuks ka väga huvi see, et mis järeldusi nendest näitudest siis ikkagi teha saab :)

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 12.03.2015 10:29 16
Postitas teet82
Vaatasin uuesti seda VAG-i juttu, seal siis räägitakse silindrite tööjärjekorrast ja pihustite näitudest. Seega siis tööjärjekorras suure näiduga pihusteid vaadates peaks ainult viimane vigane olema, eelnevad püüavad viimast kompenseerida. See jutt käib seal Audi esimese CR-mootori kohta, ma julgeks erinevaid automarke selles osas võrrelda, sest kõik nad on ju Bosch-i looming kütusesüsteemi poolest.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 20:46 10
Postitas bmwpowah
Pilt

Sai vahetatud siis kuues pihusti ja asi tunduvalt parem. Mineku poolest samuti.
Aga vibratsiooni koha pealt midagi ei muutunud. D või R sees, siis ikkagist vibratsioon tunda, kui vedu taha tuleb.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 21:09 14
Postitas Ma®tin
Oot mille poolest siis paremaks läks peale inpa näitude, kui vibra alles on? muud sa ju ei ole kurtnudki? :)

Minek on ka selline kahtlase väärtusega asi, mul on ka vahel julm püss ja vahel üldse ei ole, ilma pihusteid vahetamata :D

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 21:35 59
Postitas bmwpowah
Lisaküsimus: Milleks? Kui mootor töötab normaalselt, ega lonka. Ja unusta see pihustite teema ära. Asi on kuskil mujal. Mootoripatjade jutt samuti.
Sinu "Inseneri" arvates ma pidin juba ammu kolbi vahetama.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 21:42 21
Postitas bmwpowah
Vibratsioon just siis suur, kui eelsoojendi hommikul töötab ja pöörded kõrgemal natuke.
Kasti padi veel muidugi vahetamata(mootoripadjad said alguses kohe vahetatud, samamoodi ka rihmaratas(Corteco)).
Ega ma ka teadlane pole jne. Lihtsalt üritan leida probleemi, mis seda vibratsiooni võib põhjustada.
Niiet Peace! :cool:

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 22:05 36
Postitas bmwpowah
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... on-at-idle" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 17.03.2015 22:11 48
Postitas bmwpowah
Bensukas jah, aga leidsin lihtsalt ainukese taolise probleemiga teema.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 18.03.2015 00:00 20
Postitas arnis
Veel oleks tarvis, et lati rõhk ei liigutaks tühipööretel GRAMMIGI.
Ehk vali teine tab ja F8 abil vali ainult rail pressure.
Jälgi numbrit. See ei tohi hüpata. Kui hüppab, vajab kas
a) pihusti b) KSP c) KSP surveregulaator d) lati andur/pistik/juhtmestik
lahendamist.
Sai siin üks 530d lõpuks korda. Erilisi probleeme enam ei olnud, kuid
siiski häiris 2,5-3,0 vahel üks pihusti, et miks see siis on nii kõrge.
Vibra oli muidu talutav. Ei mingit suitsu, ei mingi koormusega. Sai siis
pihusti stendi viidud, seal öeldi, et korras. Siis sai terve auto viidud
ja ikkagi avastati, et ei ole korras. Nüüd on korras ja tulemus on eeskujulik.
Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Numbrid on 1 piires, salongis mootori vibra sarnaneb bensukale.
Kiirendamisel maanteel tiptop minek, ei mingit plärinat, ainult lõrin.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 18.03.2015 07:47 03
Postitas teet82
arnis kirjutas:Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.
Kas on teada ka pihusti täpne rike? Ma pole siiani aru saanud, et kas "plussis" pihusti annab üleliia kütust peale või vastupidi. Kui keegi viib pihusti stendi/remonti, siis võiks täpse rikke ka küsida sealt.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 18.03.2015 11:19 02
Postitas teet82
Kuno_T kirjutas:Plussis pihusti annab ise vähem peale, st mingil põhjusel käiguühtluse kontroll lisab kütust juurde.
Nii peaks see loogiliselt olema jah, ka WDS kirjutab nii. Aju saab ainult pihustit kauem lahti hoida, et rohkem kütust peale tuleks nõrgemale silindrile. Võib oletada, et selle pihusti näidu arvutab aju selle järgi, et kui kaua ajaliselt lahti hoitakse pihustit. Reaalselt ei pruugi seda lisakütust tulla kui pihusti on täielikult tuksis, mootoriaju ainult oletab seda lahtihoidmise aja järgi. Seda siis juhul kui reaalselt mootor ikkagi väriseb ehk tühikäiku tasakaalu ei saa selle "pluss" korrektuuriga.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 18.03.2015 11:30 11
Postitas arnis
teet82 kirjutas:
arnis kirjutas:Süüdi nagu alati see pihusti, mis on üksikult plussis.
Kas on teada ka pihusti täpne rike? Ma pole siiani aru saanud, et kas "plussis" pihusti annab üleliia kütust peale või vastupidi. Kui keegi viib pihusti stendi/remonti, siis võiks täpse rikke ka küsida sealt.
TestREMis jäeti veel meelde, et esiteks paluti veidi pöördeid taguda. Numbrid jäid samasuguseks.
Siis võeti pihusti maha, mässati tagaruumis 5 minutit ja pandi tagasi.
Öeldi, et üks parameeter, mis võib olla kolmest üheksani oli täpselt kolm. See on aga piirides,
seetõttu ka esimesel korral läks läbi. Arvatavasti regulliti (viie minutiga vaevalt midagi veel jõuab)
see number gramm ülespoole, et oleks teiste pihustitega võrdne ja voilaa, 0,6.
See number 3-9 vahemikus oli täpselt 3 ja INPAs korrektuur oli 2,6-2,8 kanti, need omavahel
kinnitavad seda, et tehas lubab korrektuure -3-st +3-ni. Head sõidumõnu aga 2+ ei paku.

Võib ju oletada, et tegelikult oli silindriga midagi viga, kuid kui vahepeal arvestada faktiga,
et mootor vahetati ära ja uuel mootoril numbrid olid täpselt samasuunalised, siis on selge, et
silindritega probleemi pole. Ja näe oligi ikkagi pihusti.
Mootor vahetati ära sellepärast, et kett läks katki. Kett läks katki sellepärast, et KSP vahetati
ära ja kasutatud KSP jooksis kohe kokku. KSP vahetati ära sellepärast, et lati rõhk hüppas
kümnekonna bari võrra. Lati rõhk hüppas sellepärast, et KSP-l oli üks sektor tuksis.
Aga selleks, et KSP vahetuseni jõuda, sai A-osadena ostetud KSP surveregulaator, paagipump
(oli juba katki), põhjaalune pump (ei olnud katki), väsinud oli hoopiski tagasisurveklapp
ja ka CR surveanduri pistik koos juhtmega, mis ei olnud katki, aga ennetustööna siiski hea samm.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 18.03.2015 18:27 03
Postitas bmwpowah
Pilt

Rail pressure ei kõikunud kordagi.

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 19.03.2015 12:00 04
Postitas arnis
See on väga hea uudis.
Maini uuesti pihusti näite peale kordategemist ja D/R sees.
Ja lisaks võid kohapeal pidurit peal hoides veel tõsta pöördeid
mõnesaja võrra, et koormus veelgi suurem oleks.
Millised on siis vibra ajal kõige suuremad näitajad?

Re: E46 330xd vibratsioon_pihusti väärtused

Postitatud: 22.03.2015 09:45 20
Postitas Gibbon
Maadlesin sama jamaga. D ja R peal tegi terve salong vigureid kohapeal. Algas pooltelgede vahetusega see jant. Poolteljed pärit ebayst. Panin siis vanad poolteljed tagasi ja voilaa vibra kadund. Ega see odav piix pole just kõige parem.
Pean proovima lihtsalt otsad ümber tõsta originaal võllidele. Äkki saab parem.
Edu.