Tulede pesu süsteem
Postitatud: 03.12.2014 21:01 34
Tere.
Tekkis küsimus / probleem tuledepesuri süsteemiga.
Autoks e46 ja originaal tuledepesurid.
Kuna mul on rumal komme kõik auto küljes olevad vidinad töökorras hoida, siis nädalake tagasi hakkasin tegelema tuledepesu süsteemi elustamisega. Minu käes varem süsteem töötanud ei ole. Pump küll surises aga vett ei tulnud. Sobrasin vähe netis ja tundus, et lahenduse peakski pakkuma uus pump.
Ostsingi uue pumba autoint'st kasutajalt eero. Päris levinud varuosa pakkuja ju.
Enne ostu uurisin ka forsist ja ka seal oli olemas orig. varuosa hinnaga ca 55 euri ja b-jupp hinnaga 19 euri. Telefonikõnes forssi aga jäi mulle kõrva teenindaja arutelu teise teenindajaga justkui et kas sellel odavamal on tagasivoolu klapp või mitte? Siiski ostsin selle odavama variandi autoint'st - pump nägi välja täpselt samasugune nagu originaal. Kas pumpadel võib erinevusi olla?
Panin pumba külge ja ennäe imet - hakkaski vett pritsima. Kogu muu süsteem toimis küll vähe kangelt aga see on ilmselt juba sellest, et süsteemi pole ammu kasutatud.
Rõõm jäi aga üürikeseks, sest poole tunniga jooksis aknapesuvedeliku paak tühjaks. Tühjaks jooksis kõrvalistuja poolse pesuri düüsidest.
Täna ostsin kasutatud düüsid ja nendest jooksis samamoodi välja.
Kummaline on see, et kui auto seisab ja kallan paaki vett siis kohe ei jookse välja aga kui korra lasen vett siis jääbki jooksma.
On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab keegi pesurite hingeelu lähemalt?
Kas on võimalik, et minu düüsid pekkis ja ka ostetud kasutatud pekkis? Või võib asi milleski muus olla?
Järgmisena võiks proovida tutikaid düüse. Aga 36 eurot / tk proovimiseks on vähe palju.
Ma usun, et see pesuri süsteem on sarnane kõigil selle ajastu bmw'del (x5'l vähemalt on) - sellepärast tegin ka teema üldise alla.
Tänud kõigile kes kaasa viitsivad mõelda.
Tekkis küsimus / probleem tuledepesuri süsteemiga.
Autoks e46 ja originaal tuledepesurid.
Kuna mul on rumal komme kõik auto küljes olevad vidinad töökorras hoida, siis nädalake tagasi hakkasin tegelema tuledepesu süsteemi elustamisega. Minu käes varem süsteem töötanud ei ole. Pump küll surises aga vett ei tulnud. Sobrasin vähe netis ja tundus, et lahenduse peakski pakkuma uus pump.
Ostsingi uue pumba autoint'st kasutajalt eero. Päris levinud varuosa pakkuja ju.
Enne ostu uurisin ka forsist ja ka seal oli olemas orig. varuosa hinnaga ca 55 euri ja b-jupp hinnaga 19 euri. Telefonikõnes forssi aga jäi mulle kõrva teenindaja arutelu teise teenindajaga justkui et kas sellel odavamal on tagasivoolu klapp või mitte? Siiski ostsin selle odavama variandi autoint'st - pump nägi välja täpselt samasugune nagu originaal. Kas pumpadel võib erinevusi olla?
Panin pumba külge ja ennäe imet - hakkaski vett pritsima. Kogu muu süsteem toimis küll vähe kangelt aga see on ilmselt juba sellest, et süsteemi pole ammu kasutatud.
Rõõm jäi aga üürikeseks, sest poole tunniga jooksis aknapesuvedeliku paak tühjaks. Tühjaks jooksis kõrvalistuja poolse pesuri düüsidest.
Täna ostsin kasutatud düüsid ja nendest jooksis samamoodi välja.
Kummaline on see, et kui auto seisab ja kallan paaki vett siis kohe ei jookse välja aga kui korra lasen vett siis jääbki jooksma.
On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab keegi pesurite hingeelu lähemalt?
Kas on võimalik, et minu düüsid pekkis ja ka ostetud kasutatud pekkis? Või võib asi milleski muus olla?
Järgmisena võiks proovida tutikaid düüse. Aga 36 eurot / tk proovimiseks on vähe palju.
Ma usun, et see pesuri süsteem on sarnane kõigil selle ajastu bmw'del (x5'l vähemalt on) - sellepärast tegin ka teema üldise alla.
Tänud kõigile kes kaasa viitsivad mõelda.