1. leht 1-st

E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 03.11.2014 14:58 58
Postitas omgwtf
Krt mitte ei loe kuskilt täpselt välja mis mõõduga need "pimedad" on mis sinna ette pean panema..
Ebays oleks nagu kolme sorti 22mm,32mm ja suisa 33mm käib läbi vahest.
Mootor siis vist M57D30O2
Vin KT92518
Kas üldse on põhjust muretseda asjade pärast? Saan aru,et see klappide olemus ja kujundus vähe muutunud E46 ajast?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... s&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 03.11.2014 23:35 21
Postitas arnis
Muretsemiseks on põhjust küll. Küll aga nendel pimedatel pole erilist tolku.
Tublisti tehes, saab samahead pimedad kui aukudesse lühikesed poldid
sisse kruvida ja silikooniga õhukindlaks teha.

E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 00:21 15
Postitas S1lv3r
32mm käib sellel autol ja kasutaja leho käest saad pimedaklapid.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 01:27 47
Postitas ttsys
Maitse asi. Mulle meeldib seal näha orig. pöördklappe. 2006 pole veel nii vana, et mootoritööd ning selle parameetreid köndistada. Aga nagu ütlesin - maitse asi.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 10:32 23
Postitas arnis
Pöördklapid on tõesti natuke tore asi, aga et kindel olla, tuleks
veenduda, et need ei kuku sisse. Mis selle jaoks tegema peaks,
kas lahti võtma ja kruvid väga hea kruviliimiga kinni liimima
või kinni keevitama või uued osta, kes seda ütleks :D

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 13:49 18
Postitas arnis
No näe. Kui just võll pooleks ei lähe, ei lähe see klapp kuhugi.
Võiks muidugi proovida veel seda 638 asja diisli ja mootoriõli sees leotada,
et välistada lahtiligunemise teooriat.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 13:53 49
Postitas omgwtf
Tänud vastuse eest.
Endal käis ka korra läbi mõte,et kruvid üle käia keermeliimiga,kuid ei olnud kindel kuidas selline kuum keskond mõjub asjale.
Aga nüüd vastus olemas,kuid klapid ikkagi veel inimlikus seisukorras,siis pigem teen väikse taastus protsessi asjadele :)
Viimasel võimalusel siis pimedatega sisselaske kallale.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 13:55 41
Postitas mj6u
Keermestad augud ära ja keermeliimiga poldid sisse.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 14:21 55
Postitas silverMR
Küsimus, milliseid kruve te 2006 aasta M57-l keermeliimiga vms meetodil tuunite? See pigem vanemate pöördsiibrite variandi teema, kus "klapp" või nö liblikas kinnitus väikeste kruvidega võllile.
2006 aasta M57-l peaks olema uuendatud pöördklapid (lausa vist neljas uuendus neil pöördklappidel), mis tähendab, et pöördklapid on nö raami sees, tugevdatud võll (suurem diameeter) ja liblikad ise kinnituvad võllile neetidega, mitte kruvidega.
Sellel versioonil mootorisse sissekukkunud klapikeste oht suhteliselt väike võrreldes varasemate versioonidega.
Küll aga on endiselt probleemiks pöördsiibrite võllide O-ring tihendite kulumine, mistõttu tekib leke ja kollektor on väljastpoolt õline.
Ise ei näinud pointi hakata midagi tuunima ega uut kollektorit ostma (kuna pöördsiibreid eraldi ei müüda) ning eemaldasin pöördsiibrid just lekete põhjusel. Eemaldamisel kasutasin just neid suuremaid pimedaid, mis tehtud kollektoriga samast plastikust - tellisin Leedust Bimmertune'st.
Korralike pimedade eelis on kindlasti edasiste lekete puudumine, mille puhul ise mäkerdades (võllide eemaldamine koos liblikatega ja keermeliimiga poltide paigaldamine võlli pesasse) alati kindel olla ei saa, kui just igapäevaselt sellise tööga ei tegele.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 18:02 15
Postitas omgwtf
Aga tihendite väljavahetamine ei ole võimalik? Kuskilt samas mõõdus kuumakindlad tihendid otsida?

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 04.11.2014 19:42 00
Postitas eero
ttsys kirjutas:Maitse asi. Mulle meeldib seal näha orig. pöördklappe. 2006 pole veel nii vana, et mootoritööd ning selle parameetreid köndistada. Aga nagu ütlesin - maitse asi.
Ausalt öeldes ka mõnevõrra hämmastab, et panna uus kollektor, et bmw jääks bmwks pole nagu mitte kellelegi üldse optiongi. Kohe käärid sisse on listis esimene must to do igaühel, kes diiselauto kätte omale saab :shock:

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 09.11.2014 07:04 14
Postitas Erki_E
E91 330D 2006 sisselaskekollektor on esinduses 636.68 eurot.
Pimedad pluss kõik tihendid sisselaske kollektorile 60 eurot.
Ma ei näe tormi esinduse suunas.

Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"

Postitatud: 09.11.2014 13:17 41
Postitas ttsys
Jah, see avaldub ka auto hinnas. Nii ongi turul BMW-d ja köndistatud BMW-d. See, kes maksab "köndistatud BMW" eest BMW hinda on ilmselgelt petta saanud. Maitse asi nagu ütlesin.