e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Tere!
Probleem selline et peale 1,2 aastast seismist katkise siduriga sai auto uuesti ellu aetud ja sidur ära vahetatud.
Masin töötas probleemideta kuni tegin kiiruskatse kuidas sidur vastu peab!
Mingil hetkel ei tahtnud enam auto hästi töötada ja seda just alates 900 pöördest kuni 2000 pöördeni!
Peale pikemat kontrolli otsustasin süütepoolidelt hakata ükshaaval juhtmeid maha võtma(kas pütid töötavad) ja peale esimese püti kontrolli avastasin et teisel püti süütepoolil juhme eemaldamine ei muutnud mootori häält!
Teised juhtmed tõmbasid pöörded maha aga teine pütt ei reageerinud!
Sai siis küünal maha krutitud ja see oli kole tahmane
Läks uus küünal peale ja auto käima! (ikka sama jama) testisin süütepooli küünlaga ära ja töötasid mõlemad !
Järgmiseks tõstsin esimese ja teise pihusti ümber (ikka sama) pütt ei taha töötada!
Järsku 900 pöörde pealt gaasi andes auto tõmbab hinge korraks kinni ja siis tõstab pöörded ülesse
kui 2000 pööret kellal siis läheb auto lausa hulluks ja teeb kenat häält
proovisõit oli kohutav, kohalt minnes auto uimerdab ja ei liigu, kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Sai vahetatud juba ka õhulugeja!
Mis võib tal viga olla kui ainult 5 pütti töötavad kuni 2000 pöördeni, ja peale seda on tunda et ka kuues pütt tuleb taha.
PILTE KA SIIS MASINAST (uus stange ka küljes ilma liistudeta)
Probleem selline et peale 1,2 aastast seismist katkise siduriga sai auto uuesti ellu aetud ja sidur ära vahetatud.
Masin töötas probleemideta kuni tegin kiiruskatse kuidas sidur vastu peab!
Mingil hetkel ei tahtnud enam auto hästi töötada ja seda just alates 900 pöördest kuni 2000 pöördeni!
Peale pikemat kontrolli otsustasin süütepoolidelt hakata ükshaaval juhtmeid maha võtma(kas pütid töötavad) ja peale esimese püti kontrolli avastasin et teisel püti süütepoolil juhme eemaldamine ei muutnud mootori häält!
Teised juhtmed tõmbasid pöörded maha aga teine pütt ei reageerinud!
Sai siis küünal maha krutitud ja see oli kole tahmane
Läks uus küünal peale ja auto käima! (ikka sama jama) testisin süütepooli küünlaga ära ja töötasid mõlemad !
Järgmiseks tõstsin esimese ja teise pihusti ümber (ikka sama) pütt ei taha töötada!
Järsku 900 pöörde pealt gaasi andes auto tõmbab hinge korraks kinni ja siis tõstab pöörded ülesse
kui 2000 pööret kellal siis läheb auto lausa hulluks ja teeb kenat häält
proovisõit oli kohutav, kohalt minnes auto uimerdab ja ei liigu, kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Sai vahetatud juba ka õhulugeja!
Mis võib tal viga olla kui ainult 5 pütti töötavad kuni 2000 pöördeni, ja peale seda on tunda et ka kuues pütt tuleb taha.
PILTE KA SIIS MASINAST (uus stange ka küljes ilma liistudeta)
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
See on küll ilus lauseBMW320R6 kirjutas: kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Aga tehnilise poole pealt mõõda ka kompressioon teises silindris ära.
Ja võid ka mööta süütepooli tööd ja ka pihusti tööd.Akki mootori juhtplokk vett saanud ja ei toimi.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Jube elukas tundub sul olevat. Pole M3 vajagiBMW320R6 kirjutas: kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Sai juba tehtud ja viga ikka samas kohas!Kuno_T kirjutas:Tõstku siis süütepoolid ka ringi ja vaadaku, kas viga kolib mujale.
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Miskipärast käib jah ägedalt edasijass161 kirjutas:Jube elukas tundub sul olevat. Pole M3 vajagiBMW320R6 kirjutas: kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
võib eeldada et plokikaant ka lihvitud
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Ega siis miskit tuleb diagnostiku juurde tee ette võtta!
Ise juba kõike proovinud ja põlveotsas tehtavad tööd ära tehtud
Ise juba kõike proovinud ja põlveotsas tehtavad tööd ära tehtud
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Muideks masinaks siis täpsustades BMW 320i 2.0 R6 24v Vanos Sport 140kWjass161 kirjutas:Jube elukas tundub sul olevat. Pole M3 vajagiBMW320R6 kirjutas: kui 2000 p/min kellal siis ole mees ja hoia ainult masinat teel kuna ka kolmas käik laseb rehvid lihtsalt suitsema isegi 70/kmh kiirusel!
Vanos sport mudelid müüdi auto24.ee portaalis 2 maha ja üheks oli siis see http://www.auto24.ee/used/1714036" onclick="window.open(this.href);return false; see isend 120kw
chipitud ajuga masinad tera võimsamad kui tavalised
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
jargo valet mootorit timmid vist pead 2,0 vanoss super sport mootori otsima;) saad 1/4miili aja parema;)
Ainuke mõistlik seletus oleks vist ,et sul 2,5l mootor 2,0 ülekandega 3,45
Ulme värk
Ainuke mõistlik seletus oleks vist ,et sul 2,5l mootor 2,0 ülekandega 3,45
Ulme värk
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Käis endalgi peast läbi,aga nagu ma aru sain siis neid vanoss super sport mootoreid toodeti väääga vähe!maxxx kirjutas:jargo valet mootorit timmid vist pead 2,0 vanoss super sport mootori otsima;)
Üks neist siin ja teine müüdi ka maha!
Pean ikka enda künaga edasi nikerdama,kuid jah,mul ei tõmba teisegagi ratast ringi!
- icedog
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 27.10.2009 12:53 25
- Peamine sõiduk: e 46
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Sellel mootoril kasutatakse ju spets küünlaid. Otsi Super tuner turbo stereo kirjadega.
Tööd ma ei karda. Olen töö juures isegi maganud!
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 16.11.2009 19:32 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E36
- Asukoht: Tartumaa Elva
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Mul oli sarnane asi siis kui sisselaske klapi asendi anduri küljest oli juhe lahti vaata kõik pistikud üle kontaktisprei ei tee ka paha.
Üks võimalus on veel äkki on sul väljalaske poolepeale üks scania kaalikas peidetud ja lihtsalt tegu jõhkra turbo lag-iga
Üks võimalus on veel äkki on sul väljalaske poolepeale üks scania kaalikas peidetud ja lihtsalt tegu jõhkra turbo lag-iga
Re: e36 320i vanos 1993 silindri probleem!
Nüüd diagnostika vennad mõõtsid silindrite surved ära ja enamus silindritel rõhk 16 bar peal ja teisel mis ei tööta oli ainult 3 bar-i sees.
plokikaant kõvasti lihvitud, aju tuunitud 144 kw ! Ilmselt klapp ära põlenud.
ühesõnaga auto on üle tuunitud maksimumi peale ja tundub et klapid vahetamata kõvemate vastu
tuleb ette võtta plokikaane lammutus ilmselt.
plokikaant kõvasti lihvitud, aju tuunitud 144 kw ! Ilmselt klapp ära põlenud.
ühesõnaga auto on üle tuunitud maksimumi peale ja tundub et klapid vahetamata kõvemate vastu
tuleb ette võtta plokikaane lammutus ilmselt.