1. leht 1-st

E46 105kw mootor.

Postitatud: 15.02.2006 20:54 56
Postitas einar57
vaatasin kuulutust ja kaalun jälle bmw margi poole tagais pöördumist. Oskab keegi öelda, mis mootoriga siin tegu. Kuulutuses 318 ja siis 105 kw, kas need on tehaseandmed või on tegu suvalt pandud andmetega? Läbisõit on ka sellel naljakalt väike, aga masin iseenesest mulle mee´ldib.
Mis sellise mootori küttekulu numbrid võivad näidata?

Postitatud: 15.02.2006 21:01 10
Postitas Kristjan_K
Tegu siis 318iS -iga, kat -ita variant, kui ma nüüd pussse ei pane.

Postitatud: 15.02.2006 22:00 53
Postitas einar57
ise nüüd uurisin ja sain targemaks et see peaks vist olema nüüd 1,8 facelifti järgne mootor, millel lihtsalt võimsuse kasvu juurde tulnud? On see nii?
Eks proovisõit paneb asja paika, aga enne uurin veits maad.

Postitatud: 16.02.2006 06:50 15
Postitas einar57

Postitatud: 16.02.2006 07:11 18
Postitas Madisss
Kuulutuses selgelt välja toodud, et tegu 2.0 r4 mootoriga. 318 siin oleval autol lihtsalt seeria mudel mille kaks viimast numbrit ehk 18 ei märgi mootori kubatuuri. Tegemeist siis uue versiooniga kunagi 70-nadatel toodetud 2.0 r4-st

Ise ka sama autot juba natuke aega ihaldanud,eks paisyab kes ta endale saab. Jõudud igaljuhul.

Postitatud: 16.02.2006 07:17 35
Postitas einar57
eks paistab jah, imelik et ta seal juba nii kaua seisnud on, pildi vist suvel tehtud juba.
Oled muidu lähemalt ka katsund juba, või oled niisama vaatamas käinud?
Läbisõit on kahtlane. :!:

Postitatud: 16.02.2006 07:23 01
Postitas Madisss
Muidud igati ilus ja kõik toimib asjad mis silma jäid on, et istmed on kulunud siis need äärmised osad kus mingi teine matejal. Ja nüüd ei tea aga mootoriruum on heledama kollase nagu krundi või kehvema värvi all. Sealt öeldi et tehases ei panda sellist pinnavärvi sinna alla. Läbisõidu kohta siis et kõik pidid võtmes oleva minkrokiibi sees olema ja saab bemmi esinduses kontroolida lasta. Sõitnud ei ole kuna toll hetkel oli aku tühi ja endal ka aega nappis.

Postitatud: 16.02.2006 08:04 10
Postitas Raivo
Kuna antud plats on Kadaka teel, siis njah, sealsed automüügi kohad üldjuhul pole just parima mainega.
Ennast teeks kah ärevaks, kui auto pildid on pärit suvest, kõik läigib meeletult, armatuur ja kogu sisemus on kah vist mingi silikooniga üle käidud (mis on eriti iseloomulik lõunamaa meestele) jne jne.

Kui tõesti kõik nii ilus oleks, siis see auto poleks sinna platsile ilmselt jõudnudki.

Aga kui sõitmas ära käid, siis kirjuta sellest E46 ja 105kw mootori kooslusest ikka ;)

Postitatud: 16.02.2006 15:36 01
Postitas einar57
jah peab vist proovisõidule minema ja selle uuema tüübi moto ära proovima. Kas seda heledama mootoriruumi juttu kuulsid UM-ist või kustkohast madisss?
just see mind ärevaks teebki et selline iludus seal nii kaua seisnud on juba. Eks ostueelne põhjalik test UM-is peaks andma siiski väga hea ülevaate masina seisukorrast.

Postitatud: 16.02.2006 22:29 40
Postitas themann
ega kellelgi ei ole juhuslikult r4 2.0 l mootorit

Postitatud: 16.02.2006 23:24 50
Postitas Marko_J
Olen korra sellise mootoriga e46-ga sõitnud ja mis meelde jäi oli see et linnas päris OK, aga mnt-l tahaks et oleks veidike võimekam...möödasõidud ei sujunud nii nagu peaks!
Üldiselt soovitan ettevaatlik olla nende platsidega...proovitakse kõike pähe määrida nagu juhtus ka mu sõbraga, kes ilma minuta läks autot ostma :D

Postitatud: 16.02.2006 23:26 05
Postitas Madisss
Autot vaadates küsisin selle kuti käest platsi et miks nii et väljast teine värv kui mootoriruumist. Ja ta siis ütles et tehases ei panda sellist kallist pinnavärvi sinna kapoti alla. Ei ole uurinud kas see ka tõele vastab. Või on auto lihtsalt üle värvtud ei tea seda öelda.

Postitatud: 16.02.2006 23:35 22
Postitas Kristjan_K
Kus siis ei panda? Minu auto on küll kapotialt täpselt sama värvi igalt poolt

Postitatud: 17.02.2006 00:08 51
Postitas einar57
jah, tegelt seda värvi asja peaks ka UM-ist uurima, et kas peab olema sama värvi või mitte.
Ja üldiselt jah, ega nendelt kadaka turu platsidelt ei soovitata eriti osta, aga samas on seal valik suur. Loomulikult oleks parem osta eestist uuena ostetud E-46 millel on teada kogu ajalugu, kuid sellist naljalt ei leia siit.

Postitatud: 17.02.2006 01:13 34
Postitas Muhv
Leiab küll, aga hinnad on teised. Vaatasin, et hetkel ei leia mobil.de-st isegi nii head pakkumist, silmas pidades varustust jms. Analoogsed autod maksavad lähes 300k. Järeldused tehku igaüks oma rikutuse tasemelt :D

Postitatud: 17.02.2006 08:19 53
Postitas Tauri
kapotialuse jutt tundub küll jama! (küsiks UM-st üle aga kardan ennast väga lolliks teha :D )

Kui vaadata e46 tootmist ja mõelda natuke tehnoloogiale kuidas tehases autosid värvitakse :? siis ei meenu küll, et ümber halja auto mingid vennikesed pinseldavad ja kapoti alla teine värv pandaks :lol:

Postitatud: 17.02.2006 09:40 49
Postitas e36forever
Kas äsja Saksast numbrialus on ka veel ikka küljes :lol:
Ja ma küll midagi erilist sellel autol ei näe. Ainuke hea asi on värv ja veljed. Lisasid ka eriti palju ei ole. Seda ma küll ei usu, et tehases kapotialune teist värvi tehti, sest värvivad nagunii masinad ja nendel oleks see palju raskem, kui peaks kapotialust eraldi värviga värvima.

Postitatud: 17.02.2006 10:49 03
Postitas priitv8
Minu teada ei ole juba E38-st alates kapoti all nt. lakki peal ja seetõttu näeb seal värv rohkem nagu kruntvärv välja.

Postitatud: 19.02.2006 19:52 26
Postitas siim_s
Madisss kirjutas:Autot vaadates küsisin selle kuti käest platsi et miks nii et väljast teine värv kui mootoriruumist. Ja ta siis ütles et tehases ei panda sellist kallist pinnavärvi sinna kapoti alla. Ei ole uurinud kas see ka tõele vastab. Või on auto lihtsalt üle värvtud ei tea seda öelda.
Enda peres on sama mudel. 318i 2,0 Automaat.
Masin on 2002.a ja UMist ostetud. Kapotialune on tõesti teist värvi.
tegin müne pildi:
Pilt
Pilt

Kes on seda kuulutust suvel samuti jälginud,

Postitatud: 21.02.2006 14:51 29
Postitas indre_23
see on ka vahest tähele pannud, et esimesed kolm-neli kuud müüdi seda autot hoopis 2003 a autona! Nüüd aga 2001 a omana.

Postitatud: 21.02.2006 20:58 32
Postitas Ilves
Kui läbisõit on 50K, siis hooldusraamatu puudumine võiks selle lambi põlema panna, mis tünga eest hoiatab. 50k on põhimõtteliselt alles 2 õlivahetus, niikaua võiks ju kannatada esinduses käia.

Suhteliselt kurb info, mida ma täna UM-st sain on see, et meie kohalikud kuliibinid on võimelised ükskõik kui uuel bmw-l ette manama täpselt sellise läbisõidu nagu tellija soovib. Nii displeil, ajus kui ka kõikidel võtmetel. Ja UM-i diagnost seda ei tuvasta. Lihtsalt hind on veidi teine, kui tavakruvimisel. Lisaks mainiti, kuidas neil käis 24p testis koos õhinas ostjaga 30k läbisõitnud masin. Auto pealt kui maasikas ja alt kui ämmatoss. Keevitatud sillatalad ja muu pudi padi, mis tekib kui kodustes tingimustes kõva paugu üleelanud autot remontida.

Seega. Kui palju raha pole, tuleb mõistusega osta. Autol peab olema tõestatud ajalugu ja testid peavad seda ka kinnitama.

Postitatud: 22.02.2006 22:30 12
Postitas Simso
Ei hakanud uut teemat tegema. Olen näinud mõneskohas müügil e39 520 ja kw 105. Kas tegu on sama mootoriga? R4 või mõni muu variant R6'est?

Postitatud: 26.02.2006 03:01 42
Postitas miki999
105 kw tundub õige, 318 e46 oligi 4-silindriline ja 143-hobujõuline (105 kw)
kinnituseks link:
http://www.bmwinfo.com/23480.html

Re: E46 105kw mootor.

Postitatud: 22.10.2012 13:10 05
Postitas Shammy
Kuna otsing ei andnud tulemusi, siis tõstan selle vana teema üless. Huvitaks siis info selle 105kw-se mootori kohta. Kas on mingeid tüüpvigu? Eriti neid müügis pole, kas tasuks eelistada klassikalist 2.0 110kw või erilist vahet pole? Kellel kokkupuuteid mootoriga siis võiksite jaga oma kogemusi.

Ette tänades!

Re: E46 105kw mootor.

Postitatud: 25.10.2012 08:49 15
Postitas MartenL
Otsi N42