1. leht 1-st

E36 istmed

Postitatud: 28.01.2006 18:34 24
Postitas Jan01
Küsimus targematele oleks e36 istmete kohta, et kas originaal sportistmed toovad istumisasendit ka madalamale peale selle et nad paremat külgtuge pakuvad?
Kuidagi ebamugav on praeguste originaal taburettide peal istuda, külgtuge pole absoluutselt ja pea on laes. Et kas sportistmed aitaks probleemi lahendada või tuleb midagi ringi teha?

Postitatud: 28.01.2006 21:22 10
Postitas taarm
E36-el nagu ka teistel BMW-el saab istme kõrgust ju regulleerida istmest vasakule poole jäävast kangist. Külgtoe kahapealt ei kommenteeri ;)

Postitatud: 28.01.2006 21:26 19
Postitas taarm
Veel küsimus siis,et kui pikk ka siis oled, ise olen 186 cm pikk ja ma ka kolleegi E36-ga sõitnud ning kui istme täitsa alla lasin, siis küll mul pea nagu laes polnud.
Mul endal muidu E30 ja ka seal ei saa nagu pearuumi üle kurta.

Postitatud: 28.01.2006 22:30 06
Postitas Jan01
Nojah seda küll et kõrgust saab reguleerida, aga tahaks siiski natuke madalamal istuda. Ise umbes 184 pikk ja päris laes pea ei ole aga kui näiteks kiivri pähe paneks siis lae ja kiivri vahele enam ohutut vahet ei jääks.
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kupeekerga isenditel on istumisasend madalamal aga see võib olla tingitud istmete kinnitustest mitte istmete endi ehitusest, või ma eksin?

Postitatud: 29.01.2006 02:50 22
Postitas erik
Katuse luugiga masinatel on küll lae polster tänu sellele madalamale toodud.

Postitatud: 29.01.2006 03:43 38
Postitas bayerlane
omal kupee e-36 olen 192 pikk ega saa kurta,et pea laes oleks.lase seljatuge allapoole ja asi toimib

Postitatud: 29.01.2006 11:04 45
Postitas Ceed
oman samuti E36 ja minu istmetel on külg toed olemas ja üles alla saab väge edukalt istet lasta... Olen 178cm pikk ja sõidan iste täiesti all.... Sest nii on mugav, samuti on luuk ja peaga laes pole veel kordagi käinud ;)

Postitatud: 29.01.2006 13:22 21
Postitas Meelis
Olen 188cm. Istmepadi kõige alla lastud ja ruumi üle küll kurta ei saa.
Kiivriga sõita ei harrasta ... :)

Postitatud: 29.01.2006 14:13 49
Postitas meph
175cm pikk, kupeekerega e36. Harrastan ka kiivriga sõitmist. Kui iste täiesti alla lasta, siis kannatab sõita. Veidigi ülespoole lastes hakkab kiiver vastu lage käima. Tingitud ka sellest tõenäoliselt, et kui kiivriga sõidan, on seljatugi võrdlemisi kõrges asendis, et vaade parem oleks ning kangid lähemal.

Postitatud: 30.01.2006 12:35 42
Postitas MargusM
Veits teemast mööda aga omasin kunagi üheaegselt E30 325 kupeed ja sedaani, millel mõlemal oli tehase luuk ja standardistmed. Kupeel oli kindlasti alumises asendis istumine madalamal kui sedaanil.
E36 kohta ei tea kahjuks...

Postitatud: 30.01.2006 17:36 40
Postitas meph
Niipalju kui ma neid vaadanud olen, siis tundub kehtivat ka E36 kupee kohta.

Postitatud: 30.01.2006 17:40 58
Postitas hollow
meph kirjutas:Niipalju kui ma neid vaadanud olen, siis tundub kehtivat ka E36 kupee kohta.
kusjuures ei ole... vähemalt mul läheb juhi iste nii alla, et istme alla ei mahu küll midagi enam panna

Postitatud: 30.01.2006 17:48 52
Postitas meph
See, et sinna alla midagi ei mahu, ei tähenda veel midagi ;)

Postitatud: 31.01.2006 11:34 53
Postitas Jan01
Kupeel on arvatavasti istmekinnitused madalamal. Proovisin nüüd kiivriga oma autosse istuda ja päris võimatu, oleks vaja umbes 5cm madalamal istuda.
Oskab keegi öelda kas originaal sportistmed on madalamad kui tavalised?

Postitatud: 31.01.2006 17:11 48
Postitas meph
Kui, siis väga natuke. Mul on need originaalsportistmed ja sõbra kupeel on tavaistmed. Väga suurt vahet ei tundunud olevat.

Postitatud: 01.02.2006 12:20 03
Postitas Meelis
mul olid e30s Honda CRX sportistmed. Pidin kõrgemaks kinnitusi meisterdama, muidu ei näinud isegi minusugune pikk poiss hästi välja :)

Nii, et pane muu auto istmed.
(Mugavuselt neid CRX omasid küll BMW omadega võrrelda ei saanud :D)

Postitatud: 01.02.2006 12:23 43
Postitas hollow
Type R istmed on väidetavalt väga mugavad ja samas sportlikud ja madalas... muidugi hind suht krõbe neil... yldjuhul mingi 3-4k tykk

Postitatud: 01.02.2006 14:59 15
Postitas meph
3-4k korraliku sportistme eest pole teab mis kallis. Kas Type-R'i oma seda on, on juba isemoodi küsimus.

Postitatud: 03.02.2006 21:32 53
Postitas Jan01
Mingi teise auto toole bemmi panna on vist suht raske, sest originaal siinide külge vist midagi panna ei kannata ja samas kinnituvad siinid ka suht kõrgel kere külge. Näiteks mul on ühed escorti recarod, mis on väga mugavad, aga fordil on istmekinnitused päris vastu põhja.
Paha lugu on selles, et ma ei taha kõrguse reguleerimisest ka loobuda, kuna elukaaslane ei paista muidu üldse rooli tagant välja:)

Aga vähemalt niipalju olen targem, et originaal sportistmetest eriti kasu mul pole.

Postitatud: 03.02.2006 22:51 58
Postitas meph
Kannatab täiesti kasutada originaaltooli süsteemi ja selle peale uus iste sokutada. Kui ma ei eksi, siis kellelgi meil siin foorumis oli isegi nii tehtud.

Postitatud: 03.02.2006 23:15 37
Postitas hollow
meph kirjutas:3-4k korraliku sportistme eest pole teab mis kallis. Kas Type-R'i oma seda on, on juba isemoodi küsimus.
4k mõnemehe täis pussutatud istme eest on minumeelest palju... 4k võiks uued saada :)

Postitatud: 04.02.2006 03:27 45
Postitas meph
Ma räägin praegu siin korralikust sportistmest. 4k eest saab uuena mingi käki. Samas ma ei taha väita, et 4k type r'i istme eest oleks mingi hea diil. Pole õrnaaimugi, kuna pole seda istet teab mis lähedalt vaadanud või selles istuda proovinud.

Postitatud: 24.02.2006 17:46 01
Postitas Jan01
2 päeva garaažis veedetud ja juhiiste nüüd rs2000-st võetud recaro.
Ikka paras peavalu oli ühe auto istmeid teise auoto siinide peal kolmandas liikuma saada, aga lõpuks ikka hakkas toimima :D ja istumisasend on 5+
Niipalju olen targem, et kunagi sellist tööd enam ette ei võta, sest lihtsam on kas originaalsiinid alles jätta ja sinna midagi peale ehitada või selle auto siine kasutada, millelt istmed pärit.