plokikaane probleem
plokikaane probleem
selline küsimus oleks et kas väliselt on ka võimalik aru saada, et plokikaas on kõver või mõradega??
siis veel selline küsimus et kui palju selle lihvimine makstab,auto on e30 1,8 karpa 85 aasta...
eile tegin nii et külma mootoriga võtsin radikal korgi maha ja panin käima, lasin kuni termomeetri keskele-selle ajani ei ajanud eriti vett välja,ainult tilkus kergelt. ka soojalt niisama töötades ei ajanud vett välja ja termomeetri näit hakkas üle keskmise minema. kui gaasi andsin siis hakkas kohe vett väljaajama. mingi aeg tagasi kahtlustas truumu et plokikaas on kõver-aga ma leidsin hoopis et üks lõdvik oli karpa vastu katki sulanud, mõtlesin et selles oligi viga kuna pritsis sealt vedeliku välja. vahetasin ära ja läks hoopis hullemaks,kohe jumlat keema ja vesi kaus vapsee ära,omaarust õhutasin ka normaalselt aga nüüd on nii et sõites püsi temeratuur selle viimase kriipsu juures ja seisma jäädes tikub üle selle minema. küsimus oleks selline et kaua on võimalik sõita kõvera plokikaanega kui mul tõesti nii on?
tänud juba vastuste eest-olen otsind foorumist vastuseid aga sht ebamäärane värk on olnud...
siis veel selline küsimus et kui palju selle lihvimine makstab,auto on e30 1,8 karpa 85 aasta...
eile tegin nii et külma mootoriga võtsin radikal korgi maha ja panin käima, lasin kuni termomeetri keskele-selle ajani ei ajanud eriti vett välja,ainult tilkus kergelt. ka soojalt niisama töötades ei ajanud vett välja ja termomeetri näit hakkas üle keskmise minema. kui gaasi andsin siis hakkas kohe vett väljaajama. mingi aeg tagasi kahtlustas truumu et plokikaas on kõver-aga ma leidsin hoopis et üks lõdvik oli karpa vastu katki sulanud, mõtlesin et selles oligi viga kuna pritsis sealt vedeliku välja. vahetasin ära ja läks hoopis hullemaks,kohe jumlat keema ja vesi kaus vapsee ära,omaarust õhutasin ka normaalselt aga nüüd on nii et sõites püsi temeratuur selle viimase kriipsu juures ja seisma jäädes tikub üle selle minema. küsimus oleks selline et kaua on võimalik sõita kõvera plokikaanega kui mul tõesti nii on?
tänud juba vastuste eest-olen otsind foorumist vastuseid aga sht ebamäärane värk on olnud...
noniii
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Üldiselt ei soovitaks üldse kõveda plokikaanega sõita. Mida kauem sõidad, seda kallimaks läheb remont. Kõik mootoris hakkab selle peale ebameeldivalt kuluma. Silmaga üldiselt välise uurimise puhul kõverat plokikaant ei tuvasta.
Samas radikast vee välja ajamine gaasi andes ei tähenda veel, et kaan kõver on. Termostaadi lahti minnes peaks radika korgi alt pigem mullitamist märkama. Jama võib sul ka selles olla, et termostaat on kinnisesse asendisse kiilunud ja jahutusvedelik käib ainult väikest ringi ning tänu sellele kuumeneb üle. Ise küll seda väga ei usuks antud juhul.
Samas radikast vee välja ajamine gaasi andes ei tähenda veel, et kaan kõver on. Termostaadi lahti minnes peaks radika korgi alt pigem mullitamist märkama. Jama võib sul ka selles olla, et termostaat on kinnisesse asendisse kiilunud ja jahutusvedelik käib ainult väikest ringi ning tänu sellele kuumeneb üle. Ise küll seda väga ei usuks antud juhul.
jah kunagi läks se ka mul peeti,huljuhul ei ole mina kuulnud ega näinud et selle mootori kaane nõrgad un pragude suhtes aga kõveraks on teda lihtsam ajada.nõrk koht on plokk kugu lähevad poldid sisse.
aj ei tasu sull sellega eriti sõita.põhumõtteliselt ju ainult päeva tõõ see
aint et kaan tuleb kindlasti lihvimisele viia .a nukk toleb ka ära võtta muidu ei saa lihvida.
aj ei tasu sull sellega eriti sõita.põhumõtteliselt ju ainult päeva tõõ see
aint et kaan tuleb kindlasti lihvimisele viia .a nukk toleb ka ära võtta muidu ei saa lihvida.
Kust sa võtad, et see 2k eest saadud mootor parem on? Ehk 100-krooniga ei tehtagi selliseid töid ära, kui just ise mõistus peale ei hakka. Minul ei hakanud, lasin ka ära teha ja odav just ei tulnud.juulius1 kirjutas:ok, oleks keegi nõus selle normaalse summa eest ära tegema või äkki on võimalik ise putitada kellegi juures...päris 2 kilo sellise öö est maksta ei tahaks,ennem ostan uue mootori...
Mina ostsin siinse foorumlase käest endale 2000 krooni eest suvel uue mootori ja sain väga heas korras mootori ja sõidan sellega ka praegult ringi. Nii et leiab vabalt 2000 krooniga uue mootoritanelp kirjutas:Kust sa võtad, et see 2k eest saadud mootor parem on? Ehk 100-krooniga ei tehtagi selliseid töid ära, kui just ise mõistus peale ei hakka. Minul ei hakanud, lasin ka ära teha ja odav just ei tulnud.juulius1 kirjutas:ok, oleks keegi nõus selle normaalse summa eest ära tegema või äkki on võimalik ise putitada kellegi juures...päris 2 kilo sellise öö est maksta ei tahaks,ennem ostan uue mootori...
M10B18
kusjuures nende hinnaklass jääbki umbes sinna kanti.
Re: plokikaane probleem
Ja Truumu kontrollis, et termostaat töökorras?juulius1 kirjutas: ....
mingi aeg tagasi kahtlustas truumu et plokikaas on kõver-aga
.....
E30 316i ´90, E34 518i ´95