Gaasiseade probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
marko88
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 17.01.2006 19:04 26

Gaasiseade probleem

Postitus Postitas marko88 »

Niisiis probeem gaasiseades. Endal on 1994a BMW 316i Hollandist toodud, kus oli kohe gaasiseade peal. Auto käivitub bensiiniga ning automaatselt lülitub ümber gaasile, kuid on juhtunud selline asi, et käivitumisel käib kapoti all väike pauk ja auto enam ei käivitu. Tuleb lahti selline toru, mis on suhteliselt lühike ning väikse jõnksuga. Vist mingi õhutoru. See toru tuleb käsitsi tagasi panna ning saab rõõmsalt edasi sõita, kuid millest see põhjustatud võib olla, et ta selle lahti lööb. Bensiiniga sõites pole seda probleemi olnud (siis kui ei lülitu gaasile). Kuna ise võhik sellisel alal, siis postitasingi küsimuse siia. Kui keegi teab midagi gaasiseadmetest või sellest torust, siis palun seletage, mis jama on.

Panin pildi siia, kus see toru täpselt asub. Sellel pildil just ongi see toru lahti tulnud.
Viimati muutis marko88, 24.04.2013 20:21 06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Juttude järgi on võimalik, et gaas plahvatab sisselaskekollektoris. Selle tagajärjel võib vabalt torusid lahti lüüa.

Üldiselt siin foorumis väga palju gaasiseadmega autosid ei ole, seega probleemi on mõttekas lahendada firmas, mis tegeleb gaasiseadmete paigaldamisega.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

endal gaas peal ja vahest harva juhtub see sama... mine käi kuskil diagnostikas ära... lase kontrollida kas syyde on õige ja küünlad korras... tõenäoliselt syyde natuke liiga varajane... siis tekib kollektoris plahvatus


ära seda voolikut kinni endal jummala eest keera... las ta lüüb selle vooliku lahti... odavam on seda voolikut yhendada kui pärast uut kollektorit osta....
teine asi mis võib olla on see, et gaas on ~-25 kraadi juures vedel... ja vedelal gaasil ei ole rõhku... st. et gaasisegu on liiga lahja.... siis hakkab ka paugutama...

NB! kui õues on -10 kraadi siis gaasi paagis on 3x rohkem kylma
endal sai gaasipaak lahti võetud -10 kraadise välis temperatuuriga.... gaas jäi paaki alles ilma et oleks välja auranud... ise maadlen ka hetkel kuidas või kust saada gaasi paagile soojenduskotti talveks... või peaks soojapuhuri pagassi panema
marko88
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 17.01.2006 19:04 26

Postitus Postitas marko88 »

Tänan vastuse eest

Ühekorra oligi nii, et üks "teadja" ütles, et pane klambriga kinni ning juhtuski nii, et lõi kollektori katki. Pärast seda on ikka voolik koguaeg lahti. Talvel külmaga sõidan bensuga ning bensuga seda jama vist ei teki, vähemalt siiani pole olnud.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Bensu puhul peab mootoriga juba midagi väga valesti olema, et sisselaskekollektoris plahvataks. Ehk siis teisisõnu ega ei juhtu küll jah. Gaasipaigaldajad on seda sisselaskekollektoris plahvatamist maininud korduvalt... ja seda just 1 ja 2 generatsiooni seadmete puhul. 4 generatsiooniga seda probleemi ei tohiks näiteks olla.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Korralikus firmas paigaldatud gaasiseadmel on tehtud kollektorisse tagasilöögi klapp...
Selline paugutamine sisselaskes tapab üldjuhul õhulugeja ära.
Pädevat firmat hoolduse-reguleerimise-diagnostika kohalt vähemalt Tallinnas pole, milline suudaks nii gaasi, kui benaseadme korralikult tööle panna
Üks paugutamise põhjus ka põlenud sisselaskeklapid(gaasiseadme tasuta lisa)
Vasta