1. leht 1-st

opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 26.12.2013 00:06 01
Postitas ads285
Tervist nüüd see nädalavahetus on plaanis võtta ette selline töö.
Pmst e34 2.5 mootor tõsta e36le.
Et uurind ise ka ja kõik olemas. Pmst ühest autost mootor välja ja kohe kõrval teisse.
Olemas on 3se karteripõhi, aga nüüd täna arutates seda tööd tuli õhku küsimus kas õlivõtturid on neil sama pikad? või ei, et kas 3se karteripõhi läheb peale?
Ja keegi targem kes seda teind on võiks paar näpunäidet jne anda :)

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 26.12.2013 01:23 12
Postitas redline
Sõltuvalt aastast on ka blokil endal väike erinevus. Nimelt plekk mis kinnitub karterisse (e36) ei pruugi saada e34 blokki panna, sest seal pole kinnituskohti.
Kasutama pead e36 õlivõtturit + võtturi tuge, mis kinnitub raamipaku poltide alla.
Muidugi pead kasutama veel e36 käppasid, õlivarrast ja juhtmestikku.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 26.12.2013 02:03 37
Postitas ads285
redline kirjutas:Sõltuvalt aastast on ka blokil endal väike erinevus. Nimelt plekk mis kinnitub karterisse (e36) ei pruugi saada e34 blokki panna, sest seal pole kinnituskohti.
Kasutama pead e36 õlivõtturit + võtturi tuge, mis kinnitub raamipaku poltide alla.
Muidugi pead kasutama veel e36 käppasid, õlivarrast ja juhtmestikku.
aasta on neil mõlemal sama. aga kas 2.0 omad sobivad? või pean muretsema 2.5 omad?

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 26.12.2013 10:16 14
Postitas redline
Aasta võib küll sama olla, aga bloki sees e34 puhul on erinevus, seda just 91-92 aasta mootoritel. Uuematel pleki kinnituskohad olemas.
Muud asjad sobivad 1:1

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 26.12.2013 12:53 51
Postitas ads285
redline kirjutas:Aasta võib küll sama olla, aga bloki sees e34 puhul on erinevus, seda just 91-92 aasta mootoritel. Uuematel pleki kinnituskohad olemas.
Muud asjad sobivad 1:1
Okei tänan. autode aastad ongi 92, aga mul m50b20 vanos. ja e34 m50b25

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 06:14 28
Postitas ads285
Nii sai nüüd täna 2.5 peale pandud. Jamamist oli tegelt kuhjaga nii käigukasti peale saamisega jne. Ja tuli välja ka, et mul on peal siemensi juhtmestik aga teine on bochi, et kas nüüd pean hakkama jannama ja lõikama jne? või sobivad mootoril olevad pistikud ka 2.5 bochi juhtmestikul? või kuidas oleks kõige parem seda teha?

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 10:42 18
Postitas Margo_325
Juhtmestiku jätad ikka selle, mis koos mootoriga tuli. E34 oma küll natuke erinev, aga saab sobima.Siemens ja Bosch pistikud omavahel ei sobi, seega mootori peal juhtmestiku äravahetamine mõttetu töö.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 13:32 46
Postitas ads285
Margo_325 kirjutas:Juhtmestiku jätad ikka selle, mis koos mootoriga tuli. E34 oma küll natuke erinev, aga saab sobima.Siemens ja Bosch pistikud omavahel ei sobi, seega mootori peal juhtmestiku äravahetamine mõttetu töö.
Ehk siis peab hakkama juhtmeid lõikama ja pistikuid vahetama ?

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:13 45
Postitas jargo
pistikute vahetamisega sa ei saavuta midagi.Pead peale panema ikka selle masina juhtmestiku,mille mootorigi.ehk,kui peale läheb boschi tehnika,siis ka boschi juhtmestik.Pead lihtsalt e34 juhtmestiku e36-le parajaks tegema.või otsid kuskilt e36 boschi juhtmestiku!kui m50b25 on vanosega,siis vaata ka juhtmestik vastavalt sellele.M50b25 peaksid minu andmete kohaselt olema kõik boschi tehnikaga.m50b20 pakuti nii ühte kui ka teist.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:26 32
Postitas ads285
jargo kirjutas:pistikute vahetamisega sa ei saavuta midagi.Pead peale panema ikka selle masina juhtmestiku,mille mootorigi.ehk,kui peale läheb boschi tehnika,siis ka boschi juhtmestik.Pead lihtsalt e34 juhtmestiku e36-le parajaks tegema.või otsid kuskilt e36 boschi juhtmestiku!kui m50b25 on vanosega,siis vaata ka juhtmestik vastavalt sellele.M50b25 peaksid minu andmete kohaselt olema kõik boschi tehnikaga.m50b20 pakuti nii ühte kui ka teist.
No mõtlesingi tegelt et mootori juhtmestikul otsasid vahetama, et läheks ikka bochi juhtmestik. Mootor on ilma vanoseta enne oli vanosega.
Ma panin enda 2.0 käimakasti peale ja seal ka mingi anduri pistik, mille pistikut ma nüüd 2.5l ei leia

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:28 58
Postitas jargo
ega 2,5 automaat ei olnud?

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:34 35
Postitas ads285
jargo kirjutas:ega 2,5 automaat ei olnud?
Ei olnd Getdragi kast oli 2.5l

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:42 40
Postitas jargo
see pistik peaks olema tagurpidikäigu tule anduri pistik.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 03.01.2014 16:48 31
Postitas ads285
jargo kirjutas:see pistik peaks olema tagurpidikäigu tule anduri pistik.
Okei thnx, eks ma vahetan mootori juhtmestiku pistikuda e36 omade vasta ära ja vaatab mis teeb. loodan parimat :)

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 06.01.2014 14:03 19
Postitas ads285
Kas keegi oskaks öelda kust leiaks e36 siemensi juhtmestiku skeemi ja e34 mootori bochi skeemi ? et suurel pistikul 8 juhet olid erivärvi

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 09.01.2014 17:17 44
Postitas Margo_325
Mingeid pistikuid ei pea vahetama!

Lihtsustatud õpetus:

1. 2.0 ,mootoril on Siemensi juhtmestik. 2.0 mootori võtad maha, keerad aju lahti ja võtad koos juhtmestikuga välja, kaitsmekarbist suure plussi keerad lahti ja siis keerad X20 mootoripistiku lahti. Lambda ja tagurpidikäigu pistikud võtad ka kõhu alt lahti. Tõstad mootori maha.

2. Samamoodi tuleb ka doonorautolt 2,5 mootor maha võtta.

3. Paned uue mootori peale. Uuel mootoril on Boschi juhtmestik. Paned mootori peale, paned aju kohale, ühendad suure plussi kaitsmekarpi ja keerad X20 pistiku kokku. Ühendad lambda ka tagurpidikäigu pistiku. Ongi kogu juhtmeühendus. Ise mingeid pistikuid ei saagi vahetada, sest need hoopis teistmoodi.

E34 pealt E36 peale pannes on see jama, et aju juhtmestik ulatub väga napilt. 3 mootorireleed kolivad samuti kõrvalistuja poolele. Samuti võiks kosmeetilise poole tõttu vahetada ära üle mootori jooksva juhtmekimbu plastikkarp jm silmariivav, mis E34 ja E36 erinev. E34 pealt võiks lambda ka võtta, kuna sellel juhe palju pikem ja E36 oma ei ulatu.

Järgnevat juttu ära võta kui solvangut, pigem võta kui ääremärkust:

Pole mõtet ise teha, kui ei oska. Miks ma seda ütlen, on see, et on ju ilmselgelt läbi esitatud küsimuste näha, et sul pole asjast eriti aimu. On välja kujunenud , et kui endal teadmisi pole, siis õpin foorumi ja Youtube-ga pooleks, kuidas profilt mootorit vahetada. Ja kui välja ei tule, siis peab poole rohkem raha välja käima kui enne alustamist, et keegi teine selle "supi ära sööks". Mina olen seda suppi juba mitmeid kordi söönud ja arvan, et seetõttu õigus ka siinkohal targutada, kuna üks nõmedamaid asju on teiste halba/mõttetut tööd ringi teha.

Võiks rahulikult neti lahti lüüa ja kui natuke asjalik oled, siis kogu info internetist üles leida, kuna see ikka väga läbileierdatud teema. Kui suur soov ise teha, siis rohkem kasu on garaazis olemisest kui foorumis passimisest. Näiteks kasvõi see, et oled sa võrrelnud mõnd 2.0 Siemensi pistikut, kas see võiks 2.5 Boschi anduri/täituri külge üldse sobida või kas klemmide arv on üldse sama, et neid suure hooga vahetama tahad hakata.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 10.01.2014 07:26 51
Postitas ads285
Margo_325 kirjutas:Mingeid pistikuid ei pea vahetama!

Lihtsustatud õpetus:

1. 2.0 ,mootoril on Siemensi juhtmestik. 2.0 mootori võtad maha, keerad aju lahti ja võtad koos juhtmestikuga välja, kaitsmekarbist suure plussi keerad lahti ja siis keerad X20 mootoripistiku lahti. Lambda ja tagurpidikäigu pistikud võtad ka kõhu alt lahti. Tõstad mootori maha.

2. Samamoodi tuleb ka doonorautolt 2,5 mootor maha võtta.

3. Paned uue mootori peale. Uuel mootoril on Boschi juhtmestik. Paned mootori peale, paned aju kohale, ühendad suure plussi kaitsmekarpi ja keerad X20 pistiku kokku. Ühendad lambda ka tagurpidikäigu pistiku. Ongi kogu juhtmeühendus. Ise mingeid pistikuid ei saagi vahetada, sest need hoopis teistmoodi.

E34 pealt E36 peale pannes on see jama, et aju juhtmestik ulatub väga napilt. 3 mootorireleed kolivad samuti kõrvalistuja poolele. Samuti võiks kosmeetilise poole tõttu vahetada ära üle mootori jooksva juhtmekimbu plastikkarp jm silmariivav, mis E34 ja E36 erinev. E34 pealt võiks lambda ka võtta, kuna sellel juhe palju pikem ja E36 oma ei ulatu.

Järgnevat juttu ära võta kui solvangut, pigem võta kui ääremärkust:

Pole mõtet ise teha, kui ei oska. Miks ma seda ütlen, on see, et on ju ilmselgelt läbi esitatud küsimuste näha, et sul pole asjast eriti aimu. On välja kujunenud , et kui endal teadmisi pole, siis õpin foorumi ja Youtube-ga pooleks, kuidas profilt mootorit vahetada. Ja kui välja ei tule, siis peab poole rohkem raha välja käima kui enne alustamist, et keegi teine selle "supi ära sööks". Mina olen seda suppi juba mitmeid kordi söönud ja arvan, et seetõttu õigus ka siinkohal targutada, kuna üks nõmedamaid asju on teiste halba/mõttetut tööd ringi teha.

Võiks rahulikult neti lahti lüüa ja kui natuke asjalik oled, siis kogu info internetist üles leida, kuna see ikka väga läbileierdatud teema. Kui suur soov ise teha, siis rohkem kasu on garaazis olemisest kui foorumis passimisest. Näiteks kasvõi see, et oled sa võrrelnud mõnd 2.0 Siemensi pistikut, kas see võiks 2.5 Boschi anduri/täituri külge üldse sobida või kas klemmide arv on üldse sama, et neid suure hooga vahetama tahad hakata.
Tänan väga. Jah oleks võind viia kuhugi esindusse või nii, aga soov oli ikkagi ise teha ja asja selgeks saada. Eks vigadest õpitaksegi. kõik ülejäänd pistikud jne sobisid välja arvatud 20x pistikud. juhtmeid on neil ühepalju aga 8 juhet teist värvi, säde jne kõik olemas nüüd teada ka milline relee kontrollib pensupumpa ja kui see relee ei tööta ka ära vahetamisel siis on üks teine relee selles süüdi.
Aga tänan info eest :)

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 10.01.2014 18:15 36
Postitas Margo_325
Tean seda, Kuno. Ei mõelnudki seda konkreetsete autode kohta, vaid et lambda tuleks võtta mõne 2,5 e34 oma üldiselt.
Uuena ostes tuleb nagunii ilma pistikuta ja piisavalt pika juhtmega et nii e34 kui e36 peale panna.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 10.01.2014 22:33 02
Postitas jargo
Margo_325 kirjutas: Uuena ostes tuleb nagunii ilma pistikuta ja piisavalt pika juhtmega et nii e34 kui e36 peale panna.
Boschi omad on ikka margipõhised,pistikutega ja kindlate pikkustega.

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 11.01.2014 03:15 52
Postitas ads285
jargo kirjutas:
Margo_325 kirjutas: Uuena ostes tuleb nagunii ilma pistikuta ja piisavalt pika juhtmega et nii e34 kui e36 peale panna.
Boschi omad on ikka margipõhised,pistikutega ja kindlate pikkustega.
nu neil pistikud on ühesugused, juhtmete pikkused olid erinevad, et e36 mootori poolne juhe pikem, e34 põhjapoolne.
ja eks homme näis mis saab kas läheb käima või mitte

Re: opleks paar küsimust e36 2.0i mootorivahetus 2.5i vasta

Postitatud: 12.01.2014 05:43 08
Postitas ads285
Nii täna sai hääled sisse :) ja mootor töötab väga hästi, vahel aint tühikäigul pöörded kõiguvad.