1. leht 1-st

e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 25.09.2013 23:01 01
Postitas herr
Tere,

E46 -99 316
sümptomid sellised - järsult kurvi võttes läheb raadio telefoni režiimile ja jääb vait (ekraanile ilmub PHONE).
Kui lüüa armatuurile kõvem mats hakkab raadio kohe mängima (ebareaalne seos). Vahel piisab järgmisest suuremast august, et heli taastuks.
Lisaks tundub ,et peale PHONE režiimis käimist läheb kliima lolliks, 16 kraadi on ees, aga puhub sooja nii, mis jaksab, ehk reguleerib nii temperatuuri kui ventilaatori kiirust valesti.
Siit lehelt http://www.bmwgm5.com/e46_k-bus.htm lugedes kahtlustasin BUSi, sest mõlemad probleemsed komponendid sellega seotud.

Minu küsimus oleks, et ehk on keegi varem samade sümptomitega probleemi ravinud?

INPA ütleb kombi kohta nii:

Kood: Vali kõik

-------------------------------------------------------------
17 TOG
Error frequency : 40
Open circuit
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
135 K bus
Error frequency : 78
Short circuit to ground
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
190 light module-EEPROM error
Error frequency : 0
Invalid working area
Sporadic error
=============================================================
TOG ilmselt vigane õlitaseme andur, aga teised vead tulevad kähku tagasi.

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 26.09.2013 07:28 18
Postitas ooDDoo
Tuledemooduli eepromi viga on 100% kerimise teema. samamoodi ka spidoploki eepromi teema. Muudetakse läbisõit eepromis , aga igal eepromil tuleb pärast seda arvutada checksum uuesti. muidu jääbki seda viga sisse viskama.

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 26.09.2013 10:03 25
Postitas zaruljom
selle aasta masinal peaks seda eepromi asja parandada saama veel läbi obd2.

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 26.09.2013 17:55 04
Postitas PeeterA
See kerimisest tingitud eeprom'i viga küll kirjeldatud anomaaliaid ei tekita. Enda autol on see aastaid juba LCM-i veakoodimälus :mrgreen:

Kas autol on armatuuris pardamonitor või business tüüpi makk?

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 26.09.2013 20:42 49
Postitas ooDDoo
Eeprom-i viga kindlasti neid asju ei põhjusta jah.
Kui kellelgi on soov antud veakoodist lahti saada siis e38/39 /46 ja x5 ning enne lci-d x3 saan tallinnas aidata.

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 26.09.2013 22:26 58
Postitas herr
Raadio seest tuli välja kolm eurot müntides, mis seal ringi veeresid ja ilmselt skeemi peal lühist tekitasid.
Peale maki tagasi panekut ei tule enam kahjuks sealt enam heli, raadio ise töötab, kanaleid valib, aga heli kõlaritesse ei jõua.

Raadio on selline:
Pilt

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 27.09.2013 16:50 46
Postitas herr
Ja raadio hakkas peale ühe dioodi jootmist tööle, mis ilmselt müntidele veeremise käigus ette jäi.

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 28.09.2013 18:37 56
Postitas herr
Et kui teema juba on siis veel kaks küsimust.
Salongi ventikas endiselt puhub sooja nii mis jaksab, ehk ei pea kinni ettemääratud temperatuurist.
Sellega seoses sai kliimaplokk lahti võetud ja see andur koos sisemise ventilaatoriga ära puhastatud - oli paksult tolmu täis - probleem ei kadunud. Seega küsimus, et mis rolli mängib kliima puhul reostaat ehk maakeeli siil ?

Teine küsimus, et kuna sooja lõõmab sisse siis on väheke tunda sooja õli haisu. Karterituulutus klapp ?
Aegajalt pöörded ka kergelt ujuvad, vaakumit eriti õlikorgi all ei ole, pritsib õli välja ainult kui kork maha võtta.

M43TUB19

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 28.09.2013 22:23 53
Postitas raul123
reostaat peaks pigem ventilaatori pöörlemiskiirusele mõjuma. Temperatuurist mitte kinnipidamine peaks äkki soojakraaniga seotud olema

Re: e46 K-BUS vea otsing

Postitatud: 21.12.2013 05:02 20
Postitas Andreks
herr kirjutas:Et kui teema juba on siis veel kaks küsimust.
Salongi ventikas endiselt puhub sooja nii mis jaksab, ehk ei pea kinni ettemääratud temperatuurist.
Sellega seoses sai kliimaplokk lahti võetud ja see andur koos sisemise ventilaatoriga ära puhastatud - oli paksult tolmu täis - probleem ei kadunud. Seega küsimus, et mis rolli mängib kliima puhul reostaat ehk maakeeli siil ?

Teine küsimus, et kuna sooja lõõmab sisse siis on väheke tunda sooja õli haisu. Karterituulutus klapp ?
Aegajalt pöörded ka kergelt ujuvad, vaakumit eriti õlikorgi all ei ole, pritsib õli välja ainult kui kork maha võtta.

M43TUB19