diisli käivitus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

diisli käivitus

Postitus Postitas rixa »

Kas see on normaalne, et diislit käivitamiseks peab 3-4 sekundit käiama ja kui ei ole, siis milles võib põhjus olla?
Kuna esimene diiselmootoriga auto, siis ei oska ise midagi arvata.
Kütusekulu on muidu vist ok, maanteel 7 kanti ja linnas 9 kuskil.
Autoks siis 330xd 2001st aastast.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kas sa eelsoojendust ikka kasutad enne käivitust? Ei ole sõiduautode puhul küll diisliga kuigi palju kokku puutunud kuid niipalju kui olen, aitab eelsoojendus diisli käivitamisele TUBLISTI kaasa... :roll: Olen seda kogenud ka kallite metsamasinate puhul...
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Rumal küsimus, aga kuidas see käib? Süüdet sisse keerates hakkab korraks kollane spiraali tuli põlema, aga see on hästi korraks.

Tuleb kuskilt auto manual otsida ilmselt.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nu vat seal see teema ongi. Kui süüte sisse keerad, siis kohe ei käivita, vaid hoiad niikaua võtit käivitamisele eelnevas asendis niikaua kuni see spiraal ise kustub, siis annad starterit ja usun, et peaks asi laksust käima, nii uue auto puhul ei tohiks kuni -20 mingit probleemi olla :) Proovi :) Kui sa võtme sellest asendist üle keerad siis muidugi kustub see kohe :D
Rumala küsimuse kohta- küsija suu pihta ei lööda :)
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Tundub, et selles ikka viga ei ole. Hommikul põles see spiraal jah mõne sekundi kauem - ilm oli ka külmem. Imelik on ka see, et sooja mootoriga läheb isegi natuke kehvemini käima veel.

Panen vist UM'i diagnostikasse aja kinni.
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Täna hommikul jõudis siis asi selleni, et enam starterist ei käivitunud.
Sai oma aku tühjaks, sai juhtmetega - isegi ei luba mitte.
Lõpuks proovisime tõmmata ja kohe läks matsust - 5m sai tõmmatud umbes.

Ei saagi nagu aru, kui kuskil midagi umbes oleks, siis ta ju ei käiks ka korralikult, aga selllega pole mingeid probleeme.
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

Mul oli e36 umb sama jama(pikk käivitus ja jne), aitas kõrgsurvepumba regull ja mingi tagasivoolu regull. Tartus Dias tehti. Asi korras(käivitub hetkeliselt). Diisliga võib vilets aku ka põhjuseks olla.
Viimati muutis krs, 25.12.2005 17:17 10, muudetud 1 kord kokku.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Diisli põhi vead talve tulles

Kehv aku
Väsinud starter
eelsüüte küünaldest mõned läbi

Kui on aku on kehv ning starter kah veel kollitab siis on küll jama.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Romulad läbi kammida!
Võid ka siit foorumist Valdeku kontakti otsida või www.hot.ee/impulss
Valdek suur diisli fänn, võibolla leiab lahenduse või on tal kohe midagi pakkuda.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

rixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
Karm värk.
Vaatan, et alles ostsid auto ja juba selline ebameeldiv üllatus.

Kas Karla-auto vms diislite spetsremondi kohad ei suuda mingit lahendust pakkuda?
530d
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

rixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
oho
Kuidagi karm hind..

Lihtsam on lasta pihusti otsad ära vahetada.Neid saab vahetada ainult viiel pihustil sest see pihusti mis on juhtmega tuleb täis tükis välja vahetada.
UMi hinnad on pisut kirved.On teisigi kohti kus saab seda lasta teha.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Tänud vastuste eest. Hetkel oli lihtsalt nati paanika, kuna auto üldse enam ei käivitunud. Lasin 2 kõige rohkem läbi olevat ära vahetada.
Ülejäänutele hakkan siis alternatiive otsima.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

rixa kirjutas:Tänud vastuste eest. Hetkel oli lihtsalt nati paanika, kuna auto üldse enam ei käivitunud. Lasin 2 kõige rohkem läbi olevat ära vahetada.
Ülejäänutele hakkan siis alternatiive otsima.
Kiirustasid pisut ma oleks leidnud Sulle terve komplekti kasutatuid mis väga ok töötavad.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
rixa
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.11.2005 10:35 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rixa »

Hetkel siis suur häda möödas. Auto käivitus ka hommikul, nagu minu arvates diisel peaks käivituma - st. paremini kui suvaline bensukas.
Ära sai vahetatud II ja IV silindri pihustid. Tulevikus siis ilmselt tuleb vahetada ka I ja III silindri oma.
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

td/tds mootoritel saab küll vahetada pihusti otsa neljanda silindri pihustil millel juhe taga. ise oma masinal vahetasin kodus ära, pärast kontrollisin töökojas ja töötas nagu peab. ega seal pole muud vahet võrreldes teiste ülejäänu viie pihustiga kui mingi raud pulk vedru keskel mida teistel pole. kahjuks uuemate mootorite pihustitest ei tea midagi.
Vasta