E36 esivedrustusest

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
kaupov
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 15.06.2010 12:23 29
Asukoht: Tallinn

E36 esivedrustusest

Postitus Postitas kaupov »

Ahoi, küsiks natuke E36 vedrude kohta. Nimelt kuna masina esiosa on madalamal kui tagumine osa, siis kas sellest võib järeldada, et masinal on ees mingid madaldusvedrud või ongi E36 vedrustus selline? Igatahes taha mahub tungraud koos klotsiga alla, ette mitte. Soov oleks saada masin standardkõrgusele, kui ta pole seda, kuna ees ootavad rööpas kruusateed ja lumevallid.
Lauri_R

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas Lauri_R »

Ikka võrdne kõrgus on maast originaalis. Esiosa kindlasti allapoole lastud, kui tung/klots alla ei mahu.
Võid ju pilti teha või ära mõõta, kui kõrge karbi esimene ots on maast. Saab võrrelda.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas jjanno »

Tere
kaupov kirjutas:Ahoi, küsiks natuke E36 vedrude kohta. Nimelt kuna masina esiosa on madalamal kui tagumine osa, siis kas sellest võib järeldada, et masinal on ees mingid madaldusvedrud või ongi E36 vedrustus selline? Igatahes taha mahub tungraud koos klotsiga alla, ette mitte. Soov oleks saada masin standardkõrgusele, kui ta pole seda, kuna ees ootavad rööpas kruusateed ja lumevallid.
Olen siia foorumisse üsna mitu korda pastenud lingi E36 kõrguse standardmõõtude kohta. Hetkel pole aega otsida, aga ilmselt sõnad "koopa servani" oleks otsingul abiks.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
kaupov
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 15.06.2010 12:23 29
Asukoht: Tallinn

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas kaupov »

Oligi selline tunne, et midagi jäi tegemata enne postituse sisestamist. Vabandust. Aga ilmselt pidasid silmas seda linki? http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ce-t21388/" onclick="window.open(this.href);return false;

EDIT: Ah, normaalne, omal TIS'is ka kõik kirjas, rumal pea on ihu nuhtlus...
Kasutaja avatar
kaupov
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 15.06.2010 12:23 29
Asukoht: Tallinn

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas kaupov »

Tuli siis välja, et ees on siiski standard vedrustus ja taga Poor Road Package.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas jjanno »

Tere
kaupov kirjutas:Tuli siis välja, et ees on siiski standard vedrustus ja taga Poor Road Package.
Poar road package peaks erinema vedru kummist taldrikute poolest. Sellel paketil on nad 21,5mm paksused, standardis 7,5mm ning mõnedel isegi 5mm. Seega kõige lihtsam viis tagaotsa (21,5-7,5=)14mm madalamaks saada on need kummist padjad ära vahetada.
Oma autol tegin vastupidise töö kunagi, ehk tõstsin tagaotsa nende patjade abil ;)

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
kaupov
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 15.06.2010 12:23 29
Asukoht: Tallinn

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas kaupov »

Vaatasin bmwfans.info'st järgi jah. Aga praegu tundub, et tuleks hoopis ka esiots sama paketi peale panna, sest esiots on veits ikka liiga madal, kipub igale poole põhja peale kinni jääma.
Kasutaja avatar
kaupov
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 15.06.2010 12:23 29
Asukoht: Tallinn

Re: E36 esivedrustusest

Postitus Postitas kaupov »

Selgus, et tagumise otsa tõstis kõrgemale eelnevalt vahetatud tagumised amorid. Peale hiljutiste esimeste amortide vahetamist on auto ühtlasemal kõrgusel ning ka klots mahub nüüd ees tungi ja kere vahele. Tundub, et vanad BMW logodega kahtepidi töötavad SACHS amordid hoidsidki auto madalamal, kui nüüdsed Bilstein B4 amordid.
Vasta